Skocz do zawartości

Insignia 2018


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, gorex napisał:

Wygląda jakby seks uprawiały Mazda i Volvo :) .

 

 

Ale to akurat by jej wyszło na zdrowie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarCo napisał:

Ale to akurat by jej wyszło na zdrowie :ok:

 

Poprzednia generacja Insigni dała początek "stylowi" wnętrza, który jest obecny w każdym oplu.

I nie chodzi mi tylko i to samo kółko kierownicy w różnych modelach :D:D:D

 

Jak inne modele opla będą miały środek w ten deseń, to chyba zostanę przy marce :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? :]

i czy kombi ma bagażnik większy od astry.

i czy ma zawias którego nie trzeba ratować flexride :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? :]

The new Opel Insignia Sports Tourer is up to 200 kilograms lighter than the outgoing model - depending on powertrain and trim. This was mainly made possible by the use of lightweight materials and efficient packaging. Combined with the lower seating position of the driver it results in a noticeable increase in driving dynamics - never before has a large station wagon from Rüsselsheim been so agile.

 

cały opis niżej

https://www.netcarshow.com/opel/2018-insignia_sports_tourer/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co to znaczy.

Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. 

Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rwIcIk napisał:

Wiem co to znaczy.

Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. 

Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu :ok:

 

 

Skoro im sie udalo skutecznie odchudzic Astre K to w Insigni bedzie pewnie podobnie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Skoro im sie udalo skutecznie odchudzic Astre K to w Insigni bedzie pewnie podobnie :ok:

Zdjąć 200kg z nawet dużego samochodu to spore osiągniecie konstruktorów :phi:. Ciekawe jakim kosztem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg w stosunku do obecnej oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kondi napisał:

Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg w stosunku do obecnej oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje?

 

Pokrywa bagażnika ma chyba grubość poł metra...

 

5682300-vauxhall-insignia-sports-tourer-

 

Ale wg katalogu stara ma 540l...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kazu napisał:

Ciekawe czy będzie miała ciągle jakieś problemy jak obecny model ;]

Nowe kupiles i narzekasz:)

A czy czasem moznaby zastosowac powiedzenie...zamienil stryjek.....?

Nowa INSIGNIA, optycznie lekka, ale maździszcze okrutne. Unifikacja nudzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kondi napisał:

 oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje?

ma 100 l wiecej, ale chodzi o cała kubaturę, ze złożonymi siedzeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, grogi napisał:

 

Pokrywa bagażnika ma chyba grubość poł metra...

 

 

 

Ale wg katalogu stara ma 540l...

 

Pomiar metodą bloczków 20x10x5 cm wykazał chyba 430l

Trzeba pamiętać, że Niemcy w pojemności bagażnika lubią (celuje w tym VAG) podawać pojemność bocznych schowków (nawet tych "technicznych") oraz wnękę na koło zapasowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, RABIN napisał:

-200kg i to może w końcu uczyni z tego auta wartościowy model Opla bo dotychczasowe mają sporą nadwagę! 

heheheh. Opel zawitowywuje właśnie w XXI wiek :) rychło w czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Cinos napisał:

The new Opel Insignia Sports Tourer is up to 200 kilograms lighter than the outgoing model - depending on powertrain and trim. This was mainly made possible by the use of lightweight materials and efficient packaging. Combined with the lower seating position of the driver it results in a noticeable increase in driving dynamics - never before has a large station wagon from Rüsselsheim been so agile.

 

cały opis niżej

https://www.netcarshow.com/opel/2018-insignia_sports_tourer/

to moze spalanie spadnie :)

 

bd860b4ec4c44d79895f99956f4f5da7.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chorzyn napisał:

Ciekawe czy jakość wnętrza będzie lepsza niż dotychczas (skrzypiące itp. ;] )  ? No i bagażnik...w obecnej jest ... płytki i mało fajny.

 

 

Jakoś nie jest dramatyczna poza niektórymi elementami - patrz eko-skóra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, el_guapo napisał:

 

Jakoś nie jest dramatyczna poza niektórymi elementami - patrz eko-skóra

 

Jeździłem 3 Insigniami (w sumie nie dłużej niż kilka dni) i wszystkie skrzypiały mniej lub bardziej (szczególnie wstawki na kierownicy i deska - zarówno przed jak i po FL - przebiegi między 30 a 110kkm), eko-skóra - akurat nie zauważyłem.

 

Za to "ortopedyczne fotele" w jednej bardzo przypadły mi do gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2017 o 20:14, rwIcIk napisał:

Wiem co to znaczy.

Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. 

Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu :ok:

 

 

Mój Outback 2.5i ważył coś koło 1430kg ;). 1.4 na kompakt to dużo.

Odnośnie Insigni to akurat w dieslach (głównie na naszym rynku) problem nie był w dużym spalaniu ani nawet nie w przyspieszeniu. Problem był za to w prowadzeniu i trzymaniu się drogi. Niestety masa i jej rozłożenie robiło swoje.

Ciekawe czy tym razem Opel nie będzie się wstydził podawać w danych technicznych wagi auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, sherif napisał:

 

Mój Outback 2.5i ważył coś koło 1430kg ;). 1.4 na kompakt to dużo.

Odnośnie Insigni to akurat w dieslach (głównie na naszym rynku) problem nie był w dużym spalaniu ani nawet nie w przyspieszeniu. Problem był za to w prowadzeniu i trzymaniu się drogi. Niestety masa i jej rozłożenie robiło swoje.

Ciekawe czy tym razem Opel nie będzie się wstydził podawać w danych technicznych wagi auta.

 

Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Chorzyn napisał:

 

Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić ;] 

W dowodzie Cruze ma wpisane 1370 kg, więc w rzeczywistości pewnie 1,4 t albo więcej :)

Ludzie ważyli Ople i wychodziło im więcej, niż wpisane w dowodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Chorzyn napisał:

 

Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić ;] 

 

Być może, ale jak patrzę w dane techniczne to często jest tabelka z różnymi wersjami auta typu kombi, sedan i silnikami. W jednym wierszu jest podana waga i ta waga powinna być różna dla różnych nadwozi czy silników, pomijając już wersje wyposażenia. U Opla nie było takiej pozycji. Co więcej we wszystkich testach redaktorzy zmyślnie podawali wagę, która była podana w jednym miejscy z dopiskiem od X kg :phi:. Szkoda tylko, że jak już skopiowali wagę z wersji "od" to pominęli to, że jest parametr innej wersji.

Kiedyś poruszałem temat na AK, ktoś rzucił linkiem do strony D gdzie rzeczywiście pojawiły się zgrubne info o wadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, rwIcIk napisał:

W dowodzie Cruze ma wpisane 1370 kg, więc w rzeczywistości pewnie 1,4 t albo więcej :)

Ludzie ważyli Ople i wychodziło im więcej, niż wpisane w dowodach.

 

Z powodu tej kwestii która podałem. Ja doposazylem auto i wazy ok 100kg więcej. A są tacy co maja wyniki 150+ (czyli jakbyś woził non stop dwie osoby więcej na pokładzie. Ponadto nie wiem czy nie wazy się aut bez płynów eksploatacyjnych ale pewności nie mam o nigdy nie zgłębiałem tematu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/6/2017 o 22:46, Kondi napisał:

Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg 

Ale dlaczego wszyscy tak podniecają się wagą aktualnej Insignii?

 

W teście 10kombi klasy D, bynajmniej nie była najcięższa:

C5 1595kg

Mondeo (poprzednie) 1575kg

i40 1495kg

Mazda 6 1575kg

Insignia 1535kg

508 1500kg

Laguna 1427kg

Exeo 1530kg 

Superb 1577kg

Avensis 1545kg

Passat 1594kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, el_guapo napisał:

Ale dlaczego wszyscy tak podniecają się wagą aktualnej Insignii?

 

W teście 10kombi klasy D, bynajmniej nie była najcięższa:

C5 1595kg

Mondeo (poprzednie) 1575kg

i40 1495kg

Mazda 6 1575kg

Insignia 1535kg

508 1500kg

Laguna 1427kg

Exeo 1530kg 

Superb 1577kg

Avensis 1545kg

Passat 1594kg

 

bo jak sam widzisz, -200kg to dużo.

To nową Insignię testowali czy starą? Te 1,5t to chyba 1.4i ważyła :phi:, z 2.0 dieslem to już ok 1.7t było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, el_guapo napisał:

Starą. Wszystkie ważone to 2.0 diesle 

 

Ważone (napisali że ważyli), czy przepisane z "danych tech" o czym pisałem powyżej ? inne źródła podają znacznie wyższe wagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 09:16, mokrii napisał:

Tak, kufer w insigni kombi z trudem mmieści 2 koła tego auta ;l

ale samsung 65 cali po złożeniu foteli mieści się tak, jakby był stworzony do przewożenia tym autem :-)

 

co do wagi, moja waży powyżej 1800kg(nie pamiętam dokładnie ile) i to czuć.

jakby zrzucić z niej te 200 kg to byłoby idealnie.

acha, i u mnie jakoś nic nie chce skrzypić ani na desce, ani na kierownicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Tragicznie wyglada ta nowa Insignia, poszli w jakims dziwnym kierunku stylistycznym .. przod jak Mazda ktora obtarla sie o Volvo .. i o ile i Mazda i Volvo wygladaja super, tak tu wyszla jedna wielka kupa :facepalm: Widocznie chca zabic sprzedaz tego auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, czacha napisał:

Tragicznie wyglada ta nowa Insignia, poszli w jakims dziwnym kierunku stylistycznym .. przod jak Mazda ktora obtarla sie o Volvo .. i o ile i Mazda i Volvo wygladaja super, tak tu wyszla jedna wielka kupa :facepalm: Widocznie chca zabic sprzedaz tego auta ;)

 

Wiesz jak to z gustem jest.

Mi sie podoba, aby potwierdzic musialbym jeszcze na zywo zobaczyc, bo jednak zdjecia to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Seqs napisał:

 

Po pierwszym zerknięciu na tą nową Insignię od razu przed oczami miałem tę Mazdę ;]

Nie zmienia to jednak faktu, że teraz Insignia dzięki podobieństwo do "6" będzie teraz w miarę ładna. 

 

Obie czerwone, to podświadomie szukasz podobieństw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.