delco Napisano 20 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Wiem że chyba trudno cos powiedzieć... Ale czy wiadomo coś o trwałosci/awaryjnosci tego diesla - bo "stare" 1,9 i 2,0 były nie do zarżnięcia... ponoc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 z teo co wiem, nie a problemów z 1.6 To już też stary silnik, pojawił się chyba gdzieś w 2008 roku w bravo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Dnia 21.02.2017 o 21:39, Wojtas_BB napisał: z teo co wiem, nie a problemów z 1.6 To już też stary silnik, pojawił się chyba gdzieś w 2008 roku w bravo. Czyli zakladając pewną ostrozność ( bo na 100% to nigdzy nic nie wiadomo) to planowanie 200 kkm w 4-5 lat nie jest naiwnością - kupujac nowy oczywiscie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 nie no spokojnie, mieliśmy w firmie bravo z silnikiem 1.6 przejeździło ok 7 lat, co prawda ponoć nalotu nie było dużo (ok 100-150 tys km) i jeździło bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalFSO Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Mam w Bravo i polecam. Bardzo dobry silnik. 200 kkm spokojnie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 27 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 ja mam w bravo obecnie 140 000km...auto nigdy nie stanęło na drodze (mam program, egr i dpf off) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abramsik Napisano 28 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2017 Miałem taki silnik w Bravo z 2010 r i mogę go z całego serca polecić. Sprzedawałem samochód z nalotem 157 tys a sam zrobiłem nim 70 tys przez 3 lata. Naprawdę fajny elastyczny silnik z dużym momentem obr. i naprawdę przyzwoitym spalaniu. Mnie nie zawiódł ani raz. Serdecznie i szczerze polecam. Moim zdaniem godny następca 1,9 i 2,0 MJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2017 To jest ten sam 1.6 mjtd co w innych modelach Fiata, w tym Doblo, które u mnie w pracy jeździ sztuk 3. Nie mają lekko, bo jeżdżą nimi przedstawiciele handlowi, czyli ludzie, którzy auta traktują zero - jedynkowo. Czyli gaz do oporu - hamulec do oporu. Trochę zbierają mandatów w ciągu roku przy pomocy CB, Janosika, a i z GPS wynika że nie jeżdżą delikatnie, z wycieczki niejednej z nimi wiem, że nie martwią się tzw. studzeniem turbiny czy jej rozgrzewaniem. Przebieg jednego >370 tysięcy (tutaj było coś robione z silnikiem, ale po zrobieniu nadal jeździ), dwa zbliżają się do 300 tysięcy, bez awarii silnika. Dwumas robiony tylko w tym o największym przebiegu jakieś 30 tysięcy km temu. O silnik to bym się nie martwił, ale o pozostałe rzeczy, wchodzące w skład tego samochodu. Jedyne co stawia znak zapytania przy tym silniku to DPF, których w opisywanych egzemplarzach nie ma, a który w Tipo na pewno jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.