rostex Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Pacjent to auto francuskie, ale to raczej bez znaczenia. Standardowa wymiana tylnych klocków. Tłoczki wkręcone, klocki wymienione ale po wymianie hamulce jakby zapowietrzone. Na postoju pedał miękki, podczas jazdy hamulce dobrze zaczynają hamować po 2-3 krotnym zapompowaniu pedałem. Nie ma to raczej nic wspólnego z dopasowaniem się klocków, bo wtedy inaczej to czuć. Znajomy mechanik sugeruje, że powietrze mogło się dostać do układu, podczas wkręcania tłoczków Czy jest to w ogóle możliwe? Miała być zwykła i prosta wymiana klocków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Sproboj odpowietrzyć klasycznie na wyłączonym od lewego tyłu i zobacz jak się zachowuje . mi w Stilo to pomogło, z tym że mi powietrze zassalo na polaczeniu sztywny - giętki przewód na zacisku jakimś dziwnym trafem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 12 godzin temu, HARDTECHNO napisał: Sproboj odpowietrzyć klasycznie na wyłączonym od lewego tyłu Chyba że ma ABS to wtedy nie od tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Mam ABS i jakoś w moim Stilo nie wpłynęło to na jakość hamulców. Już 3 lata przeglądy przechodzi i za każdym razem tył oscyluje podobnie na stronę wzgl siebie jak również poprzednich lat . może w francuzach jest inaczej ? Nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Miałem kiedyś taki przypadek. Po wymianie klocków z przodu zapowietrzyły mi się hamulce... Nie wiem jak to się mogło stać. Pacjent to UNO - czyli najprostszy możliwy samochód na świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 z doświadczenia to dopasowanie następuje b szybko, zaledwie kilka hamowań i pedał wraca do normy. Nie jestem mechanikiem, ale przy klasycznym odpowietrzaniu (deptanie do spody poza standardowy zakres pracy tłoczków pompy) może nastąpić uszkodzenie uszczelnień pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 @wilu jeszcze mi się nie zdarzyło uszkodzić w ten sposob pompy. Pedał faktycznie może do podłogi pójśc jeżeli trzymasz wciśnięty, a druga osoba odpowietrznik wykręci. Ty w tym czasie nie puszczasz pedału żeby nie zaciagnąć powietrza To jest dosłownie kilka takich razów przy całym odpowietrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 [mention=130785]wilu[/mention] jeszcze mi się nie zdarzyło uszkodzić w ten sposob pompy.Heh a ja miałem przypadki ale to czasy polonezow. Z kolei nie uważam za możliwe aby "zassalo" na układzie. Jednak ciśnienie wewnątrz jest wyższe niż atmosferyczne dlatego na myśl przyszło mi brak separacji w pompieWysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.