tomeq77 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Mój ojciec ma v40 1.9 td z 2003 r. Bieżący rozrząd ma jakieś 50k km. Wziął i przeskoczył o 9 zębów. I, o dziwo, nic, poza nieopalaniem, się nie stało. Co może być przyczyną przeskoku paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Może pompa się zatarła ,może pasek się naderwał Wszystko może być ! Teraz przy wymianie ,wymieńcie cały komplet z pompą ,napinaczami ect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Sprawdz czy pasek mikro osprzetu caly. Czesto wciaga pod obudowe rozrzadu. I obawiam sie ze glowica oberwala, silnik kolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeq77 Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 4 godziny temu, SebeKK napisał: Sprawdz czy pasek mikro osprzetu caly. Czesto wciaga pod obudowe rozrzadu. I obawiam sie ze glowica oberwala, silnik kolizyjny. Silnik niby kolizyjny, a po wymianie paska i napinacza ruszył ez zająknięcia. Inna sprawa to wyeliminować przyczynę na przyszłość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.