dawiddawidowski Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Jaki 10w60 wybrać?? Przekonany jestem do Valvoline ale ktoś może jeździ na czymś fajniejszym i poleca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Rowe hightec rancing 10w60 Liqui Moly Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 A shell 10w60... Upalał ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 19 godzin temu, dawiddawidowski napisał: A shell 10w60... Upalał ktoś?? Upalałem go w CTR. Znacznie mniej go łykał niż zwykłego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 20 godzin temu, Prozaq napisał: Rowe hightec rancing 10w60 A gdzie to kupić bezproblemowo Pisałem do nich o oleje, bo miałbym blisko ale olali mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 U mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 moze Motul 300V ? co to za auto i jakie zastosowania ze musi byc koniecznie 10W60 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 1.4 16v swap z stilo, przy częstym upalaniu gdzie przy v-maxie i kręceniu po obrotach pod 7.5tys. musi być coś odpowiedniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Valvo jest dobry, bo jest tani ale opinie ma różne. Liqiu Moly sobie przejrzyj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Silnik nieskomplikowany, bez ostrych wałków itp. więc jakiś super wyczynowy olej też nie jest konieczny a 10w40 nie da rady Muszę poczytać o tym liqui moly i Rowe hightec rancing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 gulf 10w60 tani i bdb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 13 godzin temu, dawiddawidowski napisał: 1.4 16v swap z stilo, przy częstym upalaniu gdzie przy v-maxie i kręceniu po obrotach pod 7.5tys. musi być coś odpowiedniego a masz wskaznik temp. oleju? Bo jesli nie to moze warto w niego zainwestowac a nie bawic sie w czary z super olejami i zgadywac czy filmu olejowego wystarczy czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 2 godziny temu, alastair napisał: a masz wskaznik temp. oleju? Bo jesli nie to moze warto w niego zainwestowac a nie bawic sie w czary z super olejami i zgadywac czy filmu olejowego wystarczy czy nie? Połowa takich swapów lata na 10w60 bo fajerki lubią łykać przy 'katach' a kręcą się stosunkowo wysoko - nic więcej 9 godzin temu, karan napisał: gulf 10w60 tani i bdb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 1 godzinę temu, dawiddawidowski napisał: Połowa takich swapów lata na 10w60 bo fajerki lubią łykać przy 'katach' a kręcą się stosunkowo wysoko - nic więcej ok, zrobisz jak chcesz. Moim zdaniem wskaznik temp. oleju w aucie do upalania jest bardzo przydatna rzecza. Inaczej zgadujesz jak daleko/blisko np. do przekrecenia panewek. Mnie przekonal do tego wypad na Tor Poznan na ktory pojechalem Impreza, zwyklym cywilnym wolnossakiem w ktorym poprzednik zainstalowal ww. wskaznik. Szybko przekonalem sie ze nawet w zimny dzien temperatura szybko rosnie z 85-95 stopni osiaganych podczas normalnej jazdy do 120+ mimo ze seryjna skrzynia ma dosc duze skoki obrotow miedzy przelozeniami a cezkie auto wolno sie napedza wiec w efekcie srednie obroty sa sporo ponizej odciecia. Dodatkowo TP jest o tyle dobry ze auto jedzie szybko wiec jest przeplyw przez chlodnice itp, na koniec jest okrazenie chlodzace. Na wiosne montuje ww. wskaznik do MX5 ktora jest upalana od 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 4 minuty temu, alastair napisał: ok, zrobisz jak chcesz. Moim zdaniem wskaznik temp. oleju w aucie do upalania jest bardzo przydatna rzecza oczywiście, poprzednio miałem jeszcze temp wody i ciśnienie oleju bo sc tego nie oferowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 1 minutę temu, dawiddawidowski napisał: oczywiście, poprzednio miałem jeszcze temp wody i ciśnienie oleju bo sc tego nie oferowało moim zdaniem cisnienie oleju jest srednio przdatne. Podczas jazdy na wysokich obrotach w sprawnym silniku jest wystarczajace, natomiast jesli na moment zniknie to i tak raczej po silniku. Natomiast temperatura owszem sie przydaje, koniecznie z glosnym alarmem bo podczas upalania nie zwraca sie uwagi na miganie (no przynajmniej ja ustawiwszy na poczatku alarm tylko wizualny na 105st zorientowalem sie gdy bylo 120 czyli pewnie okrazenie albo dwa pozniej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 jak pisze kolega, ciśnienie oleju jest ważne w aucie w którym jest problem z pompą oleju np. TS16V AlfyRomeo a w sprawie oleju 10W60 - Shell i Valvoline ja do torowo uzywanego 1.4 16V lałem Valvoline 5W50 i nie przekraczał 120C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 U mnie typowy ulicznik do upalania czasem dłuższa trasa z wyższymi obrotami (300-500-800 kilometrów). Przy ciągłym katownaniu przez dłuższy czas nawet bym się nie zastanawiał nad wskaźnikami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.