Arturo_147 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 Witam, od dłuzszego czasu mam problem ze spalaniem, po wymianie rozrzadu i regenracji turbo wzrosło o ok 1,5l... Nie mam juz pomysłów, wszystko sprawdzane kompem i ok. Moze ktos ma dojscie zeby podmienic samo turbo i sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 Hmmm. A auto szybciej nie zaczęło jechać ? Jaki był powód regeneracji ? Wzrosło, tzn ile teraz pali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 a moze dpf ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Dnia 23.03.2017 o 12:20, Arturo_147 napisał: Witam, od dłuzszego czasu mam problem ze spalaniem, po wymianie rozrzadu i regenracji turbo wzrosło o ok 1,5l... Nie mam juz pomysłów, wszystko sprawdzane kompem i ok. Moze ktos ma dojscie zeby podmienic samo turbo i sprawdzić? Musisz podłączyć pod komputer i zobaczyć jakie są błędy. Tak to możesz sobie wróżyć z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Panowie ja juz dluzszy czas nad tym siedzę... błędów brak nie jedzie szybciej, max taki sam ale wg mnie ze slabszym ,,kopem" spalanie sporo wzrasta przy mocniejszej jezdzie, kiedyś średnio 6,5l teraz 8l powod regeneracji: Przedostawanie sie oleju do intercoolera, wyrobione wirniki, jakoś tam luz pionowy czy cos.. zauwazylem ze bardziej w gore idzie wskazówka chwilowego, praktycznie kazde dodanie gazu to moment leci na max, przy zwalnianiu na jalowym tez dziwnie rośnie np do 12l, a po chwili, po wytraceniu prędkości, ostro spada... robiony byl jeszcze kompletny rozrząd ale niby wszystko ok, cichutko itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Dnia 23.03.2017 o 18:55, zet napisał: a moze dpf ? Lub zapchany katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Cytuj ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 7 godzin temu, Arturo_147 napisał: ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego... Pod jaki komputer to podłączales, żeby odczytać błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 10 godzin temu, Arturo_147 napisał: ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego... Mi auto przestało jeździć po wymianie wężyków podciśnień włącznie z tym przy samej vaccumpompie. Po wymianie (podłączenia poprawne) po jakimś czasie (krótkim) auto straciło moc. Prędkość można było uzyskać (nawet 140kmph), ale "pół dnia" się rozpędzałem. Okazało się, że po naprawie poprawiło się doładowanie, co z kolei spowodowało przepchnięcie syfu w tylną część wydechu i zapchanie dwóch końcowych metalowych katalizatorów. Po naprawie problem zniknął. Mój przypadek opisywałem tu. Jak do zrobić w e90 nie wiem, ale może warto prześledzić wydech. Dodam tu, że na moim e46 poległ mechanik, który pracował w aso bmw. Problem zdiagnozował i wyeliminował mechanik zajmujący się na co dzień głównie Fordowatymi i VAGami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 9 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 Dnia 06.04.2017 o 07:08, Dembu napisał: Pod jaki komputer to podłączales, żeby odczytać błędy? niestety nie wiem bo to serwis robił, nie aso ale taki co zajmuje się wyłącznie bmw wiec pewnie jakiś oficjalny program.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.