Cezarek Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Witam. Chciał bym się dowiedzieć jak najwięcej o Lagunie III czy ma lepsze opinie od II? Jak z awaryjnościa ? Jak elektryka? Jakieś typowe usterki? Jak z trwałością tego auta ? Wyciszenie? Myślę nad kombi.czy zawieszenie jest trwałe i czy jest wielowahacz ? Jak z cenami części ogólnie wszystko o tym aucie.. myślę nad dwoma silnikami 2.0dci jak z trwałością tych diesli czy nie obracają się panewki jak w starszych 1.9 jak spalanie? Czy jest podatny na wirusy? Drugi silnik to2.0 benzyna jakie opinie ma ten silnik ile pali i czy nadaje się pod LPG? Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 2,0 dCi w porównaniu do 1,9 dCi to silnik BEZawaryjny. Zaś jeśli chodzi o 2,0 NoPb, to jeśli jest to silnik Renault, to idealny do LPG (ma nawet miejsca w kolektorze na dysze gazu). Jeśli zaś silnik Nissana to do LPG nie polecany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 54 minuty temu, ArekMiz napisał: Zaś jeśli chodzi o 2,0 NoPb, to jeśli jest to silnik Renault, to idealny do LPG (ma nawet miejsca w kolektorze na dysze gazu). Jeśli zaś silnik Nissana to do LPG nie polecany. W L3 jest silnik nissana, niby nie polecany do LPG, ale są tacy co jeżdżą i nie narzekają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Czyli jednak LPG średnio. Więc ktoś coś więcej powie o dieslu jak i o samej lagunie :)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 2.0T 170 KM lub 205 KM z LPG lubi się dosyć dobrze. 2.0 16V 140 KM nie lubi się z LPG wcale. 2.0 dCi 150 KM mam w swojej LIII. Rozrząd na łańcuchu co jest niewątpliwą zaletą. Spalanie ok - ostatnio jak leciałem z Gdyni do Warszawy A1 i potem A2 średnie spalanie wyszło 7,1 l/100km. Prędkość przelotowa ok. 140 - 150 km/h prawie non stop. Co do samego auta to mogę polecić. W miarę przestronne oraz wygodne - mi bardzo odpowiadają fotele gdyż po jeździe Leonem TS ARL wreszcie bez problemu umościłem moje cztery litery i nie narzekałem. Bagażnik nawet w wersji HB/Liftback (różnie ludzie klasyfikują to nadwozie) wystarczający. Kombi oczywiście daje radę jeszcze bardziej. Do kombi jednak szukałbym wersji 173 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 1 godzinę temu, Seqs napisał: 2.0 16V 140 KM nie lubi się z LPG wcale. o ile dobrze kojarzę to kolega @delco ma/miał takie auto, może się wypowie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 18 minut temu, Gregs0N napisał: o ile dobrze kojarzę to kolega @delco ma/miał takie auto, może się wypowie na ten temat Przejechałem bezusterkowo na gazie 130 kkm - auto zagazowałem przy przebiegu ok 20 kkm. Instalacja IV gen BRC.... zanim załozyłem zapytałem na forum gazowym (na HP), u 2 czy 3 gazowników oraz mojego mechanika który blisko 20 lat pracuje w ASO Renault.. - opinie były pozytywne to załozyłem. Przeglądy gazowe robiłem regularnie co 15 kkm a mechaniczne co rok (wychodziło ok 22 kkm) Jedyna "usterka" to przy jeżdzie na benzynie zapalała się zółta lampka czekendzinowa - kod błedu mówił - "wymień filtr cząstek stałych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.