Skocz do zawartości

Renault Grand Espace IV jakieś opinie o tym wynalazku?


michalkl1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.  No będę zmieniał samochód na dużo większy tak żeby się spokojnie spakować w 4-5 osób,  żeby wózek od dziecka wlazl... Wiecie kupa różnych rzeczy.  Ja to tam spakuje się jak w tym kabarecie co gostek na cały tydzień w siatkę się spakowal ale nie o tym mowa :hehe:

 

Mam teraz Fabia kombi ale to niby kombi a ledwo wózek tam wchodzi... 

 

Nie uparlem się akurat na Espace...  Ale wiecie ma być kawał auta żeby było dużo miejsca w środku i bagażnik duży... Żeby też dość komfortowo znosić podróże +700km (raz na jakiś czas). Wiadomo też że nie będę się porywac na mega egzotyczne modele co się potem mechanik za głowę nie będzie łapal jak coś się popsuje. :),  

 

Pozostaje coś typu kombi/mini Van...  aha kwota to skromnie 7000-10 000-12000zl,  nie chce wydawać więcej choć mógł bym ale na moje potrzeby styknie... 

 

Przebiegi miesięczne małe,  teraz ledwo 500km może mniej ale ze względu na wyjazdy do rodziny +700km w jedną stronę jest taka a nie inna decyzja... 

 

Pojemność silnika bez znaczenia,  skrzynia też może być automat,  myślałem nad dużą benzyna z LPG, 

Nie wiem czy chce ropę,  chyba że jakiś ładnie brzmiący 5/6cyl...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, michalkl1 napisał:

Cześć.  No będę zmieniał samochód na dużo większy tak żeby się spokojnie spakować w 4-5 osób,  żeby wózek od dziecka wlazl... Wiecie kupa różnych rzeczy.  Ja to tam spakuje się jak w tym kabarecie co gostek na cały tydzień w siatkę się spakowal ale nie o tym mowa :hehe:

 

Mam teraz Fabia kombi ale to niby kombi a ledwo wózek tam wchodzi... 

 

Nie uparlem się akurat na Espace...  Ale wiecie ma być kawał auta żeby było dużo miejsca w środku i bagażnik duży... Żeby też dość komfortowo znosić podróże +700km (raz na jakiś czas). Wiadomo też że nie będę się porywac na mega egzotyczne modele co się potem mechanik za głowę nie będzie łapal jak coś się popsuje. :),  

 

 

 

To jest samochód ładny, komfortowy,bezpieczny, ale nie ergonomiczny.

Kupisz, zostaniesz fanem i miłośnikiem marki

To mówię ja posiadacz esapace IV.

 

 

Obejrzyj C8/P807 z elektrycznymi drzwiami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, maras77 napisał:

 

 

To jest samochód ładny, komfortowy,bezpieczny, ale nie ergonomiczny.

Kupisz, zostaniesz fanem i miłośnikiem marki

To mówię ja posiadacz esapace IV.

 

 

Tylko, ze za 10kPLN to ciezko kupic auto miejskie w dobrym stanie, a co dopiero vana z V6 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Tylko, ze za 10kPLN to ciezko kupic auto miejskie w dobrym stanie, a co dopiero vana z V6 ;)

Zakup 3.0 dci a bedziesz megafanem marki. Całkiem nowe są w cenie poniżej 10 kpln.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ArekMiz napisał:

Bierz C8/P807 3,0V6 w automacie. Na Otomoto jest parę sztuk. :)  :ok:

Jak z serwisem takiego v6? Rozrząd itp? Samochód wydaje się być atrakcyjną propozycją , dobrze wyposażony, przestronny i za przysłowiową czapkę gruszek. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką kwotę pomyśl nad Grand Scenikiem - nie tak pakowny jak Espace ale jest duży... ma silnik idealny pod LPG 2.0 lub 2.0T zawalidrogą nie jest i wszystkie niedoróbki tanim kosztem da się ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, michalkl1 napisał:

Pozostaje coś typu kombi/mini Van...  aha kwota to skromnie 7000-10 000-12000zl

 

Za 7 tys, to Ty szukaj Scenika I po lifcie lub Xary Picasso (większe i pakowniejsze od scenika, 5 osób spokojnie na Chorwację wozi wygodnie), do 10 tys może znajdziesz Scenika grand II, jeśli jakaś skromna benzyna 1.6, może 2.0 się trafi, raczej będą bez gazu w tej cenie. Za 12 tyś nieśmiało szukaj Espace, natomiast nie nastawiaj się, że znajdziesz ideał w takiej cenie. Silniki we wszystkich powyżej-szukaj benzyniaków, bezawaryjne, lubiące gaz. Jedynie w cytrynie akceptowalny jest diesel HDI (2.0 90KM daje radę, a jest trwały, miałem 2 lata i Europę zwiedzał). Peugeot 807 też fajny, może być w HDI, mój mechanior kupił sobie poobijanego za 9 tys z Francji, zrobił blacharkę, uprał wnętrze, zmienił rozrząd i za 13 tys ma fajne auto z 2004r bodajże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ArekMiz napisał:

 

Kutno i 

Cytuj

iniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacja handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

 

To wystarczające przesłanki by wiedzieć, że szkoda wstawać od kompa a co dopiero wybierać się oglądać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ArekMiz napisał:

 

Zeby handlarz na tym zarobil, to auto musialo wyjsciowo kosztowac pewnie niewiele ponad 1kEUR ;]

Nawet nie chce myslec, jaki to gruz...

Chyba, ze oplaty to sciema I dochodzi jeszcze akcyza na poziomie 20% + koszty rejestracji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, AkuQ napisał:


Do 12 tys to sam widzisz jakie są emoji106.png

 

Szukając tak dużego auta w tak niskiej cenie trzeba liczyć się z tym, że albo przebieg kosmiczny, albo stan techniczny wymagający zainwestowania środków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ArekMiz napisał:

 

 

heh, zycze powodzenia w wyserwisowaniu tego cuda... Uszczelki pod pokrywami pewnie juz dawno nie istnieja i sa wklejone na silikon, naprawa ~2kpln za czesci, kolka zmiennej fazy graja albo ciekna, cena ~2344.98zl x2. Wymieniac dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako kobieta na samochodach niespecjalnie się znam, zresztą to chyba mój pierwszy czy drugi post na motokąciku ;] ale dorzucę swoje trzy grosze ;)

Na początku zeszłego roku kupiliśmy Citroena Evasiona, rocznik '99, 2.0 benz. + LPG. I kurcze - złego słowa nie powiem na to auto, bardzo wygodne, przestronne, miejsca od groma i jeszcze trochę, 7 foteli.., i co najważniejsze: przejechaliśmy nim w rok 30kkm i nic się nie zepsuło, żadnej awarii.

Oczywiście C8 i inne nowsze są ładniejsze, ale wcale niepowiedziane, że starszy Evasion (w dobrym stanie) będzie zły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grand Scenic 2.0 to moim zdaniem najlepsza opcja.

Ja miałem Scenica II z 1.9 dci i nie narzekałem. Zresztą teraz mam Granda, tylko, że III gen. ( w sumie to II bo w pierwszej generacji grandów nie było).

 

Dwójka jest dobrze rozpracowana na forach, pod kątem awarii, napraw itp.

W benzynie nie powinno być kosztowanych niespodzianek z zespołu napędowego - tylko trzeba kontrolować pasek osprzętu, bo jak pęknie to może wkręcić się w rozrząd a potem... wiadomo ;)

Poza tym świetnie zabezpieczone przed korozją - dla mnie to podstawa w autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Roswell napisał:

 

Bardzo przyjemnie się jeździ espace z tym silnikiem:)

 

Na jeżdżące nikt nie narzeka. Cichy, mocny, dość mało pali.

Ale robienie remontu silnika za 8 klocków co 50 tyś km to chyba trochę za drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maras77 napisał:

 

Na jeżdżące nikt nie narzeka. Cichy, mocny, dość mało pali.

Ale robienie remontu silnika za 8 klocków co 50 tyś km to chyba trochę za drogo.

 

Jest alternatywa w Espace: 3,5 V6 Pb. :piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, spad napisał:

Szukając tak dużego auta w tak niskiej cenie trzeba liczyć się z tym, że albo przebieg kosmiczny, albo stan techniczny wymagający zainwestowania środków. 

 

Wszystko zgoda, tylko mając 7-12 i kupując samochód bez silnika za 12, gdzie prawdopodobieństwo wrzucenia 50% tej sumy spore to troszkę jakby nie patrzeć bez sensu...Co innego jakbyś zaproponował padło za 6 i drugie 6 na wyremontowanie na zasadzie wiesz co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, AkuQ napisał:

 

Wszystko zgoda, tylko mając 7-12 i kupując samochód bez silnika za 12, gdzie prawdopodobieństwo wrzucenia 50% tej sumy spore to troszkę jakby nie patrzeć bez sensu...Co innego jakbyś zaproponował padło za 6 i drugie 6 na wyremontowanie na zasadzie wiesz co masz.

 

Jak czytałem ogłoszenie nie zanotowałem informacji o padniętym silniku. W takiej sytuacji oczywiście zakup bez sensu. Ale kiedyś interesowałem się tym modelem, tylko chyba w starszej budzie był i w kwocie 12-14 kPLN było kilka aut do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, spad napisał:

 

Jak czytałem ogłoszenie nie zanotowałem informacji o padniętym silniku. W takiej sytuacji oczywiście zakup bez sensu. Ale kiedyś interesowałem się tym modelem, tylko chyba w starszej budzie był i w kwocie 12-14 kPLN było kilka aut do wyboru.

 

Szczerze mówiąc pacifiki poniżej 20 tys bałbym się kupić, oczywiście są, ale tych aut w sprzedaży u nas nie było, wszystko import zza oceanu, a te najtańsze niestety przypłynęły w 2-3 kontenerach :/ z 3 l temu szukałem dla kolegi, znaleźliśmy w Lublinie, miała być bezwypadkowa, oczywiście nie była, ogarnąłem carfax ze zdjęciami z aukcji z USA, na szczęście niezbyt mocno prawy błotnik, zderzak, choć też istniało prawdopodobieństwo uszkodzenia podłużnicy, śladów napraw jednak nie było na niej i się zdecydował, służy mu do dziś, gania po kilka razy w tyg z Lublina do Wawki, interesował nas też niski stan oleju w skrzyni, ale po dolewce było wszystko ok, więc zaryzykował i kupił auto. Kosztowało wtedy 35 tys. Szpachlowozów po total loss była zdecydowana większość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Espace dobre auto ale w benzynie 2.0t i takiego bym szukał - a mało ich w sprzedaży. Diesli radziłbym unikać w szczególności 2.2 dci. Najlepszy jest 2.0dci ale nie za ten budżet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Espace przemawia do mnie,  jest tego najwięcej do sprzedania chociażby na olx.  Ale takich C8 czy p807 jest dużo mniej. 

 

Oczywiście nie skreslam kombi ale to musi być duże kombi,  bagażnik naprawdę duży no i w tym budżecie. 

 

To co polecacie bo owszem espace fajne ale ma być to padlina w tych pieniądzach to trzeba szukać inne. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nawet najwieksze kombi, jest nie do porownania do Vana.

Raczej skup sie na czworaczkach. Z polecanych i w miare prostych masz cztery do wyboru P807, Ulysse II, Evasion II i Lancia Phedra. Cos sie znajdzie w tych pieniadzach w miare zadbanego.

Ewentualnie ten Espace IV z 2.0 T. Choc nie wiem jak tam z elektronika, czy nie szwankuje. i czy konstrukcja rozpracowana na wszelkie dziwne awarie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, gregoryj napisał:

Ale nawet najwieksze kombi, jest nie do porownania do Vana.

Raczej skup sie na czworaczkach. Z polecanych i w miare prostych masz cztery do wyboru P807, Ulysse II, Evasion II i Lancia Phedra. Cos sie znajdzie w tych pieniadzach w miare zadbanego.

Ewentualnie ten Espace IV z 2.0 T. Choc nie wiem jak tam z elektronika, czy nie szwankuje. i czy konstrukcja rozpracowana na wszelkie dziwne awarie

No właśnie,  stąd pomysł na Vana.  To już nawet mogę olać moc silnika,  byle żeby był z tych sprawdzonych nie wadliwych konstrukcji (jak będzie mocniejszy to fajnie)   Na wyścigi się tym nie wybieram :)

 

Stąd też zapytanie o jakiegoś większego Vana a takimi się wydają C8,  espace,  p807,  czy Ford Galaxy.... 

 

Irytujące jest to że takie wnętrza z C8,  Ulysse czy innych są takie same przynajmniej deska rozdzielcza... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.02.2017 o 16:08, michalkl1 napisał:

Cześć.  No będę zmieniał samochód na dużo większy tak żeby się spokojnie spakować w 4-5 osób,  żeby wózek od dziecka wlazl... Wiecie kupa różnych rzeczy.  Ja to tam spakuje się jak w tym kabarecie co gostek na cały tydzień w siatkę się spakowal ale nie o tym mowa :hehe:

 

Mam teraz Fabia kombi ale to niby kombi a ledwo wózek tam wchodzi... 

 

Nie uparlem się akurat na Espace...  Ale wiecie ma być kawał auta żeby było dużo miejsca w środku i bagażnik duży... Żeby też dość komfortowo znosić podróże +700km (raz na jakiś czas). Wiadomo też że nie będę się porywac na mega egzotyczne modele co się potem mechanik za głowę nie będzie łapal jak coś się popsuje. :),  

 

Mocno odradzam espace, miałem kiedyś chyba nawet z 5 lat, kupiłem prawie nowy i to była katastrofa.

Diesel 2.2 rozsypał się przy przebiegu ok 180kkm, przekręciły się panewki na wale, pomimo dwa razy częstszej wymiany oleju niż zaleca producent.

Sporo usterek, dosyć drogich w naprawie (klimatyzacja, ksenony).

Mój był w miarę nowy jeżeli kupisz sporo starszy to może się okazać strasznie drogi w eksploatacji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michalkl1 napisał:

Ten Espace przemawia do mnie,  jest tego najwięcej do sprzedania chociażby na olx.  Ale takich C8 czy p807 jest dużo mniej. 

 

 

 

Citroën C8, Fiat Ulysse, Lancia Phedra, i Peugeot 807 traktuj jako jeden model.

Wszystko to samo. Więc ilość ofert trzeba zsumować i wtedy już jest niemała.

 

Co do Espace - polecane są 2.0 DCI, 2.0 benzyna wolnossąca lub turbo. Ostatecznie 1,9 DCI - tylko trzeba zmienić pompę oleju na 24 zębową i wtedy daje radę. Poza tym 1,9 DCi jest tani w wymianie.

2.0 DCI 173 KM już są trochę za mocno wysilone i zdarzają się awarie panewek.

 

Ja mam 2.0 DCI 150 KM fabrycznie bez DPFa.

Pomimo ponad 270 tyś przebiegu nadal chodzi jak nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Muzyk napisał:

No ja tez nie przepadam za Renault ;) ale skoro ktoś kupuje 2.2 DCi to musi byc swiadomy tego jaki to jest motor ;)

 

Jak ja go kupowałem chyba z 10 lat temu to jeszcze takiej historii nie miał ;]

Zresztą w espace III to chyba ten 2.2 nieźle się trzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zostaje C8/p807 /espace z jakimś sprawdzonym silnikiem. 

 

A jak z tymi elektrycznymi drzwiami?  Co jak padnie napęd?  Jak w zimie?  Np jakimś cudem przymarzniete będą?  Otwierają się na hama czy w razie oporów zatrzymują się  czy jak?  

 

A jak z Fordem Galaxy? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, michalkl1 napisał:

Czyli zostaje C8/p807 /espace z jakimś sprawdzonym silnikiem. 

 

A jak z tymi elektrycznymi drzwiami?  Co jak padnie napęd?  Jak w zimie?  Np jakimś cudem przymarzniete będą?  Otwierają się na hama czy w razie oporów zatrzymują się  czy jak?  

 

A jak z Fordem Galaxy? 

 

 

Nie wiem jak we francuzach ale u mnie w hondzie nie ma z tym najmniejszego problemu czy to lato czy to zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kiedyś opisywałem, co sądzę o C8.

 

Użytkowo, uważam że to świetny samochód. Nowocześnie wyposażony, choć oczywiście młodsze roczniki będą jeszcze bardziej wypasione. Silnik 2.0HDI radzi sobie bez większych problemów z tym autobusem a słyszałem, że można podnieść moc do ok. 190KM i pewnie się do tego przymierzę za jakiś czas. Automatyczną skrzynię biegów wybrałem świadomie, po tym jak przejeździłem Mazdą MPV z moim pierwszym w życiu silnikiem diesla. Uważam, że do takich aut nie ma nic lepszego, niż automat. A im więcej przełożeń, tym lepiej.

A, elektrycznie odsuwane drzwi to świetny bajer. Szczególnie, gdy idziesz ze śpiącym na rękach dzieckiem i zamierzasz je zapakować do fotelika.

 

Wady C8? Raczej niedociągnięcia i ew. braki:

- po bluetooth można podłączyć telefon, ale nie można streamować muzyki

- troszkę zaczyna trzeszczeć wnętrze

- przydałyby się nieco mocniejsze ksenony, więcej światła, niekoniecznie dalej świecące

- przydałby się nieco większy bagażnik przy komplecie 7. siedzeń

- lepszej jakości audio by się przydało

- ciasna komora silnika, przez co nawet wymiana filtra oleju staje się czynnością nietrywialną

 

Natomiast jeśli chodzi o moją niedawną awarię..... w zasadzie wszystko już opisałem w oddzielnym wątku. Cóż, trzeba uważać, choć jakoś nie mam przekonania, że istnieje jakaś dobra i sprawdzona profilaktyka, która daje pewność nie wystąpienia awarii pompy wysokiego ciśnienia, jak u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Bartłomiej napisał:

Natomiast jeśli chodzi o moją niedawną awarię..... w zasadzie wszystko już opisałem w oddzielnym wątku. Cóż, trzeba uważać, choć jakoś nie mam przekonania, że istnieje jakaś dobra i sprawdzona profilaktyka, która daje pewność nie wystąpienia awarii pompy wysokiego ciśnienia, jak u mnie.

 

smar-do-silnik%C3%B3w-diesel-lubricant-k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do galaxego mk2. Auto formalnie bezproblemowe. Klasyczny 1.9tdi 115KM kumpel mówi że spokojnie 150KM można zrobić. Spalanie 6-7l ON. Mój ma na zegarze 403tyś km. Wygodne auto chodź wieje staroscia. Ogólnie wymienialem w nim dwumase koszt w porównaniu do DCI praktycznie polowiczny bo kosztowała LUKa 1400zł. Teraz padła skrzynia i strasznie chroboli ale jeszcze jeździ (3 tyś km już przejechałem). Ale to klasyka w grupie VW. W eksploatacji tanie. Chociaż trafił mi się niuans bo nigdzie klamki nie mogłem dostać a w te najwieksze mrozy zerwał się zamek. Dopiero na allegro dostałem. Ciężko jest kupić zadbany egzemplarz. Miałem swojego sprzedawać ale rodzice go biorą. Duży uciag na haku gadzina ma. No i odpukac w niemalowane w te największe mrozy palił bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widzę,  że takie C8(p807) z jednej strony świetne auto do jazdy a z drugiej mogą być kosztowne naprawy jak np ta spowodowana pompa paliwa... 

 

I nie wiadomo co brać bo coś zadbanego za te pieniądze to tak na styk jak będzie dużo szczęścia .  Prędzej Zafire 1 generacji trafię w fajnym stanie,  może i 2.0 turbo ale znowu piszą ludzie,  że toto olej bierze,  no i mniejsze te auto,  chyba że następca - jest większy ale nie ten budżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, michalkl1 napisał:

To widzę,  że takie C8(p807) z jednej strony świetne auto do jazdy a z drugiej mogą być kosztowne naprawy jak np ta spowodowana pompa paliwa... 

 

I nie wiadomo co brać bo coś zadbanego za te pieniądze to tak na styk jak będzie dużo szczęścia .  Prędzej Zafire 1 generacji trafię w fajnym stanie,  może i 2.0 turbo ale znowu piszą ludzie,  że toto olej bierze,  no i mniejsze te auto,  chyba że następca - jest większy ale nie ten budżet.

 

W tym budzecie to bralbym cokolwiek co znajdziesz w znosnym stanie i to najlepiej z wolnossaca benzyna :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, michalkl1 napisał:

To widzę,  że takie C8(p807) z jednej strony świetne auto do jazdy a z drugiej mogą być kosztowne naprawy jak np ta spowodowana pompa paliwa...

 

Mimo kosztownej przygody z silnikiem ja bym Cię namawiał do przymierzenia się do C8/807. Masz jeszcze Phedrę oraz Ulisesa w tej samej budzie, tylko z innymi silnikami.

Poza tym, to że mi sie zepsuł samochód wcale nie znaczy podwyższonego ryzyka.

Rób jak uważasz. Ja dla mojej 6-os rodziny nie znalazłem lepszego auta. A na nowego Sharana czy amerykańskie lodówki na kołach stać mnie nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Maciej__ napisał:

 

W tym budzecie to bralbym cokolwiek co znajdziesz w znosnym stanie i to najlepiej z wolnossaca benzyna :ok:

 

Dokladnie. I nie przesadz z wypasem, bo potem sie bedzie mialo co zepsuc :-)

Sharan i jemu podobne jest troche mniejszy niz C8/807 i ma normalne drzwi. Minusem tego jest zmniejszona dostepnosc (przy przesuwnych drzwiach jest naprawde luksus) ale takie normalne drzwi lzej sie otwiera (przy przesuwnych jest ciezej - no chyba ze elektryczne). Poza tym Sharan wydaje sie bardziej awaryjny (np. skrzynie). Ale w tej kasie to bardziej zalezec bedzie od egzemplarza

W czworaczkach benzynowych to raczej awarie wyposazenia typu centralny, szyby elektryczne i jakies takie pierdoly. Na dieslach sie nie znam, wiec nie podpowiem.

We wszystkich jest ciezki dostep do zespolu silnikowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregoryj nie miałem okazji spojrzeć pod maskę c8 itp ale jeżeli jest tyle miejsca co w espace to współczuję wszystkim mechanikom. W Galaxy itp. Aż takiej tragedii nie ma. Czy nawet jak skrzynie biegów mi wyciagali obyło się bez demontażu sanek w espace tak łatwo nie było. Dodatkowo mało który mechanik espaca chciał się dotykać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C8 i podobne. Mam szósty rok i nadal będę polecał. Bardzo niedowartościowane samochody z dobrym wyposażeniem, niezbyt awaryjne, części w dobrych cenach, niesamowicie pojemne. Diesli się prawie wcale nie ma co obawiać. Przy dzieciach ten samochód to rewelacja, mnóstwo miejsca, wózek gondola wjeżdża bez składania i jeszcze kilka skrzynek stawiałem. Ewentualnie 7 osób i dwie spacerówki typu "parasolka"

Z minusów to musisz mieć choć podstawowe pojęcie o mechanice i czasem coś samemu wymienić, naprawić czy poszukać rozwiązań na necie bo jak zaczniesz jeździć z byle pierdołą do mechanika to przeklniesz samochód. No ale patrzmy realnie, za te pieniądze trudno będzie o coś lepszego.

Opinie o elektrycznych drzwiach to chyba największa bzdura jaką się słyszy, wiecznie ktoś się boi o trwałość, pyta co dalej a tak naprawdę to rozwiązanie jest absolutnie niezawodne, mimo kilkunastu lat na rynku, przy równocześnie megapraktyczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.