Skocz do zawartości

Tłumik końcowy


Rekomendowane odpowiedzi

Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, kup nawet zamiennik plus farbę 400c do tłumików ( najlepiej czarna) /nie mówię o srebrzabce) . pomaluj całego. Wytrzyma dluuuuuuugo. Ja tak robię we wszystkich swoich autach i generalnie nie ma się do czego doczepić. PS nawet moja była rajdowka katowana w extremalnych warunkach przetrwała egzamin razem z tłumikiem. Polecam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, merkava1 napisał:

Tłumik składa się z dwóch warstw blachy wiec jeszcze pojezdzisz .U mnie druga warstwa jest widoczna od 3 lat

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

Ja też trzy lata jeżdżę bez zewnętrznej warstwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.02.2017 o 19:35, badyl1982 napisał:

Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była.

 

u mnie ta zewnętrzna wartwa blachy zeszła gdy auto miało ze 4 lata. Dziś ma 10 lat i tłumik nadal działa. Nie ruszaj tego tłumika, bo możliwe że jakikolwiek nowy zamiennik pożyje Ci której, niż ten co masz nawet z jedną warstwą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.02.2017 o 13:44, maro_t napisał:

 

u mnie ta zewnętrzna wartwa blachy zeszła gdy auto miało ze 4 lata. Dziś ma 10 lat i tłumik nadal działa. Nie ruszaj tego tłumika, bo możliwe że jakikolwiek nowy zamiennik pożyje Ci której, niż ten co masz nawet z jedną warstwą

potwierdzam u mnie to samo, pierwsze co zaczęło pierdzieć to jakiś łacznik a nie wydech, ten jeszcze sie trzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja tego nie widziałem. Brat furę naprawia a mechanik na warsztacie twierdzi że to w tłumiku już coś brzęczy. Ja myślałem że to jakaś osłona termiczna się odkręciła ale podobno to nie to tylko tłumik. Znalazłem do 1,6 mjet tłumik Bosal.  Pytanie czy ktoś z Was taki założył?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Zorientowalem sie i tlumiki koncowe do bravo 2 w przystepnych cenach produkuje. Izawit, pluciennik, asmet, bossal....

Sa i drozsze np.walker ale to juz dla mnie za duzo kosztuja. Czy ktos z Was jezdzi na tlumiku od na ktoregos z tych producentow?

Chcialem sie dowiedziec czy sa glosniejsze od oryginalu.

Pozdrawiam greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie wierzchnia warstwa z końcowego odchodzi już od dłuższego czasu (auto ma 6,5 roku). Za to, rok temu, urwało się na łączeniu portek z środkowym. Po krótkim namyśle postanowiłem żeby to pospawać i pozostawić jeszcze oryginalny tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.02.2017 o 19:35, badyl1982 napisał:

Po 3 latach z oryginalnego tłumika zeszła warstwa blachy. Zastanawiam się nad wymianą bo nie chce, żeby gdzieś w trasie mi zaczął "pierdzieć". Co polecacie bardziej wytrzymałego od oryginału? Lipa straszna z tym wydechem, żeby po trzech latach taka korozja była.

Podobnie miałem kiedyś w Astrze.

Po zdjęciu zewnętrznej blachy, tłumik dalej funkcjonował poprawnie :ok: ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.