pejus1982 Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Witam, szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 mialem ten sam dylemat 2 miesiace temu skonczylo sie na demowce Civic 1.8 naprawde ilosc miejsca z tylu w Aurisie jest wyraznie mniejsza niz w Golfie? Nie zauwazylismy tego a byl to jeden z istotnych parametrow auta. Aurisa 1.33 bym nie bral, jesli juz to 1.6 choc i ten za mocny nie jest. Za to jest calkiem spory wybor uzywek (wiekszosc to wlasnie Active, u nas odpadaly z powodu braku el. szyb z tylu), moze cos znajdziesz. mozesz zobaczyc tez np. Focusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WITEK Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 http://ciesielczyk.pl/samochody/nowe/2573/skoda-octavia.html#price ??? bardzo żwawy silnik no i miejsca dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 dorzuc 5-letnia GW i brac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 W cenie Golfa jest 4-letnia gwarancja ograniczona limitem 80kkm. Focus bardzo mi odpowiadał, ale nic nie mieli z wyprzedaży na placu i można kupić ale rocznik 2017 co to już przekracza mój budżet. Co do Aurisa to sam się dziwiłem, że w XXI wieku jest konieczność dopłacania do elektrycznych szyb z tyłu co źle świadczy o producencie auta. Mój brat też przymierzał się do aurisa i też narzekał na ilość miejsca na tylnej kanapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Godzinę temu, pejus1982 napisał: Witam, szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie. Moim zdaniem bardzo ciekawa propozycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Które kompakty mają w standardzie el. szyby z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Sedan moze byc? Astra poprzednia (J zdaje sie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 54 minuty temu, rwIcIk napisał: Które kompakty mają w standardzie el. szyby z tyłu? 13 lat temu Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Auris to nudne, słabe, paliwożerne i głośne auto. W ogóle w mojej ocenie z Toyoty mają sens tylko hybrydy. Golf całościowo bdb opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 10 godzin temu, pejus1982 napisał: Witam, szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie. Mialem bardzo podobne kryteria i wybor padl na Astre J 1,4T i jeszcze zostalo Ale to sedan i nie kazdemu bedzie pasowac... To chyba najtansze auto z akceptowalnymi osiagami i tempomatem w standardzie, co dla mnie bylo kluczowe. Golf tez byl rozwazany, ale nie bylo w okolicy 1,2 TSI z tempomatem, a 1,4TSI to juz 70+ kPLN. Mozesz jeszcze zerknac na Citroena C4 o ile nie przeszkadza CI jednostka 3-cylindrowa. Na wyprzedazy rocznika mozna bylo wyrwac za ok 57kPLN z calkiem niezlym wyposazeniem. IMHO Golf w wersji Comfortline/Highline ma chyba najlepsze jakosciow wnetrze w klasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 10 godzin temu, pejus1982 napisał: 13 lat temu Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry. To chyba producenci megane od mojego kumpla o tym nie wiedzieli, a auto jest z 2008r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 10 godzin temu, mrBEAN napisał: Auris to nudne, słabe, paliwożerne i głośne auto. W ogóle w mojej ocenie z Toyoty mają sens tylko hybrydy. Golf całościowo bdb opcja Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Jak to ma byc auto na 8 lat to zdecydowanie Toyota. Golf ma ten plus, ze jednak silnik bardziej dynamiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 12 godzin temu, WITEK napisał: http://ciesielczyk.pl/samochody/nowe/2573/skoda-octavia.html#price ??? bardzo żwawy silnik no i miejsca dużo Auto do produkcji i drozsze od budzetu oraz od golfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 41 minut temu, Vadero napisał: Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają Pytanie tylko, czy warto sie przez 8 lat meczyc z silnikiem 1,3 bez turbo i dramatycznym wnetrzem wersji Active kosztem potencjalnie wyzszej awaryjnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 11 godzin temu, pejus1982 napisał: 13 lat temu Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry. To kup megane, jeżeli eszyby z tyłu to jest jakiś mega istotny element... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 18 godzin temu, pejus1982 napisał: Witam, szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII... Nic lepszego nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 teraz mozna wyrwac chyba jeszcze lepsza oferte bo wszedł Golf po lifcie i ten przedlift jest widze bardziej przeceniony (przed FL + rocznik 2016) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 6 godzin temu, Vadero napisał: Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają nowe raporty tego nie potwierdzają https://www.tuv.com/media/01_presse_2/all_languages_pressemeldungen/tuev_report_2017/Maengelriesen_und_Maengelzwerge_AutoBild_TUeV_Report_2017.pdf https://www.otomoto.pl/tuv/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Bierz Golfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Tak jak pisałem póki co wygrywa golf, a jutro jeszcze zobaczę Pulsara. Fajna wersja jest za 65kzl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 4 minuty temu, pejus1982 napisał: ...jutro jeszcze zobaczę Pulsara. Fajna wersja jest za 65kzl Bardzo nijaki. Jakby zrobiony na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 26 minut temu, pejus1982 napisał: Tak jak pisałem póki co wygrywa golf, a jutro jeszcze zobaczę Pulsara. Fajna wersja jest za 65kzl W Pulsarze bedziesz mial duzo wiecej miejsca niz w Golfie, ale na tym plusy sie koncza... Sprzedac to pozniej tez pewnie nie bedzie latwo, bo i tak wszyscy wola kaszkaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Za ok. 60k zł golf będzie jedną najlepszych opcji Pozostałe, którymi bym się zainteresował to: Astra V (tutaj będzie 1.0T, chyba że jakiś super rabat na 1.4T się trafi) C4 1.2T - też 110KM ale 3 cyl. Pulsar 1.2 acenta (plus za miejsce w środku) Edit: Jeszcze seat leon 1.2 110KM, ale to taki golf tylko brzydszy w środku, a wcale nie tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 A może tipo 1.4 tjet lub 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 A może tipo 1.4 tjet lub 1.6Tipo to ma jeszcze sens w najtanszej wersji bo jest zysk w cenie, ale wydawac na fiacika 60 klockow bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 1 godzinę temu, iwik napisał: Edit: Jeszcze seat leon 1.2 110KM, ale to taki golf tylko brzydszy w środku, a wcale nie tańszy. Nowy Leon to przypadkieem nie cos nizej od golfa, opowiednik Rapida, takie B+ nie pelnoprane C? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Nowy Leon to przypadkieem nie cos nizej od golfa, opowiednik Rapida, takie B+ nie pelnoprane C?Nie. To toledo.Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 49 minut temu, iwik napisał: Nie. To toledo. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Kto by za seatem nadazyl, każda generacja z innej budy. Nie mają pomysłu na siebie, albo poletko doświadczalne dla VW stanowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Godzinę temu, ZUBERTO napisał: Nowy Leon to przypadkieem nie cos nizej od golfa, opowiednik Rapida, takie B+ nie pelnoprane C? Golf/Leon/Octavia/A3 to MQB roznia sie wymiarami ale technicznie są bardzo podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalFSO Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 2 godziny temu, spad napisał: Tipo to ma jeszcze sens w najtanszej wersji bo jest zysk w cenie, ale wydawac na fiacika 60 klockow bez sensu. Dlaczego bez sensu? Przynajmniej ma normalne, trwałe silniki w przeciwieństwie do Golfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 Dlaczego bez sensu? Przynajmniej ma normalne, trwałe silniki w przeciwieństwie do Golfa.Ktory silnik w Golfie VII jest problematyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 14 godzin temu, MichalFSO napisał: Dlaczego bez sensu? Przynajmniej ma normalne, trwałe silniki w przeciwieństwie do Golfa. Bo w tej cenie jakoscia daleko mu do konkurentów. No może poza Leonem bo ten w bazowej wersji ma plastiki gorsz niż w kiblu przenośnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalFSO Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 11 godzin temu, Maciej__ napisał: Ktory silnik w Golfie VII jest problematyczny? Ja napisałem o trwałości silnika, nie o jego bezawaryjności. Widziałeś 1.2 czy 1.4 TSI z przebiegiem 300 tys km i większym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 Teraz, MichalFSO napisał: Ja napisałem o trwałości silnika, nie o jego bezawaryjności. Widziałeś 1.2 czy 1.4 TSI z przebiegiem 300 tys km i większym? Nie widzialem i nie zamierzam ogladac. Watpie, ze autor watku przejedzie tym autem 300kkm bo musialby jezdzic jakies 20 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 15 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Ostatecznie kupiłem wspomnianego golfa 1.2 110km comfortline + pakiet biznes za 65kzl. W gratisie opony zimowe. Dzięki wszystkim za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Godzinę temu, pejus1982 napisał: Ostatecznie kupiłem wspomnianego golfa 1.2 110km comfortline + pakiet biznes za 65kzl. W gratisie opony zimowe. Dzięki wszystkim za porady. Ten pakiet biznes ma w sobie przyciski na kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 13 godzin temu, Maciej__ napisał: Nie widzialem i nie zamierzam ogladac. Watpie, ze autor watku przejedzie tym autem 300kkm bo musialby jezdzic jakies 20 lat zawsze mnie śmieszą te narzekania w stylu "kiedyś to silniki robiły milion kilometrów bez remontu" a dziś są jednorazowe. Zwłaszcza w wątku takim jak ten, gdzie ktos kupuje nówkę na przebiegi 15 tys. km rocznie. Jakie to ma znaczenie czy to u trzeciego-czwartego właściciela przeżyje 300 czy 400 tys. km bez remontu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Godzinę temu, maro_t napisał: zawsze mnie śmieszą te narzekania w stylu "kiedyś to silniki robiły milion kilometrów bez remontu" a dziś są jednorazowe. Zwłaszcza w wątku takim jak ten, gdzie ktos kupuje nówkę na przebiegi 15 tys. km rocznie. Jakie to ma znaczenie czy to u trzeciego-czwartego właściciela przeżyje 300 czy 400 tys. km bez remontu. Jakie bylo narzekanie jak Ford 3cyl zrobil 1.0T sprzedaja nawet wersje 140KM i jezdzi. Zwykly uzytkownik robi 15-20kkm rocznie. Po 7 latach bardziej prawdopodobna jest szkoda calkowita lub zmiana samochodu niz to, ze padnie. Drugi wlascicel kupi i nadal bedzie jezdzil. Teraz jezdza z cofnietymi o 200kkm i zyja. Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 3 minuty temu, wujekcybul napisał: Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy. Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 1 minutę temu, 1Marek1 napisał: Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami. Ale ile z 60kg? W Rapidzie po prostu zdycha tak jak zdycha 1.6 NA. Ale do miasta super o wiele lepsze od niedoladowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Jezdziłem Rapidem 1.2 105 KM (trasy) i już trzeba było wachlować. Różnicy w masie Rapid i Golf nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Godzinę temu, 1Marek1 napisał: Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami. A skrzynia jest ta sama? Może być inna... mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 4 godziny temu, pejus1982 napisał: Ostatecznie kupiłem wspomnianego golfa 1.2 110km comfortline + pakiet biznes za 65kzl. W gratisie opony zimowe. Dzięki wszystkim za porady. Gratulacje. Moim zdaniem dokonałeś doskonałego wyboru i będziesz zadowolony z niego przez wiele lat. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 2 godziny temu, wujekcybul napisał: Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy. Pytanie ile takiej jazdy bedzie przy przebiegach rzedu 15kkm/rok... Ja np wiekszosc czasu na austradzie I tak jezdze z tempomatem na 140-150km/h, a tyle to 1,2TSI spokojnie utrzyma. Nie mam absolutnie potrzeby rozwijac predkosci wyzszych niz 160km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 23 minuty temu, Maciej__ napisał: Pytanie ile takiej jazdy bedzie przy przebiegach rzedu 15kkm/rok... Ja np wiekszosc czasu na austradzie I tak jezdze z tempomatem na 140-150km/h, a tyle to 1,2TSI spokojnie utrzyma. Nie mam absolutnie potrzeby rozwijac predkosci wyzszych niz 160km/h. Wiekszosc moich przebiegow to autostrady. Stad sie zastanawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 3 minuty temu, wujekcybul napisał: Wiekszosc moich przebiegow to autostrady. Stad sie zastanawiam. U mnie rowniez, ewentualnie korek w drodze do pracy. Myslisz, ze taki Golf bedzie sie meczyl przy 140-150km/h? W wersji 110KM masz skrzynie 6-ke, wiec spokojnie mozna tak jezdzic i jest calkiem cicho Co innego jak ktos robi 50-100kkm rocznie, to wtedy faktycznie warto dolozyc do czegos mocniejszego, ale na przebiegi rzedu 15kkm to IMHO bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 11 minut temu, Maciej__ napisał: U mnie rowniez, ewentualnie korek w drodze do pracy. Myslisz, ze taki Golf bedzie sie meczyl przy 140-150km/h? W wersji 110KM masz skrzynie 6-ke, wiec spokojnie mozna tak jezdzic i jest calkiem cicho Co innego jak ktos robi 50-100kkm rocznie, to wtedy faktycznie warto dolozyc do czegos mocniejszego, ale na przebiegi rzedu 15kkm to IMHO bez znaczenia. w DSG7 1.2 TSI 110 golf kombi pali 7 litrow przy 140km/h i ma 2950 obr/min przy 120 pali 6 litrow ale obrotow ma 2500 przy 180 pali dyche i ma prawie 4krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 6 minut temu, Cinos napisał: w DSG7 1.2 TSI 110 golf kombi pali 7 litrow przy 140km/h i ma 2950 obr/min przy 120 pali 6 litrow ale obrotow ma 2500 przy 180 pali dyche i ma prawie 4krpm Czyli bardzo przyzwoicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.