Maciej__ Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Hej, Siostra sie uparla, zeby kupic sobie Megane III z tym silnikiem Poki co nie udaje mi sie jej przekonac, ze nawet zwyke 1,6 w jej przypadku to duza lepsza opcja, ale nie moj cyrk I nie moje malpy ;). W zwiazku z tym jest pytanie, czy ten silnik zostal w pewnym momencie poprawiony na tyle, ze warto ryzykowac? W gre wchodza roczniki 2012-2013 I pewnie wersja 110KM... A moze od razu po zakupie zainwestowac w nowe panewki I klopot z glowy na kilka lat? Ile w ogole taka operacja moze kosztowac? Z gory dzieki za info, Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 2 godziny temu, Maciej__ napisał: W zwiazku z tym jest pytanie, czy ten silnik zostal w pewnym momencie poprawiony na tyle, ze warto ryzykowac? Przez cały okres produkcji silnik był praktycznie na bieżąco modernizowany, przez co dobór części zamiennych jest mocno utrudniony, ratunkiem jest wizyta w ASO, które na podstawie numeru VIN określi konkretny rodzaj naszego silnika. http://moto.wp.pl/1-5-dci-francuski-bestseller-jak-sie-spisuje-po-latach-eksploatacji-6036891754611329a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 nie tylko w ASO moga dobrac czesci po Vinie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 10 godzin temu, 51cent napisał: Przez cały okres produkcji silnik był praktycznie na bieżąco modernizowany, przez co dobór części zamiennych jest mocno utrudniony, ratunkiem jest wizyta w ASO, które na podstawie numeru VIN określi konkretny rodzaj naszego silnika. http://moto.wp.pl/1-5-dci-francuski-bestseller-jak-sie-spisuje-po-latach-eksploatacji-6036891754611329a To, ze byl modernizowany to ja wiem Pytanie tylko, czy to cos dalo? Bo THP tez modernizuja od kilku lat, ale raczej bez wiekszych efektow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 siostra jechała, słyszała pracę tej jednostki napędowej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 2 minuty temu, szyman napisał: siostra jechała, słyszała pracę tej jednostki napędowej ?? Tak, tak miala przez chwile Clio 1,5 dci...Ale to byla sluzbowka, wiec nikt sie nie przejmowal ile pochodzi Swoja droga, jak na malego diesla to ten silnik jest akurat dosc cichy z tego co pamietam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 6 minut temu, szyman napisał: w takim razie Ale warto w to wchodzic? Ile moze kosztowac profilaktycznie ogarniecie panewek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 3 minuty temu, Maciej__ napisał: Ale warto w to wchodzic? Ile moze kosztowac profilaktycznie ogarniecie panewek? znajomi kupili fluenca od pana doktora z przebiegiem 120000km sobie chwalą. Mam też kilku klientów z tym motorem i nakręcają km. na koła. Podstawa to wymiana oleju/z filtrami co 10000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Teraz, szyman napisał: znajomi kupili fluenca od pana doktora z przebiegiem 120000km sobie chwalą. Mam też kilku klientów z tym motorem i nakręcają km. na koła. Podstawa to wymiana oleju/z filtrami co 10000km Czyli poodbnie jak w 1.9 dci Moja byla Primera dobija u ojca do 330kkm i silnik nie wykazuje wiekszych objawow zuzycia, ale oleje tez co 10-15kkm zmieniany od poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Dnia 17.02.2017 o 18:35, Maciej__ napisał: Hej, Siostra sie uparla, zeby kupic sobie Megane III z tym silnikiem bardzo popularny silnik , jest w zwiazku z tym wielu jego zadowolonych i nie zadowolonych użytkowników. Fajny jest gdy sie nie psuje, bo malo pali i jest dosc żwawy. Jak sie psuje to na całego.... pracuje w aso. ja bym go sobie nie kupił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 ja już nigdy bym nie poszedł w 1.5DCi co prawda miałem starszego ale koszta napraw to jakas masakra... jak ktoś szuka oszczędności to na pewno nie w dieslu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 Kumpel w pracy ma sluzbowa megane z tym silnikiem z 2014r dobija do 210kkm przeglady wg producenta i auto smiga... poki co nikt z jego firmy nie narzeka na renowki.. ale u nich dojezdzaja do 300kkm i ida na handel.Go Hard or Go Home Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 ja mam od roku z hakiem takiego 110 z 2012 po fl i jak narazie zero problemów. Kupiłem z udokumentowanym przebiegiem ok. 95 kkm, teraz mam ok. 110 kkm i jest git. Żona śmiga krótkie trasy po mieście i brak problemów z dpfem. Ja polecam ale zbyt dużego doświadczenia z nim nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 u mnie problemy zaczęły się od około 160tyś ... więc wiesz 100tyś to spoko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Ty miales zupelnie inny silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akmak Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 19 godzin temu, Lysy1980 napisał: u mnie problemy zaczęły się od około 160tyś ... więc wiesz 100tyś to spoko :D widzisz a ja jeździłem od 0 do 240 tys km i nie było absolutnie żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.