Skocz do zawartości

nowa Ibiza


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Gregs0N napisał:

 

w moim odczuciu, najsłabszym elementem Ibizy było słabe wnętrze

 

 

Wnętrze w różnych wersjach wyposażenia Ibizy różni się mniej więcej tak samo jak ma to miejsce w Fabii. Wynika z prostej przyczyny, najtańsza Fabia/Ibiza jest prawie dwa razy tańsza od najdroższej (i nie mówię tu nawet o jej doposażaniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gregs0N napisał:

w moim odczuciu, najsłabszym elementem Ibizy było słabe wnętrze

 

Zakładam, że na zdjęciu  w pierwszym poście jest najbogatsza wersja wnętrza. A i tak zalatuje tanizną z butelek po Pepsi. Słabo. :chory:

 

 

 

 

mar00ha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna. Stylistyka w ogóle nie jest zaskoczeniem - jakby już znana. Wygląda bardzo zgrabnie i nieprędko się opatrzy, bo nie jest jakaś spektakularna.

Bez świateł LED i ładnych felg może się wydawać nieco nijaka (tak jak obecny Leon) - wiele zależy teraz od importera co da w standardzie średnich wersji i jak je skalkuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mar00ha_ napisał:

 

Zakładam, że na zdjęciu  w pierwszym poście jest najbogatsza wersja wnętrza. A i tak zalatuje tanizną z butelek po Pepsi. Słabo. :chory:

 

mar00ha 

 

taa, plastik na drzwiach nawet na tych zdjęciach promocyjnych wygląda jak mojej Kiji na codzień :hehe:

Ale nie o to chodzi w tym aucie. Ibiza to chyba najlepsza propozycja na rynku dla kogoś, kto chce w miarę dynamiczne i dobrze prowadzące się autko klasy B, ale jeszcze nie betonowe GTI czy inne ST.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz na widok wnętrza Seata nie mam odruchu wymiotnego. Ciekawe jak w biedniejszych wersjach będzie wyglądał. Nie siedziałem w poliftowym Leonie ale przed liftem nawet fr była średnia.

Ciekawe za ile będzie 150KM.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wujekcybul napisał:

Ciekawe za ile będzie 150KM.

 

Pewnie podobnie do aktualnego FR 1.4 150. ~70k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wujekcybul napisał:

Pierwszy raz na widok wnętrza Seata nie mam odruchu wymiotnego. Ciekawe jak w biedniejszych wersjach będzie wyglądał. Nie siedziałem w poliftowym Leonie ale przed liftem nawet fr była średnia.

Ciekawe za ile będzie 150KM.

 

Pewnie z 70kPLN + ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
taa, plastik na drzwiach nawet na tych zdjęciach promocyjnych wygląda jak mojej Kiji na codzień :hehe:
Ale nie o to chodzi w tym aucie. Ibiza to chyba najlepsza propozycja na rynku dla kogoś, kto chce w miarę dynamiczne i dobrze prowadzące się autko klasy B, ale jeszcze nie betonowe GTI czy inne ST.

Swifta i fiesta pewnie kupisz taniej. Także będzie znając zycie, wtopa jak zawsze u Seata...

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jimbo22 napisał:


Swifta i fiesta pewnie kupisz taniej. Także będzie znając zycie, wtopa jak zawsze u Seata...

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 

 

no tak, ale we Fieście masz wybór między trzycylindrowcem w zwykłych wersjach, albo wersją ST - betonową z fotelami w których się nie mieszczę. I ten design wnętrza forda, który mnie po prostu odrzuca. Niech sobie ibiza będzie w środku plastikowa, ale jest jakaś taka normalna. A swift jest znowu strasznie małym autem. To taka klasa B minus. Chociaż teraz niedługo również wychodzą nowe wersje fiesty i swifta, może będą inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Pewnie z 70kPLN + ;]

no moze podchodzic pod ta cene, Cupra katalogowo kosztowała 78.100 ale miała 1.8 TSI 192 KM

jak dadzą tam 1.4 TSI 150 to będzie fajna opcja

 

bo fakt ze wnętrze poprzedniej Ibizy to jakis dramat, jeździłem sporo 6L w Signo (2002-2008) to wygladalo to lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Cinos napisał:

no moze podchodzic pod ta cene, Cupra katalogowo kosztowała 78.100 ale miała 1.8 TSI 192 KM

jak dadzą tam 1.4 TSI 150 to będzie fajna opcja

 

bo fakt ze wnętrze poprzedniej Ibizy to jakis dramat, jeździłem sporo 6L w Signo (2002-2008) to wygladalo to lepiej

 

obecna ibiza też wystepuje z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Wystarczy wejść w cennik na stronie. W wersji FR 5D kosztuje 72 tys. pln. Nowa pewnie będzie kosztowała podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maro_t napisał:

 

obecna ibiza też wystepuje z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Wystarczy wejść w cennik na stronie. W wersji FR 5D kosztuje 72 tys. pln. Nowa pewnie będzie kosztowała podobnie

a jakie rabaty dają? bo za tyle to ja kupiłem kiedys wypasioną Megane z 2.0 TCE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jimbo22 napisał:

a jakie rabaty dają? bo za tyle to ja kupiłem kiedys wypasioną Megane z 2.0 TCE :)

 

Nie wiem jakie teraz dają. Ze 2 lata temu jak oglądałem Leona, to po wejściu do salonu, zanim jeszcze wsiadłem do auta na ekspozycji dostałem 8% rabatu. Tematu nie ciągnąłem bo i tak nie kupowałem, tylko "paczyłem" ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maro_t napisał:

 

Nie wiem jakie teraz dają. Ze 2 lata temu jak oglądałem Leona, to po wejściu do salonu, zanim jeszcze wsiadłem do auta na ekspozycji dostałem 8% rabatu. Tematu nie ciągnąłem bo i tak nie kupowałem, tylko "paczyłem" ;]

 

no i całe clue sprawy. wystarczy popaczeć na wnętrze seata (dowolnego)... zeby wyjść z salonu. Leon jest poniżej krytyki (nawet w wersji FR/Cupra, która ma "lepsze" wnętrze).

 

najtwardsi górale podobno docierają do etapu jazdy próbnej... i dopiero potem odchodzą... zażenowaniu betonowym zawiasem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

 

obecna ibiza też wystepuje z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Wystarczy wejść w cennik na stronie. W wersji FR 5D kosztuje 72 tys. pln. Nowa pewnie będzie kosztowała podobnie

na poczatku maja być 1.0 TSI 95 i 115, potem 1.6 TDI 80 i 95 chyba

1.5 TSI evo 150KM bylby konkurentem dla 1.4 TSI 150.. a ten drugi motor chyba bardziej doswiadczony przez rynek od 2012 roku...

Cupra pewnie będzie dalej 1.8 TSI 192, ale na razie ani nic na ten temat...

jak beda chcieli zwiekszyc sprzedaz to beda musieli cos pokombinowac z cenami, Leon na poczatku byl tani, teraz jest dziwnie drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Cinos napisał:

na poczatku maja być 1.0 TSI 95 i 115, potem 1.6 TDI 80 i 95 chyba

1.5 TSI evo 150KM bylby konkurentem dla 1.4 TSI 150.. a ten drugi motor chyba bardziej doswiadczony przez rynek od 2012 roku...

Cupra pewnie będzie dalej 1.8 TSI 192, ale na razie ani nic na ten temat...

jak beda chcieli zwiekszyc sprzedaz to beda musieli cos pokombinowac z cenami, Leon na poczatku byl tani, teraz jest dziwnie drogi

 

Obstawiam że Cupra będzie miała 2.0 TSI. Ta Ibiza to bliźniacze auto do VW Polo, które zaraz też doczeka się nowego modelu, w którym zapowiadają 2.0 TSI w wersji GTI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, maro_t napisał:

 

Obstawiam że Cupra będzie miała 2.0 TSI. Ta Ibiza to bliźniacze auto do VW Polo, które zaraz też doczeka się nowego modelu, w którym zapowiadają 2.0 TSI w wersji GTI

nie wiem co lepsze, jak 2.0 TSI to pewnie ta odmiana co w Kodiaq czyli 2.0 180KM.. mniej o 12 KM w porownaniu do poprzednika..

bo tam juz wojowal, wstawili 1.4 180 to sie sypalo, zmienili na 1.8 192, i teraz by dali 2.0 słabsze...

2.0 290 i 300 jest w Cuprze, ktora juz jest 4x4 w kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, maro_t napisał:

 

Nie wiem jakie teraz dają. Ze 2 lata temu jak oglądałem Leona, to po wejściu do salonu, zanim jeszcze wsiadłem do auta na ekspozycji dostałem 8% rabatu. Tematu nie ciągnąłem bo i tak nie kupowałem, tylko "paczyłem" ;]

72k to tyle co Astra 150KM. Zakladam, ze Ibiza lepiej wyposazona. Choc jak ktos nie potrzebuje duzego auta to dobra opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/2/2017 o 09:36, jimbo22 napisał:

 

no i całe clue sprawy. wystarczy popaczeć na wnętrze seata (dowolnego)... zeby wyjść z salonu. Leon jest poniżej krytyki (nawet w wersji FR/Cupra, która ma "lepsze" wnętrze).

 

najtwardsi górale podobno docierają do etapu jazdy próbnej... i dopiero potem odchodzą... zażenowaniu betonowym zawiasem :)

Jeśli chodzi o wnętrze to de gustibus non disputandum est :P . Są tacy, którzy wolą dość klasyczne wnętrza jak w samochodach grupy VW i tacy którzy wolą imitację wieży stereo w koreańczykach albo twórczy nieład jak we francuzach.

Bardzo twardy zawias był w FR i Cuprze poprzedniej generacji. Mam 2016 FR na 18"i  nie jest twardo - jest uważam, że optymalnie. Fakt - koreańskie i japońskie odpowiedniki (Auris, Mazda 3) są przy nim miękkie jak kanapa - cóż są tacy który wolą taką charakterystykę zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.02.2017 o 10:23, Cinos napisał:

2.0 290 i 300 jest w Cuprze, ktora juz jest 4x4 w kombi

 

I ma piękną cenę ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Manx napisał:

Jeśli chodzi o wnętrze to de gustibus non disputandum est :P . Są tacy, którzy wolą dość klasyczne wnętrza jak w samochodach grupy VW i tacy którzy wolą imitację wieży stereo w koreańczykach albo twórczy nieład jak we francuzach.

Bardzo twardy zawias był w FR i Cuprze poprzedniej generacji. Mam 2016 FR na 18"i  nie jest twardo - jest uważam, że optymalnie. Fakt - koreańskie i japońskie odpowiedniki (Auris, Mazda 3) są przy nim miękkie jak kanapa - cóż są tacy który wolą taką charakterystykę zawieszenia.

 

nie chodzi o stylistykę wnętrza (to oczywiscie kwestia subiektywna), a o jakość plastiku. zwlaszcza ze te auta to klony VW - i wystarczy obczaić Golfa, potem po 5 minutach przejść do salonu Seata, wsiąść do Leona aby zobaczyć jak prezes VAG robi w wała kupujących "hiszpana".

 

a co do charakterystyki zawieszenia. cóż. pewnie znajdą się tacy co lubią iść sobie czasem na borowanko do dentysty... to potencjalni klienci Seata. o tyle o ile kumam że FR to taki rozwscieczony York - czyli wielkie koła i warczy i "pręży muskuły"... to dlaczego normalny Seat dalej jest tak "betonowy"?


Mazda i Auris - są też twarde. ale już tylko minimalnie "zbyt" twarde. Seat (czy np Civic UFO), to masakryczne przegięcie. wszystko przez durny test łosia, przestali wtedy robić wygodne auta, tak jak powinni, i utwardzili je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, jimbo22 napisał:

nie chodzi o stylistykę wnętrza (to oczywiscie kwestia subiektywna), a o jakość plastiku.

 

Rozumiem że porównujesz do "E38,E46,IS300h"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, format napisał:

 

Rozumiem że porównujesz do "E38,E46,IS300h"?

no wlasnie nie. przepaść jest do byle Golfa czy Megane np. przeciez napisałem to zdanie dalej (czego już nie "załączyłeś" w cytacie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jimbo22 napisał:

no wlasnie nie. przepaść jest do byle Golfa czy Megane np.

 

A to jest ciekawe, jechałem Cuprą ST MY2016, jechałem Golfiarzem, siedziałem w Megane. Abstrahując od foteli, które w Seacie były najlepsze, od zawieszenia, które w seacie było najlepsze (co jest oczywiście prawdą subiektywną) to jakoś specjalnych różnic nie zauważyłem. Wracając jednak do merium, wątek jest o Seacie Ibiza. Które auto segmentu B jest lepiej (a najlepiej znacznie lepiej) wykończone niż taki Seat? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, format napisał:

 

A to jest ciekawe, jechałem Cuprą ST MY2016, jechałem Golfiarzem, siedziałem w Megane. Abstrahując od foteli, które w Seacie były najlepsze, od zawieszenia, które w seacie było najlepsze (co jest oczywiście prawdą subiektywną) to jakoś specjalnych różnic nie zauważyłem. Wracając jednak do merium, wątek jest o Seacie Ibiza. Które auto segmentu B jest lepiej (a najlepiej znacznie lepiej) wykończone niż taki Seat? 

wracając precyzyjnie do tematu.

obczaję Ibizę MY2018 wkrótce i wtedy porównam.

 

 

poza tym. ciężko się ocenia jakoś plastiku "obiektywnie", takze jasna sprawa ze będą tutaj rozbieżności... ja np. byłem tez w szoku jak bylejak jest zrobione wnętrze Mazdy 6 (tunel srodkowy zwłaszcza) :) a zoba jak to ludzie kupują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, format napisał:

 

A to jest ciekawe, jechałem Cuprą ST MY2016, jechałem Golfiarzem, siedziałem w Megane. Abstrahując od foteli, które w Seacie były najlepsze, od zawieszenia, które w seacie było najlepsze (co jest oczywiście prawdą subiektywną) to jakoś specjalnych różnic nie zauważyłem. Wracając jednak do merium, wątek jest o Seacie Ibiza. Które auto segmentu B jest lepiej (a najlepiej znacznie lepiej) wykończone niż taki Seat? 

 

W segmencie B wszystko jest plastik-fantastik. Tylko jedni (np. francuzi) dorabiają do niego jeszcze festyniarskie tablety i kolorowe ledy, a inni (np. koreańce) niczego nie udają i serwują plastik w czystej postaci :hehe:

Ibiza pewnie też będzie plastikowa, ale co z tego, ważne żeby przyjemnie jeździła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jimbo22 napisał:

 

nie chodzi o stylistykę wnętrza (to oczywiscie kwestia subiektywna), a o jakość plastiku. zwlaszcza ze te auta to klony VW - i wystarczy obczaić Golfa, potem po 5 minutach przejść do salonu Seata, wsiąść do Leona aby zobaczyć jak prezes VAG robi w wała kupujących "hiszpana".

 

a co do charakterystyki zawieszenia. cóż. pewnie znajdą się tacy co lubią iść sobie czasem na borowanko do dentysty... to potencjalni klienci Seata. o tyle o ile kumam że FR to taki rozwscieczony York - czyli wielkie koła i warczy i "pręży muskuły"... to dlaczego normalny Seat dalej jest tak "betonowy"?


Mazda i Auris - są też twarde. ale już tylko minimalnie "zbyt" twarde. Seat (czy np Civic UFO), to masakryczne przegięcie. wszystko przez durny test łosia, przestali wtedy robić wygodne auta, tak jak powinni, i utwardzili je.

 

Jak dla mnie jakość plastików jest dużo lepsza niż w japońćzykach, koreańćzykach.  Tak - zgodzę się w VW i Audi te elementy których na codzień się nie maca, wykonują z trochę lepszego materiału. Fakt jest taki, że jakość jest na tyle dobra że mi niczego nie brakuje i te elementy, które są najbliżej kierowcy, są z tego samego co w VW. na codzień nie dostrzegam by coś było słabe. Czy VW robi klientów w wała - nie sądzę. Leon (tak jak i Octavia) to Golf w promocji. W moim przypadku VW Golf odpadł po pierwszej wizycie w salonie. Po pierwsze VW nie miał bezpośredniego odpowiednika (mam 1.8 TSI z zawieszeniem wielowahaczowym, a w Golfie Variant jest max 1.4 TSI 150 i belka).  No ale nie ważne - za plastiki ciut lepsze, obicachowy znaczek z widłami na grillu, musiałbym dopłacić VW ponad 15 000 zł i nadal miał bym mniej mocy i gorsze zawieszenie. Nie wiem kto tu kogo robi w wała ;)

 

Jeśli chodzi o twardość ponad normę, to polecam usportowione wersje Fordów - miałem, innym byłem przewieziony. Prowadzą się świetnie ale dla wielu są nie zaakceptowania - tam nie ma kompromisu - ma przede wszytskim dobrze jeździć ;]. Civic to samo. Bezsensownie betonowy to był Leon II Cupra, albo Ibiza 6K FR. Pamietam, że kilka lat temu trudno było znaleźć test jakiegokolwiek FR-a, żeby nie było wzmianki o zbyt twardym zawiasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 cali twardy zawias i Ty mówisz, ze jest idealnie? Toz to się nie da jeździć. O krawężnikach nie wspomnę. Jednak żeby nie było da się, trzeba uważać zaciskać żeby jak się wpada w wyrwę ale w jakim celu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf ma wielowahacz od wersji 105KM w górę. Ale fakt 1.8 TSI występuje tylko w alltrack, a zwykły byłby zbyt blisko GTI (220KM)

 

Dnia 3.02.2017 o 10:53, format napisał:

 

I ma piękną cenę ;l

no, nie moze być zbyt tani, bo będzie konkurencją dla Golfa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Tuesday, January 31, 2017 o 23:31, mar00ha_ napisał:

 

Zakładam, że na zdjęciu  w pierwszym poście jest najbogatsza wersja wnętrza. A i tak zalatuje tanizną z butelek po Pepsi. Słabo. :chory:

 

 

 

 

mar00ha 

Wygląda całkiem fajnie, a na pewno p niebo lepiej niż w Fabii o podobnych

@manx,  jest różnica w jakości pomiędzy Seatem, a VW. W Seacie skórzana kierownica jest jakby plastikowa, boczki drzwiowe górze wykonane, przyciski również,  do tego gorszy sprzęt audio,  słabsze wygłuszenie, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.01.2017 o 21:49, Cinos napisał:

Seat-Ibiza-2018-1600-03.jpg

Seat-Ibiza-2018-1600-05.jpg

Seat-Ibiza-2018-1600-0c.jpg

 

oczywiscia oparta o MQB A0, 1.5 TSI 150 od połowy 2017

Oryginalne podejście. Ciekawe czy to nowy blok, czy przedłubany stary. Widzę, że rączki w VW swędzą, a efekty nowych silników bywają różne. :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

podano ceny nowej Ibizy w PL:

http://www.samar.pl/__/3/3.a/93087/Nowy-Seat-Ibiza-z-polskim-cennikiem.html?locale=pl_PL

 

Co myślicie? Tanio? Drogo? Ceny podobne jak w poprzednim modelu. Brakuje jeszcze wersji 1.5 150KM, która ma wejść później.

Ja powiem szczerze, że bardzo mi się podoba ten samochód. Pierwsze opinie dziennikarzy są też bardzo pozytywne: że to duże i wygodne auto jak na klasę B, z największymi fotelami w tej klasie, z drugiej strony zewnętrznie nie dłuższe niż poprzednik. Podobno na tej nowej platformie wyczarowali sporo miejsca w środku, dobre prowadzenie i sztywność nadwozia. Jeśli to wszystko prawda to dla mnie byłby idealny samochód, bo nie potrzebuję dużego, ale chcę coś co się dobrze prowadzi i jest w miarę wygodne i dynamiczne. Z końcem roku kończy mi się leasing na Kiję, w międzyczasie do Ibizy dojdzie silnik 1.5 TSI 150 KM i to będzie chyba pierwsze auto, którym się poważnie zainteresuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

podano ceny nowej Ibizy w PL:

http://www.samar.pl/__/3/3.a/93087/Nowy-Seat-Ibiza-z-polskim-cennikiem.html?locale=pl_PL

 

Co myślicie? Tanio? Drogo?...

 

Strasznie drogo jak na samochód bez silnika.  1.0 MPI S&S 75 KM to jest jakaś kpina, a reszta to dla beta testerów. Pomimo, że wizualnie mi się podoba nawet nie brałbym go pod uwagę przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, maro_t napisał:

podano ceny nowej Ibizy w PL:

http://www.samar.pl/__/3/3.a/93087/Nowy-Seat-Ibiza-z-polskim-cennikiem.html?locale=pl_PL

 

Co myślicie? Tanio? Drogo? Ceny podobne jak w poprzednim modelu. Brakuje jeszcze wersji 1.5 150KM, która ma wejść później.

Ja powiem szczerze, że bardzo mi się podoba ten samochód. Pierwsze opinie dziennikarzy są też bardzo pozytywne: że to duże i wygodne auto jak na klasę B, z największymi fotelami w tej klasie, z drugiej strony zewnętrznie nie dłuższe niż poprzednik. Podobno na tej nowej platformie wyczarowali sporo miejsca w środku, dobre prowadzenie i sztywność nadwozia. Jeśli to wszystko prawda to dla mnie byłby idealny samochód, bo nie potrzebuję dużego, ale chcę coś co się dobrze prowadzi i jest w miarę wygodne i dynamiczne. Z końcem roku kończy mi się leasing na Kiję, w międzyczasie do Ibizy dojdzie silnik 1.5 TSI 150 KM i to będzie chyba pierwsze auto, którym się poważnie zainteresuję

Szacun, pobili cennik nowej Micry :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maro_t napisał:

 Z końcem roku kończy mi się leasing na Kiję, w międzyczasie do Ibizy dojdzie silnik 1.5 TSI 150 KM i to będzie chyba pierwsze auto, którym się poważnie zainteresuję

 

1,5 TSI bedzie pewnie jedynie w wersji FR i wycenia spokojnie na 70kPLN ;]

Faktycznie okazja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

1,5 TSI bedzie pewnie jedynie w wersji FR i wycenia spokojnie na 70kPLN ;]

Faktycznie okazja ;)

 

Obstawiam 73 tys. pln. ;]

Mnie i tak wychodzi, że to będzie najtańszy samochód spełniający moje wymagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.