Skocz do zawartości

Fiat punto evo 2012


norbert123

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, jacek76 napisał:

Potrzebny soft z kluczem.  Jeśli jeździ to dobrze.  Jeśli już są jakieś problemy to najrozsądniej wywalić elektronikę i wtryskiwacze i wsadzic coś naszego.

 

czemu - w dwóch autach z tartarini dojechałem do 400kkm bez żadnych przygód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, steyr napisał:

Tutaj głównie chodzi o o serwis Tartarini w PL, Stag-a, KME, Tech-a większość gazowników ogarnia w zależności który w czym "siedzi".

 

Owszem... tylko ze zazwyczaj chcą wiecej kasy niz np za STAGa.. Jeden gosciu mi zaspiewal 240 PLN (wymiana filtrow i tzw przeglad czyli pewnie podpiecie sie kompem i rzucenie okiem na mapy, podobnie w ASO fiata  Najtaniej 150 i nie ma pewności, ze się gosciu połączy bo ten klucz by musial aktualizowac na 2017rok..... A za Staga to 100 pln bez problemu z wymiana filterkow i nie ma ceregieli z programem, do tego wiecej opcji niz to cale tartarini. 

Wkurza mnie w tym tartarinii jedno ustawienie - zalaczenie sie uzaleznione nie tylko od temp ale takze od powrotu z wysokich obrotow.- chce to zmienic - sciagnalem jakis program do EVO-01 i mozna ten soft nawet uruchomic na sucho bez sterownika gazu, ale nie widze wylączenia tej opcji .. mozna albo ustawić na powrot z wysokich obrotów albo na wkrecanie sie na wysokie oborty... chyba ze ustawic sam prog np na 400 i bedzie git..

 

Montaz tej instalki (autogaz slask) tez jakis dziwny- reduktor utrudnia wyciąganie bagnetu oleju a jego mocowanie wyglada po prostu druciarsko). Jednak dopoki bedzie toto jezdzic bezproblemowo - zostawie   (auto kupione jako uzywane z zalozona instalka)

Dnia 14.02.2017 o 15:27, jacek76 napisał:

Potrzebny soft z kluczem.  Jeśli jeździ to dobrze.  Jeśli już są jakieś problemy to najrozsądniej wywalić elektronikę i wtryskiwacze i wsadzic coś naszego.

 

A bez tego klucza to wogole sie nie polacze czy bede mial jednak dostep do niektorych parametrwó ale nie np do mapy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, norbert123 napisał:

Bez wymiany wtryskiwaczy i reduktora?

Wtryskiwacz jeden padł, reduktor był regenerowany pewnie parę razy - ale to przy przeglądach, nie wnikałem co tam robili za bardzo.

 

Przegląd zwykły w Auto gaz śląsk ok 100zł.

Montaż - rzeczywiście montaż parownika troche drutem zalatywał ;) Ale działało w grande punto, teraz w yarisce tez działa.

 

Yarisa III mam na STAGu montowanym w Davanti i wg mnie montaż dużo bardziej estetyczny, auto też dotąd bezproblemowe, ale właśnie musiałem komplet wtrysków zmieniać (ok 100kkm wytrzymały). Poza tym nie mam uwag.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.02.2017 o 10:41, norbert123 napisał:

 

A bez tego klucza to wogole sie nie polacze czy bede mial jednak dostep do niektorych parametrwó ale nie np do mapy

 

 

Nie da się połączyć. Gdyby było można , to można by było ustawić po czasach wtrysku. A tak nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.