Skocz do zawartości

Coś my to nakupowali w 2016?


p i p p

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra zmiana. Dzięki rządom Prawa i...tej...no...zapomniałem, rynek nowych aut zrobił BOOM. 416 tys. szt. +!!! Lepiej to było w latach 1999 i 2000.

Nie skupiam się na flotowozach w firmach...bo jest nudno. Napiszę listę jak wybierali klienci indywidualni, którzy - w przeciwieństwie do firm - dodają do decyzji szczyptę emocji.

 

Tym razem od tyłu:

10. Hyundai Tucson - 2936 szt. Bardzo, bardzo, bardzo...aż przesadnie europejski Koreańczyk. Nie tani, nie kiepski.

9. Opel Mokka - 2990 szt. Znowu SUV. Znam jedną rodzinę, która zakupiła "kawusię". Prosty Niemiec do miasta? Lepszego nie znajdziesz.

8. Skoda Octavia - 3039 szt. 8] Tak, to szok. Octavia nie jest pierwsza. Jest ósma! Ale na 38 mln Polaków jeździ 371 mln Octavii...może mamy przesyt.:phi:

7. VW Golf - 3109 szt. Bazary z podróbkami zrównają w ziemią, wjadą deweloperzy z blokami... Golf ponad Octą. Witamy w Europie zachodniej.

6. Toyota Auris - 3395 szt. Ludzie zaczynają wierzyć w technikę. Wielki sukces Toyoty i wielki pokaz dojrzałości klientów. Bo na "macane oko" nie ma szans z Golfem.

5. Opel Corsa - 3513 szt. Nie rozumiałem Corsy B...mamy E i wciąż nie rozumiem. Jedyne auto z top 10, którego bym nie chciał nawet jako zabawkę dołączoną do Happy Meal.

4. Dacia Duster - 3578 szt. Dziś wyjedzie z salonów kolejnych 10 Dusterów. Dlaczego nie Octavii? Bo ludzie chcą żyć!!!

3. Skoda Fabia - 4584 szt. Podium nie jest stykowe. Podium to trzech dominatorów. Pierwszy z nich to Kevin sam w domu.

2. Toyota Yaris - 5466 szt. Toyota zlała VAGa jak my zlaliśmy Niemców w Willingen. Ogromna przewaga.

1. Adam z Gliwic - 5883 szt. Oto ona, Polska biało czerwona. Jak wspaniałymi patriotami jesteśmy, że nr 1 to produkowany w Polsce Opel Astra. Opel się opamiętał. Zrobił dobre auto, jest produkowane u nas, nie mam wątpliwości, że dobrze wybraliśmy.

 

Czy Wy też zauważyliście, że nie ma tu żadnego Fiata...żadnego Forda...i żadnego francuskiego samochodu?

 

Top 10 fajnie się podzieliło. Mamy 3 małe auta, 3 SUVy, 4 kompakty. Mamy 3 dominatorów bo różnica między pozycjami 3 i 4 jest większa niż między 4, a 10. Czy Octavia po FL wróci na tron w 2017? Czy nowa Insignia będzie o tyle lepsza od starej co Astra K od J? Co z nowym Dusterem?

 

A tak naprawdę to po co nam te auta? Za oknem smog i tramwaje za free.:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, p i p p napisał:

A tak naprawdę to po co nam te auta? Za oknem smog i tramwaje za free.:hehe:

 

Do mnie niestety tramwaj nie dojeżdża. A autobus 1 na 3h, więc muszę jeździć autem. Ale coraz bardziej mi się wydaje, że to w sumie żadna różnica czy Astra, czy Golf, czy inny Focus... wszystko to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, p i p p napisał:

1. Adam z Gliwic - 5883 szt.

 

Dziwne, w ogóle tego nie widzę na drogach, zresztą, właśnie skonfigurowałem sobie takiego byle jakiego Adama dla małżonki, 61kPLN to trochę sporo. Musieliby dać jakieś 30% rabatu żeby to w ogóle wziąć na poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, format napisał:

 

Dziwne, w ogóle tego nie widzę na drogach, zresztą, właśnie skonfigurowałem sobie takiego byle jakiego Adama dla małżonki, 61kPLN to trochę sporo. Musieliby dać jakieś 30% rabatu żeby to w ogóle wziąć na poważnie.

 

 

Chodzi o Astre, ni o Opel Adam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, SzefSzefow napisał:

 

 

Chodzi o Astre, ni o Opel Adam ;)

 

:panic:

 

No tak, żeby to rozkminić trzeba wiedzieć że Adama nie produkują w Gliwicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Vadero napisał:

To teraz clue - kto widzial Adama na ulicy? Bo ja moze jednego.

 

Też się dałeś nabrać. :} Przeczytaj cały wątek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, p i p p napisał:

Dobra zmiana. Dzięki rządom Prawa i...tej...no...zapomniałem, rynek nowych aut zrobił BOOM. 416 tys. szt. +!!! Lepiej to było w latach 1999 i 2000.

Nie skupiam się na flotowozach w firmach...bo jest nudno. Napiszę listę jak wybierali klienci indywidualni, którzy - w przeciwieństwie do firm - dodają do decyzji szczyptę emocji.

 

 

 

A tak naprawdę to po co nam te auta? Za oknem smog i tramwaje za free.:hehe:

spadek Octavii i sukces Astry jest zaskakujący... Nowej Astry jakos nie widac w zalewie golfów, ale moze wlasnie odwraca się trend...

 

Wysokie miejsce Tuscon tez w sumie, bo tego na ulicach prawie nie widać (zrobilem tym jakies 120 km - okropne auto, strasznie głośne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra ma bardzo dobrze skalkulowana cenę i dobrze dobrane wyposażenie. Nie trzeba np do środkowych wersji dopłacać do sterowania radiem na kierownicy itd. Dodatkowo nadal ma wolne ssaki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jimbo22 napisał:

spadek Octavii i sukces Astry jest zaskakujący... Nowej Astry jakos nie widac w zalewie golfów, ale moze wlasnie odwraca się trend...

 

Wysokie miejsce Tuscon tez w sumie, bo tego na ulicach prawie nie widać (zrobilem tym jakies 120 km - okropne auto, strasznie głośne).

 

Astra sedan to jest stary model - ale bardzo tani i sie sprzedaje. Nowa astra to swiezy model i dosc drogi - wiec nie widac tego za duzo. 

Ciekawe czy to rozgraniczają w statystykach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Vadero napisał:

 

Astra sedan to jest stary model - ale bardzo tani i sie sprzedaje. Nowa astra to swiezy model i dosc drogi - wiec nie widac tego za duzo. 

Ciekawe czy to rozgraniczają w statystykach

 

 

A stara astra nie zwie się Astra Classic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Vadero napisał:

 

Astra sedan to jest stary model - ale bardzo tani i sie sprzedaje. Nowa astra to swiezy model i dosc drogi - wiec nie widac tego za duzo. 

Ciekawe czy to rozgraniczają w statystykach

 

Sam nabyłem ostatnio Astrę J, ale Astr K, szczególnie w wersji hb widuję na ulicach od groma. Na prawdę dużo tego jeździ, przynajmniej po Wrocławiu. Ale zarówno J i K są dobrze skalkulowane pod kątem ceny do wyposażenia no i co ważne mocy silników. Aktualnie to jeden z niewielu modeli, który oferuje szeroki wachlarz silników a nie jeden, góra dwa motorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, SzefSzefow napisał:

 

 

A stara astra nie zwie się Astra Classic?

 

Nie i pewnie tak zostanie zanim nie wejdzie nowy sedan do sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maro_t napisał:

Ale coraz bardziej mi się wydaje, że to w sumie żadna różnica czy Astra, czy Golf, czy inny Focus... wszystko to samo

Prawda, że trzeba więcej energii poświęcić, żeby odnaleźć różnice rzeczywiste...i łatwiej jest powspominać skojarzenia ze znaczkiem i tym się kierować. Szkoda.

6 godzin temu, OZI napisał:

te 3,109 Golf to jest roczne czy miesięczne ?

Widział kiedy Polskę na mapie? No...rocznie, rocznie. Prywaciarskie w 2016 r.

5 godzin temu, rwIcIk napisał:

indywidualni kupili tylko 10% nowych aut - reszta poszła na firmy 

Prywaciarze: 134.435 szt.

Korpo: 281.688 szt.

4 godziny temu, jimbo22 napisał:

spadek Octavii i sukces Astry jest zaskakujący

Sukces Astry mniej niż dopiero 8 miejsce Octy...którą ciągną głównie firmy (prawie 14 tys.).

5 godzin temu, jimbo22 napisał:

Nowej Astry jakos nie widac

Nawet nasz ksiądz ma Astrę...dużo ich jest, dużo...

 

Sorry za tego Adama...ale jak ktoś czyta od deski do deski to się zrobić nie da.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, p i p p napisał:

4. Dacia Duster - 3578 szt. Dziś wyjedzie z salonów kolejnych 10 Dusterów. Dlaczego nie Octavii? Bo ludzie chcą żyć!!!

 

Czy Wy też zauważyliście, że nie ma tu żadnego Fiata...żadnego Forda...i żadnego francuskiego samochodu?

 

Dacia to tania marka Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, p i p p napisał:

6. Toyota Auris - 3395 szt. Ludzie zaczynają wierzyć w technikę.

 

Jak technikę?

Hybrydy ok, ale reszta to paździerze.

8 godzin temu, rwIcIk napisał:

indywidualni kupili tylko 10% nowych aut - reszta poszła na firmy 8]

 

Co się dziwić, skoro mamy w Polsce 3 mln jednoosobowych działalności gospodarczych, i jeszcze więcej małych firm.

Nie licząc dużych flot, to gro samochodów brane jest w leasingi i nie ma ich w tych statystykach.

Obraz jest mocno zakłamany, choć ciekawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, mrBEAN napisał:

gro samochodów brane jest w leasingi i nie ma ich w tych statystykach.

Obraz jest mocno zakłamany, choć ciekawy.

Pokazuje też przykrą prawdę, że przeciętny, pracujący na etacie Polak na nowe auto sobie pozwolić nie może.

Bardzo jestem ciekaw jaki % sprzedaży flotowej jest w Niemczech czy we Włoszech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, noras napisał:

Pokazuje też przykrą prawdę, że przeciętny, pracujący na etacie Polak na nowe auto sobie pozwolić nie może.

Bardzo jestem ciekaw jaki % sprzedaży flotowej jest w Niemczech czy we Włoszech.

 

Półprawda. Dużo osób nie chce sobie pozwolić.

Niemiec nie ma kompleksów i kupuje nową Fabię i jeździ.

Polak mając na nową Fabię kupuje wypierdziane Audi lub BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, mrBEAN napisał:

Niemiec nie ma kompleksów i kupuje nową Fabię i jeździ.

 

Raczej Polo. I nie ma dylematu, że na tempomat już nie starczy.

 

39 minut temu, mrBEAN napisał:

Polak mając na nową Fabię kupuje wypierdziane Audi lub BMW.

 

Jak ma na Fabię wersja "zaślepka" to mu się dziwisz ? Chciałby mieć klimę i radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, noras napisał:

 

Raczej Polo. I nie ma dylematu, że na tempomat już nie starczy.

 

 

Jak ma na Fabię wersja "zaślepka" to mu się dziwisz ? Chciałby mieć klimę i radio.

 

W Fabii wersja zaślepka (zawierającej ABS z ESP, poduszki przednie, poduszki boczne, kurtyny powietrzne, isofix, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka)  klima kosztuje 750zł a radio 1150zł. W aucie za 41k. Ile będzie kosztował "pakiet startowy" do wypierdzianego Audi za 41k?

 

I BTW, tempomat kosztuje ledwie 650zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówiąc inaczej żaden z samochodów sprzedawanych w pierwszej 10 w Polsce nie ma więcej niż 4 cylindry nawet w opcji. A pierwszych dwóch miejscach pojazdy które z samochodem maja wspólna tylko nazwę a są raczej z kategorii większych wózków sklepowych. Jedyny przejaw jakiej takiej normalności Polaków na 6 miejscu. Reszta to pewnie sadzomiotacze i pojazdy wyposażone w silniki od kosiarek. I to pewnie takich do popychania.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Florydziak napisał:

Czyli mówiąc inaczej żaden z samochodów sprzedawanych w pierwszej 10 w Polsce nie ma więcej niż 4 cylindry nawet w opcji. A pierwszych dwóch miejscach pojazdy które z samochodem maja wspólna tylko nazwę a są raczej z kategorii większych wózków sklepowych. Jedyny przejaw jakiej takiej normalności Polaków na 6 miejscu. Reszta to pewnie sadzomiotacze i pojazdy wyposażone w silniki od kosiarek. I to pewnie takich do popychania.

 

Klienci głosują portfelami. To kolejne potwierdzenie tezy, że ludzie wcale nie potrzebują wypasionych aut które posiadać będą dla przyjemności. Wózki na zakupy to takie AGD które jest przydatne i napakowane bajerami typu mp3, bluetooth, navi czy jakimiś asystentami głosowymi. I to się sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ryb napisał:

Ile będzie kosztował "pakiet startowy" do wypierdzianego Audi za 41k?

 

I BTW, tempomat kosztuje ledwie 650zł.

Ryb, ja wiem, że  to nie Twój poziom, ale wsadź rodzinę do Fabii zaślepka i jedź do HR na wakacje. Potem wsadź do tego "wypierdzianego" A4 B8 (bo takie będzie za te 40 k) i porównaj wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, noras napisał:

Ryb, ja wiem, że  to nie Twój poziom, ale wsadź rodzinę do Fabii zaślepka i jedź do HR na wakacje. Potem wsadź do tego "wypierdzianego" A4 B8 (bo takie będzie za te 40 k) i porównaj wrażenia.

 

Fabia jest miejskim autem więc stąd problem. Ale świat nie kończy się tylko na Fabiach i starych premiumach. Za te 41k kupisz młodą i pewną Octavię na gwarancji, którą spokojnie rodzinę zawieziesz dokąd chcesz. A za 45k moi rodzice kupili nową 301 w wersji full wypas gdzie też młoda rodzina da radę z uśmiechem.

Nie trzeba koniecznie kupować Fabii golas ale to nie znaczy że trzeba stare premiumy. Ci co kupują stare Audi na pewno nie robią tego dlatego że 2000zł na doposażenie Fabii ich przerosło. Oni nigdy na Skodę nie popatrzyli nawet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Florydziak napisał:

Czyli mówiąc inaczej żaden z samochodów sprzedawanych w pierwszej 10 w Polsce nie ma więcej niż 4 cylindry nawet w opcji. A pierwszych dwóch miejscach pojazdy które z samochodem maja wspólna tylko nazwę a są raczej z kategorii większych wózków sklepowych. Jedyny przejaw jakiej takiej normalności Polaków na 6 miejscu. Reszta to pewnie sadzomiotacze i pojazdy wyposażone w silniki od kosiarek. I to pewnie takich do popychania.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Więcej niż 4 cylindry nie jest do niczego potrzebne, to tylko fanaberia, 4 cylindry są równie dobre. Jeśli nie wierzysz - zapytaj w Volvo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, twinsen napisał:

 

Klienci głosują portfelami. To kolejne potwierdzenie tezy, że ludzie wcale nie potrzebują wypasionych aut które posiadać będą dla przyjemności. Wózki na zakupy to takie AGD które jest przydatne i napakowane bajerami typu mp3, bluetooth, navi czy jakimiś asystentami głosowymi. I to się sprzedaje.

 

Nieprawda. Nie tak że nie potrzebują tylko nie mają kasy. Lista sprzedawanych aut w Monako wygląda inaczej a przecież na tamtych drogach Fabia się sprawdzi nawet lepiej niż u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Nieprawda. Nie tak że nie potrzebują tylko nie mają kasy. Lista sprzedawanych aut w Monako wygląda inaczej a przecież na tamtych drogach Fabia się sprawdzi nawet lepiej niż u nas.

 

Do tego by nie kupować tego co jest najlepsze dochodzi się z wiekiem. Kiedyś chciałem MIEĆ najlepsze stereo i coś tam czyniłem w tym kierunku, a teraz to byle grało z jakiegokolwiek głośnika. Ludzie tak mają także z samochodami. Pasjonaci kupią i tak, a zwykły człowiek - na co mu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ryb napisał:

... A za 45k moi rodzice kupili nową 301 w wersji full wypas gdzie też młoda rodzina da radę z uśmiechem...

 

Z tym uśmiechem to przegiąłeś. Już nie można kupić za tą kasę 301 w takiej wersji, a u brata bliźniaka C-Elysee (wątpię, żeby były różnice poza wyglądem) to jednak daje w kość na trasach brak porządnego wygłuszenia. Jak ktoś jest mocno na to wrażliwy to nie ma czego szukać w nowych autach za tą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Citric napisał:

 

Z tym uśmiechem to przegiąłeś. Już nie można kupić za tą kasę 301 w takiej wersji, a u brata bliźniaka C-Elysee (wątpię, żeby były różnice poza wyglądem) to jednak daje w kość na trasach brak porządnego wygłuszenia. Jak ktoś jest mocno na to wrażliwy to nie ma czego szukać w nowych autach za tą kasę.

Ale nie ma też co przesadzać.Hyundaiem Accentem robilem pare razy trasę UK-PL i dało się bez jakiejś tragedii:oki:Co innego jeśli takie trasy są co tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Florydziak napisał:

Czyli mówiąc inaczej żaden z samochodów sprzedawanych w pierwszej 10 w Polsce nie ma więcej niż 4 cylindry nawet w opcji. A pierwszych dwóch miejscach pojazdy które z samochodem maja wspólna tylko nazwę a są raczej z kategorii większych wózków sklepowych. Jedyny przejaw jakiej takiej normalności Polaków na 6 miejscu. Reszta to pewnie sadzomiotacze i pojazdy wyposażone w silniki od kosiarek. I to pewnie takich do popychania.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Astra to wg Ciebie wózek sklepowy?  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, twinsen napisał:

 

Do tego by nie kupować tego co jest najlepsze dochodzi się z wiekiem. Kiedyś chciałem MIEĆ najlepsze stereo i coś tam czyniłem w tym kierunku, a teraz to byle grało z jakiegokolwiek głośnika. Ludzie tak mają także z samochodami. Pasjonaci kupią i tak, a zwykły człowiek - na co mu?

 

Nie trzeba mieć najlepszego ale jak ktoś ma pieniądze o może kupić odpowiednie. Sęk w tym że to co dla jednego odpowiednie dla innego jest najlepszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wlad napisał:

Ale nie ma też co przesadzać.Hyundaiem Accentem robilem pare razy trasę UK-PL i dało się bez jakiejś tragedii:oki:Co innego jeśli takie trasy są co tydzień.

Kwestia wrażliwości danej osoby. Niektórzy dają radę pracować w ekstremalnie zimnych miejscach, a ja nie Tak samo może być z wrażliwością na hałas. Mi to aż tak bardzo nie przeszkadza więc wolałem nowego Citroena, ale rozumiem, że inni mogą mieć z tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Citric napisał:

 

Z tym uśmiechem to przegiąłeś. Już nie można kupić za tą kasę 301 w takiej wersji, a u brata bliźniaka C-Elysee (wątpię, żeby były różnice poza wyglądem) to jednak daje w kość na trasach brak porządnego wygłuszenia. Jak ktoś jest mocno na to wrażliwy to nie ma czego szukać w nowych autach za tą kasę.

 

Mamy tu kolegę co się do tego przesiadł z bodaj Citroena C5, jeździ na wakacje i jest zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, noras napisał:

Ryb, ja wiem, że  to nie Twój poziom, ale wsadź rodzinę do Fabii zaślepka i jedź do HR na wakacje. Potem wsadź do tego "wypierdzianego" A4 B8 (bo takie będzie za te 40 k) i porównaj wrażenia.

 

Pamiętaj, że rok nie kończy się na wyjeździe do HR.

Wybór jest i stać nas na nowe auta, a co kto indywidualnie sobie kupi to już jego sprawa.

 

Kupowałem nowego Swifta, mogłem mieć A4 na wypasie.

Byłem tym Swiftem na Korsyce w 4 osoby, przegrałem życie.

 

Kupowałem nową Fabię, mogłem mieć A6 na wypasie.

Byłem tą Fabią w Hiszpanii, Chorwacji, Francji, Szwajcarii... Widać przegrałem życie.

 

Kupowałem nową Octavię, mogłem mieć A8 na wypasie.

Jeżdżę nią po Europie, przegrywając życie.

 

Kupowałem nowe Ducato, mogłem mieć ciągnik siodłowy na wypasie.

Objechałem nim Skandynawię całą i Polskę kilka razy wzdłuż i wszerz, a mogłem mieć TIRa!

 

Znajomy swego czasu Fabią 1.2 HTP jak była prawie nowa pojechał z rodziną na Sycylię.

A mógł mieć A4 i pojechać z godnością, debil!? :hmm:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryb, ja wiem, że  to nie Twój poziom, ale wsadź rodzinę do Fabii zaślepka i jedź do HR na wakacje. Potem wsadź do tego "wypierdzianego" A4 B8 (bo takie będzie za te 40 k) i porównaj wrażenia.


Większość ludzi jedzie na wakacje w max 1 raz w roku...
Rownie dobrze moga sobie na ten czas wypozyczyc kombi w dieslu za 1,5 klocka i będzie po problemie :ok:
W PL nadal ludzie kupuja auta dla sasiada zamiast kierowac sie zdrowym rozsadkiem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Więcej niż 4 cylindry nie jest do niczego potrzebne, to tylko fanaberia, 4 cylindry są równie dobre. Jeśli nie wierzysz - zapytaj w Volvo.



Czy przypadkiem Volvo nie używa silnika T5 z 5 cylindrami? Oraz V6 w większych SUV?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Florydziak napisał:

 

 


Czy przypadkiem Volvo nie używa silnika T5 z 5 cylindrami? Oraz V6 w większych SUV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Od XC90 uznali że wystarczą czterocylindrowe.

;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Maciej__ napisał:

 


Większość ludzi jedzie na wakacje w max 1 raz w roku...
Rownie dobrze moga sobie na ten czas wypozyczyc kombi w dieslu za 1,5 klocka i będzie po problemie :ok:
W PL nadal ludzie kupuja auta dla sasiada zamiast kierowac sie zdrowym rozsadkiem ;)

 

 

Wypożyczenie auta i pojechanie nim na drugi koniec Europy to nie takie proste jak kupić bułki w sklepie. Chociaż rzeczywiście się da. Ale ja na przykład na  wakacjach lubię mieć swoje auto. A najbardziej lubię gdzieś swoim autem jeździć. A gdzie lepiej jeździć niz nie na wakacje właśnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Florydziak napisał:

Czy przypadkiem Volvo nie używa silnika T5 z 5 cylindrami? Oraz V6 w większych SUV?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Nie używa. Ostały się jedynie Diesle 5 cylindrowe. Nawet XC90 ma w ofercie jedynie 2.0 i 4 cylindry :)

 

 

9 minut temu, Florydziak napisał:

Byłeś kiedyś w Costco?

 

Nie, co mnie ominęło? Wózki wielkości Golfa?  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał:

Ci co kupują stare Audi na pewno nie robią tego dlatego że 2000zł na doposażenie Fabii ich przerosło.

A co powiesz o mojej sytuacji - biorę w lizing wypierdziany zlepek ze śmietnika audi. Może jakbym mocno poszukał to by się udało za tą samą cenę fabię zaślepka z wyprzedaży rocznika, z jakimś 1,2 HTP znaleźć ....

Mam w domu do dyspozycji ten wypierdziany zlepek ze śmietnika audi i kupioną jako nową Fabię troszkę wyżej niż zaślepka. Zgadnij, w co wsiadam codziennie ? Czym jadę w trasę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mrBEAN napisał:

A mógł mieć A4 i pojechać z godnością

Nie o godność chodzi, a o komfort i bezpieczeństwo.

Do wypierdzianego zlepka ze śmietnika audi wsiadam, ustawiam temperaturę wewnątrz - w nowej fabii kręcę kręciołami - temperatura, na szybę czy na nogi, nawiew - na początku mocniej, potem mniej itp...

Wjeżdżam na autostradę i w wypierdzianym zlepku ze śmietnika audi włączam tempomat, noga odpoczywa, w nowej fabii po 2 godzinach boli mnie ścięgno w stopie,

Robi się ciemno - wypierdziany zlepek ze śmietnika audi włącza ksenony, w nowej fabii włączam światła kręciołem i zastanawiam się, czemu jest nadal tak ciemno.

Ktoś do mnie dzwoni - naciskam rolkę na kierownicy wypierdzianego zlepka ze śmietnika audi i słyszę głos rozmówcy z głośników - w nowej fabii albo łamię przepis, trzymając słuchawkę przy uchu, albo szukam słuchawki, którą wtykam do ucha ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, noras napisał:

Nie o godność chodzi, a o komfort i bezpieczeństwo.

Do wypierdzianego zlepka ze śmietnika audi wsiadam, ustawiam temperaturę wewnątrz - w nowej fabii kręcę kręciołami - temperatura, na szybę czy na nogi, nawiew - na początku mocniej, potem mniej itp...

Wjeżdżam na autostradę i w wypierdzianym zlepku ze śmietnika audi włączam tempomat, noga odpoczywa, w nowej fabii po 2 godzinach boli mnie ścięgno w stopie,

Robi się ciemno - wypierdziany zlepek ze śmietnika audi włącza ksenony, w nowej fabii włączam światła kręciołem i zastanawiam się, czemu jest nadal tak ciemno.

Ktoś do mnie dzwoni - naciskam rolkę na kierownicy wypierdzianego zlepka ze śmietnika audi i słyszę głos rozmówcy z głośników - w nowej fabii albo łamię przepis, trzymając słuchawkę przy uchu, albo szukam słuchawki, którą wtykam do ucha ....

 

Przepraszam że się wtrącam, ja tylko w kwestii technicznej: odbierać telefon przyciskiem na kierownicy mogę nawet w swojej Kiji klasy B, światła (zwykłe żarówkowe) też ma całkiem dobre, oczywiście nie tak jak xenony, ale wystarczające do jazdy w nocy. Byłem nią w Chorwacji i nie odczułem żadnego dyskomfortu. Jechało się całkiem normalnie. Nie zamieniłbym jej na żadne używane audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.