Skocz do zawartości

Nowe Tipo - pytanie o Uconnect


szastan

Rekomendowane odpowiedzi

Czółko, no to tak, w zamian za oddanie Bravo na serwis, Fiat uszczęśliwił mnie Tipo na kilka dni. Problem mam z tym systemem Uconnect, sparowałem telefon (iphone, jeśli ma to znaczenie), mogę gadać, ale za diabła po kliknięciu "Media" nie chce mi odtwarzac przez bluetooth muzyki. W telefonie tez nie widzę możliwości wyboru streamingu. Coś robię źle, gdzie tego szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nic? Póki co poradziłem sobie podpinając telefon przez USB, system rozpoznał go jako iPod, pełny dostęp do muzyki jest, przy okazji się ładuje, więc może być i tak, ale jednak mnie ciekawi co z tym BT :hmm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wyczytałem ze standardowy Uconnect nie oferuje sterami przez BT... Nic to, @Wojtas_BB, zmieniając temat, masz jakieś bliższe info kiedy kombi ma wejść do sprzedaży? Mocno się zastanawiam nad przytuleniem go :hmm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłeś emotikony :no: raczej będę musiał poszukać czegoś innej marki, 110km z automatem który mnie interesuje w zapakowanej budzie kombi to nieporozumienie. A już się cieszyłem ze po tej całej akcji z 500tkami w koncu będzie coś interesującego w gamie Fiata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BartoSMK napisał:

Jest jeszcze dostępny T-jet 120KM z manualną, ewentualnie Diesel 120KM z dwusprzęgłowym automatem :oki:

 

wyżej pisałem, że interesuje mnie AT. Diesle totalnie nie chcę, jechałem Tipo MultiJet te 2 tygodnie temu, spuszczę na to zasłonę milczenia :facepalm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przemo9 napisał:

I nie ma xenonów emoji53.png

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
 

:pad: patrz na to nie zwróciłem uwagi, za to wciskają dzienne światłą led :hehe: Jak to ma być coś co zastępuje Bravo, to Fiat robi niezły regres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, szastan napisał:

:pad: patrz na to nie zwróciłem uwagi, za to wciskają dzienne światłą led :hehe: Jak to ma być coś co zastępuje Bravo, to Fiat robi niezły regres.

To nie był cel Fiata. Tym bardziej, że od początku mówiono, o tipo sedan, że to nie jest auto segmentu C, choć teraz na to wyszło.

 

14 godzin temu, BartoSMK napisał:

Tipo ma być autem dla przeciętnego Kowalskiego.

Dokładnie, w dodatku ma uratować spadek sprzedaży Fiata zrównoważonym stosunkiem cena vs jakość. Niestety Fiat w tym segmencie ostatnimi laty, ma raczej złe doświadczenia, patrząc na Stilo (dużo za drogie, choć wspaniałe auto), Bravo (po początkowym sukcesie, szybki spadek popularności i śmierć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎04‎/‎02‎/‎2017 o 16:26, BartoSMK napisał:

Jest to auto, które ma załatać dziure w gamie Fiata w segmencie C. Tipo ma być autem dla przeciętnego Kowalskiego.

 

Sensowna wersja kombi kosztuje niewiele mniej niz Astra K ;l

Tempomat dostepny jedynie w najwyzszej wersji to wg mnie nieporozumienie w obecnych czasach.

Obawiam sie, ze szalu na rynku nie zrobi, chyba ze beda solidne rabaty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 16:58, Maciej__ napisał:

 

Sensowna wersja kombi kosztuje niewiele mniej niz Astra K ;l

Tempomat dostepny jedynie w najwyzszej wersji to wg mnie nieporozumienie w obecnych czasach.

Obawiam sie, ze szalu na rynku nie zrobi, chyba ze beda solidne rabaty....

Jak bierzesz najtansza opcje z klima to ma sens. Jednak jak sie chce doposazyc to juz wychodzi kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę TIPO ma sens tylko w sedanie z 1.4 16V

Podstawowa wersja  wyprodukowana po 22.08.2016 niewiele już odstaje od wersji POP. Dodatkowo LPG, czujniki cofania, lusterka i klamki w kolorze, kierownica i gałka w skórze, dywaniki i zimówki z Dębicy, nakładki ochronne na progi wyszło mnie 48800 zł. Naprawdę dla mnie wystarczająca konfiguracja. Przesiadłem się z 14 letniej Lancii Lybra i nie narzekam :) 

tipek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Morgan napisał:

ciekaw jestem jak będzie wyglądała blacha za kilka lat. Sam się zastanawiam nad zakupem kombi, ale ta blacha nie daje mi spokoju

 

A ktory wspolczesny Fiat rdzewieje?

To juz nie czasy Uno ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szukasz taniego wozidla roboczego to na pewno 4 lata blaszka wytrzyma. No chyba że błotniki będą już wyplukane przez solanke. Myślę że dobra konserwacja profili zamkniętych (progi,podłużnice drzwi,maską i klapa ) rozwiąże problem na dłużej . i np lakier metalic też wydłuży życie karoserii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Morgan napisał:

ciekaw jestem jak będzie wyglądała blacha za kilka lat. Sam się zastanawiam nad zakupem kombi, ale ta blacha nie daje mi spokoju

Mam dokładnie ten sam dylemat.

Lata świetności stilo powoli mijają bo i już 16 lat ma.

Zastanawiam się nad zakupem nowego i byłby u mnie też gdzieś minimum  z 16 lat, tylko właśnie

jak z korozją czy wytrzyma tyle co stilo które oprócz jednego małego miejsca na progu nie ma rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moje stilo też już ma 16 i powiem szczerze, że blacha jest rewelacja. Lakier w 3 miejscach odpadł, goła blacha została ale nic się nie dzieje. Co do nowszych fiatów to powiem szczerze, że oglądałem punto II i tam blacha to totalna porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Morgan napisał:

Co do nowszych fiatów to powiem szczerze, że oglądałem punto II i tam blacha to totalna porażka

 

@Morgan, po pierwsze Punto II to starsze auto, ponieważ stilo weszło do sprzedaży w 2001 roku, a punto II w 1999 roku.

Po drugie, stilo to auto z innego segmentu, miało być bezpośrednim rywalem golfa (chyba 4, al kto by się tam połapał w tych generacjach), zostało zbudowane bezkompromisowo i bez oszczędności - co odbiło się na jego cenie i kiepskich wynikach sprzedaży.

Efekt jest taki, że dzisiaj te auta ciągle jeżdżą, nie gniją, choć powoli juz znikają z ulic (wiek).

Punto II to wózek na zakupy, zrobiony po taniości bo takie było jego przeznaczenie. Poza tym, w punto blachy zewnętrzne nie gniją, tylko progi i podłoga ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec dociera moje byłe punto które ma 21 lat i oprócz korozji 

podwozia buda tak jak w stilo stan bdb.

Idąc rano do pracy mijam po drodze białe grande i jestem w szoku

jak widzę rdzewiejący przednik błotnik. Czyżby jednak jakoś blach się pogorszyła 

Tipo raczej jest też wykonane taniej co pokazuje jego cena.

Obym się mylił ale może już nie być tak trwałe jak stilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2017 o 15:48, BartoSMK napisał:

Dokładnie Tipo ma blache cynkowaną obustronnie :oki: Ale nie jest pierwszym fiatem ,który to posiada ;]

w Cinquecento zdaje się że był podwójny ocynk na niektórych elementach.

Wracając do Uconnect, tutaj znalazłem wzmiankę o nadchodzącej aktualizacji z CarPlay, ma ktoś jakieś szersze info, czy faktycznie będzie/jest to dostępne na naszym rynku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 14.02.2017 o 21:17, Orochimaru napisał:

Jak byłem w salonie Fiata, to pan powiedział, że Tipo jest pierwszym Fiatem z blachą podwójnie ocynkowaną. :wazniak:

 

Odnośnie Stilo i jego naprawy blacharskiej, kiedyś uzyskałem info od Fiat Polska, że jest ono w dolnej części ocynkowane podwójnie a w górnej pojedyńczo z przywołanymi grubościami. Rodzic posiada od 2003, garażuje i z tego co macałem przy zmianie opon to znalazłem dwa punkty z początkiem korozji - łączenie błotnika przedniego z progiem i łączenie blach na rancie tylnego błotnika.

Wersja bieda 1,2 ale nic się jeszcze nie popsuło oprócz zamknięcia popielniczki i niektórych przycisków, które zaczęły się lepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.