Skocz do zawartości

KYB zwykły gaz vs KYB Ultra SR


Mozo

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że było, ale nie w takim zestawieniu.

W które bardziej warto wyposażyć swojego SC?

Te drugie lepsze, ale droższe.

Zwykłe gaz: przód 244 zl szt., tyl 178 zl szt.

Ultra SR Przód 408 zl szt., Tyl 244 zl szt.

Ktoś jeżdzi na któryś z powyższych modeli?

Jakie wrażenia?

Czy wyższa cena Ultra SR jest uzasadniona i warto dołożyć kasy? niewiem.gif

Dodam, że do obu modeli mam spory upust.

A moze zestaw kombinowany np. tył Ultra, a przód zwykłe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że było, ale nie w takim zestawieniu.

> W które bardziej warto wyposażyć swojego SC?

> Te drugie lepsze, ale droższe.

> Zwykłe gaz: przód 244 zl szt., tyl 178 zl szt.

> Ultra SR Przód 408 zl szt., Tyl 244 zl szt.

> Ktoś jeżdzi na któryś z powyższych modeli?

> Jakie wrażenia?

> Czy wyższa cena Ultra SR jest uzasadniona i warto

> dołożyć kasy? niewiem.gif

> Dodam, że do obu modeli mam spory upust.

> A moze zestaw kombinowany np. tył Ultra, a przód zwykłe?

Strasznie wysokie ceny podajesz ja za tył za Exele-G w maju dałem coś koło 120 PLN (bez montażu) - no chyba że ty masz cennik z montażem w autoryzowanym przez KYB warsztacie.

Na RS to chyba niewielu jeździ ale zwykłe gazówki też są niezłe. Nie są może jakieś super twarde ale wybierają wszystkie dziury bez jęknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że było, ale nie w takim zestawieniu.

> W które bardziej warto wyposażyć swojego SC?

> Te drugie lepsze, ale droższe.

> Zwykłe gaz: przód 244 zl szt., tyl 178 zl szt.

> Ultra SR Przód 408 zl szt., Tyl 244 zl szt.

> Ktoś jeżdzi na któryś z powyższych modeli?

> Jakie wrażenia?

> Czy wyższa cena Ultra SR jest uzasadniona i warto

> dołożyć kasy? niewiem.gif

> Dodam, że do obu modeli mam spory upust.

> A moze zestaw kombinowany np. tył Ultra, a przód zwykłe?

ceny rzeczywiscie zdziebko wyskokie zlosnik.gif polecam sie w razie czego zlosnik.gif , a róznica jest taka ze amory Exel sa to zwykle gazowe amory... a ultra Sr sa to typowe sportowe amory, krótsze i jeszcze twardzsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ten zwykly to Excel G ?

No właśnie nie wiem jakie maja oznaczenie, ale podobno nadają się do rajdów amatorsich.

> O tych Ultra to ja nie slyszałem, moze to nowosc jaka...

Nowość, ale dostępna już od jakiegoś czasu.

> Jezdze na tych Excelach i jest w porzadku.

Jeżdzisz na nich ponad codzienną jazde, tzn. jakieś rajdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Strasznie wysokie ceny podajesz ja za tył za Exele-G w

> maju dałem coś koło 120 PLN (bez montażu) - no

> chyba że ty masz cennik z montażem w autoryzowanym

> przez KYB warsztacie.

Nie, podana cena jest za pare bez montarzu, pytałem i to jest ten model.

Cena wyjściowa faktycznie zdyt duża, ale mam spory upust.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ceny rzeczywiscie zdziebko wyskokie zlosnik.gif polecam sie w

> razie czego zlosnik.gif , a róznica jest taka ze amory Exel

> sa to zwykle gazowe amory... a ultra Sr sa to

> typowe sportowe amory, krótsze i jeszcze twardzsze.

Oki, mam pytanie, ile u Ciebie za komplet SR?

A ile sam tył?

Czy to są te czerwone?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko "rajdy" po duzych miejskich dziurach ... cool.gif

Ale wydaje mi sie ze "zwykle" Ex-G plus progresy spokojnie wystarcza, chociaz jezli masz troche kasy, lubisz eksperymenty i mieszkasz w takim rejonie Polski gdzie dziur praktycznie nie ma, a asfalt jest plaski jak autoban w Deutschland smile.gif to moze watro pomyslec o tych Ultra... wink.gif

/pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ceny rzeczywiscie zdziebko wyskokie zlosnik.gif polecam sie w

> razie czego zlosnik.gif , a róznica jest taka ze amory Exel

> sa to zwykle gazowe amory... a ultra Sr sa to

> typowe sportowe amory, krótsze i jeszcze twardzsze.

A to które Ty mi opyliłeś? tylko nie mów, że gazy bo miały być olejo-gazy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na ile ja sie orientuje to gazówki KYP (chyba to te Excel) to są zwykłe amorki klasy Sachs Advantage. Natomiast Ultra sa raczej do sportu, ale absolutnie nie wiem nic na temat ich charakterystyki.

PS Dlaczego chcesz zmienic amorki?Za twardo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Również jestem na etapie wymiany amorków.

Co wybrać: KYB, Bilstein, Sachs?

Może zapodać Bilstein B4 zamiennik oryginałów?

W miarę twardo-znośnie nie to co puchary Krosna, ale za to wysoko no.gif. Dodam, że amorki będą współpracowały ze springami H&R (dotychczas amory seria+H&R) ok.gif

Gość z pewnej firmy oferuje Bilsteiny B4 (szt) za 174 Pln

Do kolegi Mozo: mógł byś również załatwić drugi komplecik troszkę taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Zwykłe gaz: przód 244 zl szt., tyl 178 zl szt.

>Ultra SR Przód 408 zl szt., Tyl 244 zl szt.

to w koncu za pare czy za sztuke??

bo tez sie musze zaczac rozgladac za czyms do zawiechy ok -60mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to które Ty mi opyliłeś? tylko nie mów, że gazy bo miały być

> olejo-gazy ...

wyjasnili ci chyba koledzy juz wszystko po troszku zlosnik.gif, tak calkiem na marginesie dodam ze w zasadzie w przypadku KYB to nie ma zadnych ale, bo sa tylko zwykle olejówki, potem wlasnie Exel-G, a do poniektórych typów Ultra Sr które są zdecydowanie krótsze typowe pod ultra niskie zawiechy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ultra niskie tzn ???

Czy ktos moglby mi to przetlumaczyc ??

Quote:

Der Ultra SR ist speziell entwickelt für den sportlich ambitionierten Fahrer mit einem hohen Anspruch an das Fahrverhalten. Er ist geeignet für höchste Belastungen mit reduzierten Federn (bis zu 35mm) und bietet dabei ein Maximum an Sicherheit. Der Dämpfer ist sportlich hart und garantiert eine dauerhaft gute Straßenlage ohne Leistungseinbuße.

Erhältlich als Zweirohr Niederdruckgas und im Hochdruck Einrohrgas.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ultra niskie tzn ???

> Czy ktos moglby mi to przetlumaczyc ??

it Ultra SR is particularly developed for the sportily ambitionierten driver with a high requirement to the handling. It is suitable for highest loads with reduced feathers/springs (up to 35mm) and offers thereby a maximum at security. The absorber is sportily hard and guarantees a durably good road-hugging property without achievement loss. Available as two-pipe low pressure gas and in high pressure a tubing gas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.