badyl1982 Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 Ragazzon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 Kolego, kup nawet zamiennik plus farbę 400c do tłumików ( najlepiej czarna) /nie mówię o srebrzabce) . pomaluj całego. Wytrzyma dluuuuuuugo. Ja tak robię we wszystkich swoich autach i generalnie nie ma się do czego doczepić. PS nawet moja była rajdowka katowana w extremalnych warunkach przetrwała egzamin razem z tłumikiem. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merkava1 Napisano 26 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2017 Tłumik składa się z dwóch warstw blachy wiec jeszcze pojezdzisz .U mnie druga warstwa jest widoczna od 3 latWysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 26 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2017 7 godzin temu, merkava1 napisał: Tłumik składa się z dwóch warstw blachy wiec jeszcze pojezdzisz .U mnie druga warstwa jest widoczna od 3 lat Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Ja też trzy lata jeżdżę bez zewnętrznej warstwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 Dnia 25.02.2017 o 19:35, badyl1982 napisał: Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była. u mnie ta zewnętrzna wartwa blachy zeszła gdy auto miało ze 4 lata. Dziś ma 10 lat i tłumik nadal działa. Nie ruszaj tego tłumika, bo możliwe że jakikolwiek nowy zamiennik pożyje Ci której, niż ten co masz nawet z jedną warstwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 2 Marca 2017 Udostępnij Napisano 2 Marca 2017 Dnia 27.02.2017 o 13:44, maro_t napisał: u mnie ta zewnętrzna wartwa blachy zeszła gdy auto miało ze 4 lata. Dziś ma 10 lat i tłumik nadal działa. Nie ruszaj tego tłumika, bo możliwe że jakikolwiek nowy zamiennik pożyje Ci której, niż ten co masz nawet z jedną warstwą potwierdzam u mnie to samo, pierwsze co zaczęło pierdzieć to jakiś łacznik a nie wydech, ten jeszcze sie trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 3 Marca 2017 Udostępnij Napisano 3 Marca 2017 u mnie w dieslu od 6 lat wszytsko na swoim miejscu ale pewnie w dieslach tłumik żyją dłużej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojak999 Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 I jeszcze jeden kamyczek na potwierdzenie. Tłumik końcowy wytrzymuje długo. Problemy są najczęściej z łącznikiem giętkim. U mnie wysiadał po 12 miechach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 @wojak999 mówisz o plecionce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojak999 Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Dokładnie tak !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Heh, u mnie wytrzymała 8 lat. Nie ma reguły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2017 Przekonaliście mnie, nie ruszam tego narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzmis Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 A ja muszę ruszyć mój tłumik koncowy bo mi brzęczy jest z 2008 roku! I psuje efekty akustyczne mojego bravolota. Silnik 1,6 mjet 120 ps. Jakiej firmy polecacie? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 co ci brzeczy ? moze wystarczy tą odspojona blache oberwac ? mnie tak brzeczal w 2014 - oberwalem to co odeszlo i zyje do dziś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzmis Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Ja tego nie widziałem. Brat furę naprawia a mechanik na warsztacie twierdzi że to w tłumiku już coś brzęczy. Ja myślałem że to jakaś osłona termiczna się odkręciła ale podobno to nie to tylko tłumik. Znalazłem do 1,6 mjet tłumik Bosal. Pytanie czy ktoś z Was taki założył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzmis Napisano 2 Września 2017 Udostępnij Napisano 2 Września 2017 Zorientowalem sie i tlumiki koncowe do bravo 2 w przystepnych cenach produkuje. Izawit, pluciennik, asmet, bossal.... Sa i drozsze np.walker ale to juz dla mnie za duzo kosztuja. Czy ktos z Was jezdzi na tlumiku od na ktoregos z tych producentow? Chcialem sie dowiedziec czy sa glosniejsze od oryginalu. Pozdrawiam greg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ulik Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 U mnie wierzchnia warstwa z końcowego odchodzi już od dłuższego czasu (auto ma 6,5 roku). Za to, rok temu, urwało się na łączeniu portek z środkowym. Po krótkim namyśle postanowiłem żeby to pospawać i pozostawić jeszcze oryginalny tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 Dnia 25.02.2017 o 19:35, badyl1982 napisał: Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była. Podobnie miałem kiedyś w Astrze. Po zdjęciu zewnętrznej blachy, tłumik dalej funkcjonował poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.