Skocz do zawartości

Geneva 2017 - Hultaj i30 Wagon


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Juz officialnie

IMVHO nawet nie brzydki.

25da838d204000bf7c5265d9fcc2d136.jpg

602l w bagazniku niby

8afa9486f276ff447e9691b6daa320cf.jpg

4,585mm dlugosci vs hatch 4,340mm - całe 24cm

a96e33a48c596c28a85677e9072cfe9a.jpg

Trzy silniki na benzynę 1.0l 120KM jako bieda - Ein Rudolph Diesel

Made in EU, I tylko na EU

Co ciekawe brakuje podstawowego silnika bieda jaki ja i USDM dostajemy 2.0l 4 cyl - 170KM bez turbo.

5ae611c63ecc82ac488d9becbe2cea10.jpg

Powodem jest to ze EU koszt produkcji wystrzeliły cenę auta na nieakceptowalna .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust, to styliści zrobili krok do tyłu.



Hatch IMVHO wyglada jak stary Golf.

Wagon jak stary Cruze...

7e9d29b857a227e672576ce9f4138afa.jpg

Na żywo IMVHO Hatch jest jednak obwisłe lepiej wyglądający Niż na


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenowo to u nas wychodzi drożej od golfa czy astry. Diesel będzie królował we flotach. Rodacy kupią podstawowy 1.4 100KM. Na chwile obecna to auto nie ma niczego lepszego od konkurencji. Kiedyś włączyli cena teraz cenią się wysoko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenowo to u nas wychodzi drożej od golfa czy astry. Diesel będzie królował we flotach. Rodacy kupią podstawowy 1.4 100KM. Na chwile obecna to auto nie ma niczego lepszego od konkurencji. Kiedyś włączyli cena teraz cenią się wysoko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


U mnie tez większość 90% sprzedaży będzie podstawowy 2.0l 170KM

To masowa lodówka -
Czyli jeden/dwa silniki i 4 wersje wyposażenia i tyle.

Corolla np tylko jeden silnik 1.8l 136KM, fabryka kiełbas musi się kręcić


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



U mnie tez większość 90% sprzedaży będzie podstawowy 2.0l 170KM

To masowa lodówka -
Czyli jeden/dwa silniki i 4 wersje wyposażenia i tyle.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Trochę szkoda ze ani corolla nie ma 1.8 ani hultaj 2.0.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Trochę szkoda ze ani corolla nie ma 1.8 ani hultaj 2.0.
@wujekcybul to jest ciekawe

Te silniki są tańsze.

Np w EU Golf 7.5 dostaje 1.5l T

U mnie w wersji bieda pozostaje 1.4l 150KM. Potem masz już 2.0l GTI i 2.0l R.
Tyle.

1.5l nawet na horyzoncie nie jest.

Dlaczego? VAG mówi - 'inne normy środowiska na auta' i koszt.

Musisz dalej postawić Golf DSG na ulice ze wszystkimi podatkami, tablicami, bakiem benzyny etc na ulice w sugerowanej cenie detalicznej 70-75k PLN

Potem musisz ludowi dać discount (oficjalnie) żeby wyszło 60k pare PLN

Resztę negocjujesz w salonie.

4e7fb376131b3a2017f4bca93a4f1a06.jpg


A wiec dawanie EU silników które (teoretycznie jak Dieselgate) spełniają EU normy jest po prostu za drogie dla reszty. Nikt tyle za auta nie zapłaci co EU.

Dwa one są ponorostu za słabe. 1.0l czy 3 cylinder to ci U klienta nie przejdzie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, DominikZ napisał:

Na mój gust, to styliści zrobili krok do tyłu.

 

Zgadzam się z tą opinią. Widać tu rękę stylistów od pancerwagenów z Rüsselsheim, którzy projektują linie nadwozia kolejnych i30.

Póki co modele Elantry na rynek amerykański zachowują swój styl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ananas napisał:

 

Zgadzam się z tą opinią. Widać tu rękę stylistów od pancerwagenów z Rüsselsheim, którzy projektują linie nadwozia kolejnych i30.

Czyli zrobiony pod niemieckich pismakow, by piali nad funkcjonalnością :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.