Skocz do zawartości

Golf VII 1.2 TSI 110KM


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam dylemat 2 miesiace temu

 skonczylo sie na demowce Civic 1.8

 

naprawde ilosc miejsca z tylu w Aurisie jest wyraznie mniejsza niz w Golfie? Nie zauwazylismy tego a byl to jeden z istotnych parametrow auta.

 

Aurisa 1.33 bym nie bral, jesli juz to 1.6 choc i ten za mocny nie jest. Za to jest calkiem spory wybor uzywek (wiekszosc to wlasnie Active, u nas odpadaly z powodu braku el. szyb z tylu), moze cos znajdziesz.

 

mozesz zobaczyc tez np. Focusa

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cenie Golfa jest 4-letnia gwarancja ograniczona limitem 80kkm. Focus bardzo mi odpowiadał, ale nic nie mieli z wyprzedaży na placu i można kupić ale rocznik 2017 co to już przekracza mój budżet. Co do Aurisa to sam się dziwiłem, że w XXI wieku jest konieczność dopłacania do elektrycznych szyb z tyłu co źle świadczy o producencie auta. Mój brat też przymierzał się do aurisa i też narzekał na ilość miejsca na tylnej kanapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pejus1982 napisał:

Witam,

 

szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie.

Moim zdaniem bardzo ciekawa propozycja :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, rwIcIk napisał:

Które kompakty mają w standardzie el. szyby z tyłu?

 

13 lat temu  Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pejus1982 napisał:

Witam,

 

szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII. Zastanawiałem się ostatecznie jeszcze pomiędzy Aurisem 1.33 Active za 60kzł z jakimś tam jeszcze pakietem, ale ilość miejsca na tylnej kanapie jest bardzo niewielka i to mój podstawowy zarzut wobec tego auta. No więc czy Golf VII 1.2 TSI 110KM w wersji comfortline + plus jakiś pakiet z czujnikami parkowania, alarmem i lepszym radiem za 64kzł to dobry wybór? Mój budżet nie do przekroczenia do 65 - 66kzł. Auto kupowane na jakieś 7 - 8 lat. Ja teraz mam służbowe i za chwilę pewnie zmienię pracę więc może się okazać że ten golf to będzie nasze jedyne auto. Planowany przebieg roczny to jakieś 15kkm. Z góry dziękuje za jakieś inne propozycje w tej cenie.

 

Mialem bardzo podobne kryteria i wybor padl na Astre J 1,4T i jeszcze zostalo :ok: Ale to sedan i nie kazdemu bedzie pasowac...

To chyba najtansze auto z akceptowalnymi osiagami i tempomatem w standardzie, co dla mnie bylo kluczowe.

Golf tez byl rozwazany, ale nie bylo w okolicy 1,2 TSI z tempomatem, a 1,4TSI to juz 70+ kPLN.

Mozesz jeszcze zerknac na Citroena C4 o ile nie przeszkadza CI jednostka 3-cylindrowa.

Na wyprzedazy rocznika mozna bylo wyrwac za ok 57kPLN z calkiem niezlym wyposazeniem.

IMHO Golf w wersji Comfortline/Highline ma chyba najlepsze jakosciow wnetrze w klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pejus1982 napisał:

 

13 lat temu  Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry.

To chyba producenci megane od mojego kumpla o tym nie wiedzieli, a auto jest z 2008r 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mrBEAN napisał:

Auris to nudne, słabe, paliwożerne i głośne auto.

W ogóle w mojej ocenie z Toyoty mają sens tylko hybrydy.

 

Golf całościowo bdb opcja :oki:

 

Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Vadero napisał:

 

Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają ;)

 

Pytanie tylko, czy warto sie przez 8 lat meczyc z silnikiem 1,3 bez turbo i dramatycznym wnetrzem wersji Active kosztem potencjalnie wyzszej awaryjnosci? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pejus1982 napisał:

 

13 lat temu  Megane II miała w standardzie elektryczne szyby z tyłu więc myślałem, że producenci idą z postępem a nie robią krok w tył. Zresztą dla producenta elektryczne szyby z tyłu to grosze. Sedan może być i dlatego w poniedziałek zobaczę jeszcze czy są jakieś Astry.

 

To kup megane, jeżeli eszyby z tyłu to jest jakiś mega istotny element...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, pejus1982 napisał:

Witam,

 

szukałem ostatnio na wyprzedażach nowego auta dla żony i właściwie najlepiej pod względem wyposażenia, ceny i miejsca w środku wypadł Golf VII...

 

Nic lepszego nie znajdziesz. :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Vadero napisał:

 

Pełna zgoda, ale przez 8 lat na pewno więcej uwagi będzie wymagał golf niż toyota - te auta zniosą wszystko. Innych zalet nie mają ;)

nowe raporty tego nie potwierdzają

https://www.tuv.com/media/01_presse_2/all_languages_pressemeldungen/tuev_report_2017/Maengelriesen_und_Maengelzwerge_AutoBild_TUeV_Report_2017.pdf

https://www.otomoto.pl/tuv/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, pejus1982 napisał:

Tak jak pisałem póki co wygrywa golf, a jutro jeszcze zobaczę Pulsara. Fajna wersja jest za 65kzl

 

W Pulsarze bedziesz mial duzo wiecej miejsca niz w Golfie, ale na tym plusy sie koncza...

Sprzedac to pozniej tez pewnie nie bedzie latwo, bo i tak wszyscy wola kaszkaja ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ok. 60k zł golf będzie jedną najlepszych opcji

Pozostałe, którymi bym się zainteresował to:

Astra V (tutaj będzie 1.0T, chyba że jakiś super rabat na 1.4T się trafi)

C4 1.2T - też 110KM ale 3 cyl.

Pulsar 1.2 acenta (plus za miejsce w środku)

 

Edit: Jeszcze seat leon 1.2 110KM, ale to taki golf tylko brzydszy w środku, a wcale nie tańszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

Edit: Jeszcze seat leon 1.2 110KM, ale to taki golf tylko brzydszy w środku, a wcale nie tańszy.

Nowy Leon to przypadkieem nie cos nizej od golfa, opowiednik Rapida, takie B+ nie pelnoprane C?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, iwik napisał:


Nie. To toledo.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

Kto by za seatem nadazyl, każda generacja z innej budy.

Nie mają pomysłu na siebie, albo poletko doświadczalne dla VW stanowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Nowy Leon to przypadkieem nie cos nizej od golfa, opowiednik Rapida, takie B+ nie pelnoprane C?

Golf/Leon/Octavia/A3 to MQB

roznia sie wymiarami ale technicznie są bardzo podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

 


Tipo to ma jeszcze sens w najtanszej wersji bo jest zysk w cenie, ale wydawac na fiacika 60 klockow bez sensu.

 

Dlaczego bez sensu? Przynajmniej ma normalne, trwałe silniki w przeciwieństwie do Golfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, MichalFSO napisał:

Dlaczego bez sensu? Przynajmniej ma normalne, trwałe silniki w przeciwieństwie do Golfa.

 

Bo w tej cenie jakoscia daleko mu do konkurentów. No może poza Leonem bo ten w bazowej wersji ma plastiki gorsz niż w kiblu przenośnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 


Ktory silnik w Golfie VII jest problematyczny?

 

Ja napisałem o trwałości silnika, nie o jego bezawaryjności. Widziałeś 1.2 czy 1.4 TSI z przebiegiem 300 tys km i większym?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MichalFSO napisał:

Ja napisałem o trwałości silnika, nie o jego bezawaryjności. Widziałeś 1.2 czy 1.4 TSI z przebiegiem 300 tys km i większym?  

 

Nie widzialem i nie zamierzam ogladac.

Watpie, ze autor watku przejedzie tym autem 300kkm bo musialby jezdzic jakies 20 lat :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pejus1982 napisał:

Ostatecznie kupiłem wspomnianego golfa 1.2 110km comfortline + pakiet biznes za 65kzl. W gratisie opony zimowe. Dzięki wszystkim za porady.

Ten pakiet biznes ma w sobie przyciski na kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Nie widzialem i nie zamierzam ogladac.

Watpie, ze autor watku przejedzie tym autem 300kkm bo musialby jezdzic jakies 20 lat :hehe:

 

zawsze mnie śmieszą te narzekania w stylu "kiedyś to silniki robiły milion kilometrów bez remontu" a dziś są jednorazowe. Zwłaszcza w wątku takim jak ten, gdzie ktos kupuje nówkę na przebiegi 15 tys. km rocznie. Jakie to ma znaczenie czy to u trzeciego-czwartego właściciela przeżyje 300 czy 400 tys. km bez remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maro_t napisał:

 

zawsze mnie śmieszą te narzekania w stylu "kiedyś to silniki robiły milion kilometrów bez remontu" a dziś są jednorazowe. Zwłaszcza w wątku takim jak ten, gdzie ktos kupuje nówkę na przebiegi 15 tys. km rocznie. Jakie to ma znaczenie czy to u trzeciego-czwartego właściciela przeżyje 300 czy 400 tys. km bez remontu.

Jakie bylo narzekanie jak Ford 3cyl zrobil 1.0T sprzedaja nawet wersje 140KM i jezdzi. Zwykly uzytkownik robi 15-20kkm rocznie. Po 7 latach bardziej prawdopodobna jest szkoda calkowita lub zmiana samochodu niz to, ze padnie. Drugi wlascicel kupi i nadal bedzie jezdzil. Teraz jezdza z cofnietymi o 200kkm i zyja.

 

Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujekcybul napisał:

Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy.

Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, 1Marek1 napisał:

Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami.

Ale ile z 60kg? W Rapidzie po prostu zdycha tak jak zdycha 1.6 NA. Ale do miasta super o wiele lepsze od niedoladowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 1Marek1 napisał:

Golf cięższy od Rapida to będzie gorzej. Trzeba będzie wachlować biegami.

 

A skrzynia jest ta sama? Może być inna...

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pejus1982 napisał:

Ostatecznie kupiłem wspomnianego golfa 1.2 110km comfortline + pakiet biznes za 65kzl. W gratisie opony zimowe. Dzięki wszystkim za porady.

 

Gratulacje. Moim zdaniem dokonałeś doskonałego wyboru i będziesz zadowolony z niego przez wiele lat. :ok:

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujekcybul napisał:

Ciekaw jestem jak bedzie sie podobala jazda Golfem przy wiekszych predkosciach. W Rapidzie czuc braki mocy.

 

Pytanie ile takiej jazdy bedzie przy przebiegach rzedu 15kkm/rok...

Ja np wiekszosc czasu na austradzie I tak jezdze z tempomatem na 140-150km/h, a tyle to 1,2TSI spokojnie utrzyma.

Nie mam absolutnie potrzeby rozwijac predkosci wyzszych niz 160km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Pytanie ile takiej jazdy bedzie przy przebiegach rzedu 15kkm/rok...

Ja np wiekszosc czasu na austradzie I tak jezdze z tempomatem na 140-150km/h, a tyle to 1,2TSI spokojnie utrzyma.

Nie mam absolutnie potrzeby rozwijac predkosci wyzszych niz 160km/h.

Wiekszosc moich przebiegow to autostrady. Stad sie zastanawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujekcybul napisał:

Wiekszosc moich przebiegow to autostrady. Stad sie zastanawiam.

 

U mnie rowniez, ewentualnie korek w drodze do pracy. Myslisz, ze taki Golf bedzie sie meczyl przy 140-150km/h?

W wersji 110KM masz skrzynie 6-ke, wiec spokojnie mozna tak jezdzic i jest calkiem cicho :ok:

Co innego jak ktos robi 50-100kkm rocznie, to wtedy faktycznie warto dolozyc do czegos mocniejszego, ale na przebiegi rzedu 15kkm to IMHO bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Maciej__ napisał:

 

U mnie rowniez, ewentualnie korek w drodze do pracy. Myslisz, ze taki Golf bedzie sie meczyl przy 140-150km/h?

W wersji 110KM masz skrzynie 6-ke, wiec spokojnie mozna tak jezdzic i jest calkiem cicho :ok:

Co innego jak ktos robi 50-100kkm rocznie, to wtedy faktycznie warto dolozyc do czegos mocniejszego, ale na przebiegi rzedu 15kkm to IMHO bez znaczenia.

w DSG7 1.2 TSI 110 golf kombi pali 7 litrow przy 140km/h i ma 2950 obr/min przy 120 pali 6 litrow ale obrotow ma 2500 przy 180 pali dyche i ma prawie 4krpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Cinos napisał:

w DSG7 1.2 TSI 110 golf kombi pali 7 litrow przy 140km/h i ma 2950 obr/min przy 120 pali 6 litrow ale obrotow ma 2500 przy 180 pali dyche i ma prawie 4krpm

 

Czyli bardzo przyzwoicie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.