lorak06073 Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Witajcie. Czy moglibyście mi pomóc w interpretacji błędów (w załączniku). Otóż jadąc sobie dość żwawo pojawiła się kontrolka silnika i auto straciło całkowicie moc. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu check dalej sie pali ale auto ma moc po czym po około 1-2 km znów wchodzi w tryb awaryjny. Po podpieciu pod kompa błędy P1206 oraz P2453. W czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Stawiam na problem z zapchanym DPFem. Jeżeli możesz to zrób wypalanie serwisowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
setor Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 W zeszłym roku miałem problem z dpf kiedy żona zatankowała jakąś berbeluchę zwaną paliwem Akurat wracaliśmy z dłuższej trasy i co chwilę wskakiwał błąd dpf, trochę pomogło tankowanie lepszego paliwa Co jakiś czas co parę tyś km dodaję także środek do czyszczenia dpf, mimo że głównie jeździmy na krótkich trasach nie mam więcej problemu z dpf Pamiętam jak przymulona Croma z przytkanym dpf dostała "kopa" po dodaniu tego środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 wczoraj na trasie dpf sam mi się wypalił. Błędy pokasowałem, kontrolka silnika zniknęła. Dzis zrobiłem około 150km, momentami z prędkością 140-150 km/h i jak narazie spokój. Wrzucam jeszcze screen z parametrami z FESdziś znów pokazał się błąd czujnika różnicowego. Dodatkowo po podejrzeniu parametrów ciśnienie wynosi 0mbar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 czy błąd ten sam P2453? a jak przegazujesz to ciśnienie rośnie?, jak jest wtedy wartość? posprawdzaj wężyki idące z DPF'a do czujnika różnicy ciśnień, być może coś nie tak z samym czujnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Tak, chodzi o błąd p2453. Dziś rano ciśnienie z tego czujnika wynosiło 0 mbar. Pojechałem na kanał, posprawdzałem te przewody i wyglądają na całe tylko jeden był już klejony taśmą izolacyjną i najprawdopodobniej w nim tkwi problem. Na szybko pokleiłem go po januszowemu. Ciśnienie na postoju w granicach 4 mbar. Po przygazowaniu wzrasta. A orientujecie się czy ten czujnik trzeba adaptować. Szukałem w FESie ale nie ma takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 No to masz chyba winowajcę, do wymiany przewody ciśnieniowe. I chyba niepotrzebnie zerowałeś Hodometr wymiany DPF, u mnie jest on zbliżony do licznikowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Troszke faktycznie niepotrzebnie. Dlatego też pomyslałem ze potrzeba ponownie adaptowac ten czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.