TomekT Napisano 16 Marca 2017 Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Niby niewielka rzecz, ale irytująca i potencjalnie kosztowna. Może ktoś wie czy da radę wymienić szpilkę w przedniej piaście bez jej zdejmowania i bez ew. pomocy diaxem jak to pokazują niektóre durne poradniki? Piasta 5x105. Ciekawe że szpilka ukręciła się pod kluczem dynamometrycznym, ot tak po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 bez użycia szlifierki będzie ciężko nie wiem co mówią te poradniki które czytasz ale nic strasznego ta szlifierka zrobić nie trzeba ewentualnie demontaż piasty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Ten który oglądalem akurat zakładal podcięcie osłon - jeszcze bym zrozumiał, ale wymiękłem jak gość wziął i zeszlifował częściowo łeb nowej szpilki żeby weszła bez zdejmowania piasty... No nic, auto dzisiaj u mechanika i zobaczymy. Ale patrząc po zdjęciach zwrotnicy i osłon na 99% piasta musi być zdjęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 NIgdy nie mów nigdy... Piasta nie chciała zejść dobrowolnie... Siłowo była by do wyrzucenia. Jednak podszlifowanie szpilki bylo konieczne... To tyle w temacie jakby komuś się to przydarzyło i zastanawiał się czy koszt to 10 pln + wymiana czy 500 + wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.