pawelo2222 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Witam. Wreszcie znalazłem wszystkie części i czas na takową przeróbkę plus założenie wspomagania kierownicy ale spotkałem się z dwoma schematami. I tu pytanko który jest prawidłowo przedstawiony ? Chodzi mi o np. b3 w drugim schemacie czy dobrze jest rozpisany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Ja korzystałem z tego wyżej i jest OK. Te rozpiski wydają się być prawie identyczne tyle, że na tej drugiej ktoś obrócił numerację złącz MPI. Część kolorów kabli dojrzysz na naszym video, możne trochę Ci to pomorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Nurtowało mnie to więc postanowiłem porównać te rozpiski. Tak jak przypuszczałem większość się zgadza zakładając, że odwrotnie ponumerowane są piny. Coś jest naknocone tylko przy kierunkowskazach i kontrolce poduszki. Chyba się komuś od tego drugiego coś pokićkało bo np. czemu kontrolka poduszki i oleju miałaby być do tego samego pinu podpięta czyli "B3"? To co wydaje się być prawidłową poprawką zapisałem na czerwono. Z tego co pamiętam to zanim polutowałem to posprawdzałem wszystkie kontrolki i się zgadzały z pierwszym schematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Dziękuję za konkretną odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Miej na uwadze to, że licznik MPI założony do SPI źle pokazuje ilość paliwa i tylko jak zapali się rezerwa to konieczne jest odwiedzenie stacji benzynowej. Mój problem nie był odosobniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 hmm w sumie nie zauważyłem ale zazwyczaj szybko tankuję po tym jak się zapali. I faktycznie mam wrażenie, że nie dochodzi nigdy do końca skali wskazówka. Ciekawe czy gdzieś sobie zapisałem jaka jest rezystancja tego potencjometru w koszu pompy... To by się może w miarę prosto dało poprawić. Albo przynajmniej z kontrolką poradzić sobie na chama wlutowując się bezpośrednio do LEDa na pytce zegarów MPI z sygnałem trzeciego kabelka z kosza SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Licznik od SPI znałem tak, że wiedziałem kiedy trzeba jechać na stację Na liczniku od MPI już tak nie było, ale chwilę mi zajęło zanim doszedłem do tego, że to wskaźnik mnie "oszukuje" i dwa razy zabrakło mi paliwa Warto to rozwiązać bo trochę to upierdliwe, dlatego wróciłem do licznika od SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Dnia 1.02.2017 o 23:22, rusala napisał: Nurtowało mnie to więc postanowiłem porównać te rozpiski. Tak jak przypuszczałem większość się zgadza zakładając, że odwrotnie ponumerowane są piny. Coś jest naknocone tylko przy kierunkowskazach i kontrolce poduszki. Chyba się komuś od tego drugiego coś pokićkało bo np. czemu kontrolka poduszki i oleju miałaby być do tego samego pinu podpięta czyli "B3"? To co wydaje się być prawidłową poprawką zapisałem na czerwono. Z tego co pamiętam to zanim polutowałem to posprawdzałem wszystkie kontrolki i się zgadzały z pierwszym schematem. Bylbys w stawie wrzucic ten plik gdzies ponownie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 18 minut temu, wojtala napisał: Bylbys w stawie wrzucic ten plik gdzies ponownie ?? A prącię bardzo Wrzuciłem bezpośrednio na forum to już chyba zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.