Skocz do zawartości

TTTM w tipo


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Poczytałem inne fora i ludzie skarżą się na
-stuk przy odpalaniu jak jest chłodno
-potrafi się nie włączyć ekran od kompa jak jest chłodno
-szczęki z tyłu łatwo zamarzaja na recznym
Coś jeszcze znacie?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czekam specjalnie na multiair, najbardziej bym się ucieszył z czegoś w stylu 1,8 lub 2.0 N/A 140/160KM, no ew. 1.4 T-Jet 150 KM, ale to już mam w Bravo i jednak bym wolał coś bez turbo teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T-jet 150KM już dawno zniknął z gamy teraz wszystko powyżej 120KM to multiair. Jeśli czekasz na takie silniki to żebyś nie musial do końca życia Bravo jeździć bo może to być długie czekanie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czekam specjalnie na multiair, najbardziej bym się ucieszył z czegoś w stylu 1,8 lub 2.0 N/A 140/160KM, no ew. 1.4 T-Jet 150 KM, ale to już mam w Bravo i jednak bym wolał coś bez turbo teraz.

Rumono tylko multiair a cos z na to freemont w v6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.02.2017 o 12:33, BartoSMK napisał:

Raczej bym się nie spodziewał Multiaira w Tipo ;) Chyba że abarth go kiedyś weźmie na warsztat :oki:

 

W sumie marce Abarth pasowałby taki Tipo w hatchbacku. Czas Grande Punto (i tak już bardzo długi) dobiega końca, taka wzmocniona wersja Tipo miałaby sens, zwłaszcza jeśli cena byłaby znacząco niższa niż Focusa ST czy innych usportowionych kompaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.02.2017 o 17:46, bielaPL napisał:

Poczytałem inne fora i ludzie skarżą się na
-stuk przy odpalaniu jak jest chłodno
-potrafi się nie włączyć ekran od kompa jak jest chłodno
-szczęki z tyłu łatwo zamarzaja na recznym
Coś jeszcze znacie?

 

 

hmmm... powiem tak:

Stuk przy odpalaniu jak jest ZIMNY owszem istnieje takie zagadnienie. Takie pukniecie młoteczkiem w garnek :P 

Dziś rano 6:50 i -5 stopni, rozruch z przysłowiowym brzdękiem w garnek icon_smile.gif Później postój 8 godzin i odpał o godz. 16:00 przy temperaturze -3 stopnie, bez efektów dźwiękowych icon_smile.gif

Ten ekran to chyba był tylko jeden przypadek na LKP - zdarza się! Aktualizacja oprogramowania pomogła.

Ze szczękami tak samo - jednemu zamarzły bo pewnie zalał wodą na mrozie podczas mycia. Mnie nic nie zamarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
56 minut temu, Markin napisał:

 

To akurat chyba specjalność każdego Fiata z bębnami.

 

No miałem kilka Fiatów z bębnami i mi się nie zdarzało w żadnym .... Szybciej łapało mi zacisk na tarczach z tyłu w Lybrze :) 

+ za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Markin napisał:

 

To akurat chyba specjalność każdego Fiata z bębnami.

nie tylko fiata, ostatnio w Up! mi się zapiekły szczęki, generalnie ta technologia powinna jak najszybciej umrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZAFFERANO napisał:

 

No miałem kilka Fiatów z bębnami i mi się nie zdarzało w żadnym .... Szybciej łapało mi zacisk na tarczach z tyłu w Lybrze :) 

+ za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! ;)

 

Przypadłość taka zdarzała się w CC, którego żona ujeżdżała po teściu, jej własnym SC no i raz zdarzyło się w obecnej Pandzie. Chociaż może to dlatego, że to cały czas to ten sam system.

Godzinę temu, ZAFFERANO napisał:

 

+ za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! ;)

 

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.