BoRuCh Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Mega ciche ! - zgodnie z wklejką 67dB - opony są ledwo słyszalne, niezależnie czy to asfalt czy beton ! Mokra nawierzchnia - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - w porównaniu do zeszłorocznych Hankook Vantra LT i Michelin Agilis+ - mokry asfalt to ich żywioł przy hamowaniu czy ruszaniu. Nie ważne czy auto załadowane czy puste, na mokrym przy gwałtownym hamowaniu szybciej włączają się awaryjne niż zacznie działać ABS, kontrola trakcji też nie ma praktycznie co robić, nawet na wyjściu z zakrętu np, przy skręcie na krzyżowaniu, przy obciążonym aucie, które jest mocno przechylone na którąś strone, opona która jest mniej dociśnięta nie traci trakcji, tak jak to było np. przy Agilisach czy zimowych Kleberach. Spalanie - zrobiłem dopiero 3500km przez tydzień na tych gumach - może w stosunku do zimowych trochę spadło - ale to raczej różnica pomijalna, gdyż przy takiej zabudowie jakie ma auto to mocniejszy wiatr czy 2-4km/h szybciej i potrafi zrobić rożnicę ok 1-1,5l/100km więc poczekam do czasu gdy się trochę kilometrów zrobi na tych laciach. Bieżnik - 3 szerokie rowki dobrze radzą sobie z wodnymi koleinami czy też z aquaplaningiem - ale z racji tego, że auto rzadko przekracza 100km/h to chyba każdej nowej oponie trudno zerwać przyczepność na tafli wody - minusem bieżnika jest to, że mimo nowej opony jest dość płytki, nie mierzyłem co prawda ale w porównaniu do Agilisów to mają z min. 2mm mniej imho. Wyważanie - bezproblemowe, mimo 16" dwa odważniki 15g na zewnątrz i 10 wewnątrz, bez bić, szarpań sterem, imho jest ok Także jakby ktoś chciał zainwestować w budżetową oponę do busa to po pierwszych wrażeniach jestem na tak - zobaczymy tylko ile to wyjdzie kilometrów na oponie do znacznika TWI Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.