Skocz do zawartości

Audi RS3 deklasuje Mercedesa A45 AMG


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Marcinekkk napisał:

tyle ze juz teraz rs3 bylo o jakies 100 tys drozsze od a45  , to takie srednie porownanie

a no 2L vs 2,5L

 

Oj 100k wiecej to troche duzo. Mozna pojsc na kompromis i wziac cla amg. Ladniejszy ale nadal tanszy. Siedzialem w srodku w A3 limuzynie i jakos tak nie przekonala mnie do siebie.

Mercedes_CLA_45_AMG_002.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Cinos napisał:

 

https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs3_sportback/

 

aktualnie chyba najmocniejszy hot-hatch

do tej pory był to Mercedes A45 AMG miał 381 koni, teraz Audi daje 400 :)

Może według mocy max., bo A45 przy 381 KM dalej ma lepsze osiągi, no i ceną zabija Audi.

2 godziny temu, Marcinekkk napisał:

dodatkowo po lifcie w amg poprawili skrzynie , wiec mozna modzic a sa juz turbo kity na 560km ;] i nadal wychodzi taniej nia audi

Dokładnie, seria dmucha tylko 1.8 bar, więc możliwości są spore. W RS3 już seryjnie dmucha chyba 2.4 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marcinekkk napisał:

dodatkowo po lifcie w amg poprawili skrzynie , wiec mozna modzic a sa juz turbo kity na 560km ;] i nadal wychodzi taniej nia audi

 

W Audi można więcej...

 

http://www.audiboost.com/content.php?7650-Iroz-Motorsports-gets-744-all-wheel-horsepower-out-of-their-Audi-2-5-TFSI-single-turbo-kit-on-E85

39 minut temu, kaczorek79 napisał:

Jedno ze źródeł podaje 2,35 bar dla wersji 367 KM z 2016r. Może jest błąd.

 

Z tego co ja widzę, to podają wszędzie 1,3 bara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Może według mocy max., bo A45 przy 381 KM dalej ma lepsze osiągi, no i ceną zabija Audi.

Dokładnie, seria dmucha tylko 1.8 bar, więc możliwości są spore. W RS3 już seryjnie dmucha chyba 2.4 bar.

hmm

A45 AMG 0-100 4,2

RS3 0-100 4,1

 

AMG

Torque: Nm at rpm [3]
475 / 2,250 - 5,000

 

Audi

 Its maximum torque of 480 Nm (354.0 lb-ft) is available at engine speeds as low as 1,700 rpm and remains constant up to 5,850 rpm.

 

The turbocharger, which develops up to 1.3 bar of charge pressure, has a theoretical throughput of 1,100 kilograms (2,425.1 lb) of air per hour.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cinos napisał:

hmm

A45 AMG 0-100 4,2

RS3 0-100 4,1

 

AMG

Torque: Nm at rpm [3]
475 / 2,250 - 5,000

 

Audi

 Its maximum torque of 480 Nm (354.0 lb-ft) is available at engine speeds as low as 1,700 rpm and remains constant up to 5,850 rpm.

 

The turbocharger, which develops up to 1.3 bar of charge pressure, has a theoretical throughput of 1,100 kilograms (2,425.1 lb) of air per hour.

Papierowe dane się zgadzają. Zmierzone już nie bardzo, http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php tu dla wersji co prawda 367 KM, ale widać różnicę chociażby w 1/4 mili 15 metrów, to dużo. Na popularnych krótkich torach różnice rzędu 1-2 sekundy na korzyść AMG, Nurburgring 8.04 AMG i 8.20 RS3, tu nawet M135 jest lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/11/2017 o 11:48, RSSSS napisał:

 

Tylko on nie jedzie, a że to N/A to nie ma potencjału.

 

Najrozsądniej wziąć fokę rs i schipować!;)

http://www.zeperfs.com/en/duel3312-3506.htm

Jak to Mustang nie ma potencjału ? Przecież można dołożyć dmuchawkę i wtedy masz kilera :)

Rozumiem ,że masz na myśli bez większej ingerencji z RS-a można taniej mieć więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, HanYs napisał:

http://www.zeperfs.com/en/duel3312-3506.htm

Jak to Mustang nie ma potencjału ? Przecież można dołożyć dmuchawkę i wtedy masz kilera :)

Rozumiem ,że masz na myśli bez większej ingerencji z RS-a można taniej mieć więcej ;)

 

Dokładnie, uturbianie to już grubsza zabawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
Audi-RS3_Sportback-2018-1600-01.jpg
Audi-RS3_Sportback-2018-1600-0e.jpg
Audi-RS3_Sportback-2018-1600-08.jpg
 
https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs3_sportback/
 
aktualnie chyba najmocniejszy hot-hatch
do tej pory był to Mercedes A45 AMG miał 381 koni, teraz Audi daje 400


Oby mial lepsza skrzynie i naped niz a45

Cytat z forum subaru dot. a45:

"... Rozmawiałem z Miko na ostatnim SuperOES .... gdyby nie rozpinający się napęd i skrzynia potrafiąca się czasami "pogubić" w trybie manualnym to dałoby się tym szybciej pojechać :)
Z grubsza chodzi o to że:
1. Czasami na wyjściu z zakrętu z butem w podłodze odcina na chwilę napęd. Samochód zostaje wtedy FWD przez chwilę i traci przyczepność. Żeby temu zapobiec musi delikatnie dozować gaz na wyjściu z zakrętu.
2. W trybie w pełni manualnym skrzynia ma kilka wad. Dwie z nich to:
- łopatki ruszające się razem z kierownicą, co czasami powoduje "szukanie" ich i tracenie czasu
- przy redukcjach potrafi się zbyt długo "zastanawiać"
Miko jeździ przez to w trybie "pół manualnym". Dzięki temu biegi w górę zmieniane są automatycznie a redukcje zazwyczaj robi sam łopatkami...."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autka dla grubych amerykańskich nastolatek lub niedojrzałych informatyków, którzy myślą że jak do damskiego auta wsadzić duży silnik to stanie się męskie i kobiety będą się za nimi w kolejkach ustawiać.

Jak jedzie nim młody gość to wygląda jakby mu je jakiś stary bogacz w zamian za usługi seksualne kupił. Jak jedzie stary, wygląda jakby od córki pożyczył. Nie ma na to dobrego klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.02.2017 o 19:14, RSSSS napisał:

 

Dokładnie, uturbianie to już grubsza zabawa

 

chyba nie do mustangów? Wydaje mi się, że te fury to taki trochę HD, kupujesz podstawę a potem dodatkowe STAGE gotowe plug and play. Nie jest tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

 

chyba nie do mustangów? Wydaje mi się, że te fury to taki trochę HD, kupujesz podstawę a potem dodatkowe STAGE gotowe plug and play. Nie jest tak?

 

Czy gotowe zestawy, czy nie plug&play to i tak jest to grubsza akcja niż podpięcie kompa i schipowanie.

Nie miałem tylko na myśli trudności montażu, ale zakres zmian (jak turbo to i IC, wydech, itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie. Pierwszy w historii kompakt o napędzie odpowiednim do celu w jakim powstał - czyli uniwersalne auto miejskie... 400 KM wreszcie styka do miasta.

jak wyjdą wersje +100-200KM to moze nawet będzie szło tym w trasę pojechać :)

9 godzin temu, Ryb napisał:

Autka dla grubych amerykańskich nastolatek lub niedojrzałych informatyków, którzy myślą że jak do damskiego auta wsadzić duży silnik to stanie się męskie i kobiety będą się za nimi w kolejkach ustawiać.

Jak jedzie nim młody gość to wygląda jakby mu je jakiś stary bogacz w zamian za usługi seksualne kupił. Jak jedzie stary, wygląda jakby od córki pożyczył. Nie ma na to dobrego klienta.

młody gość - od razu usługi... tatuś kupił.  RS3 to wlasnie takie auta. koniecznie czapka z daszkiem :) (A klasa nie - bo to masakrycznie babskie auto jest, nie da się tam posadzić faceta zeby wyglądał)...

 

btw. które auto jest "męskie" wg Ciebie? :) chyba nie Mustang? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.