Skocz do zawartości

e90 turbina 2,0D 184KM


Arturo_147

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dłuzszego czasu mam problem ze spalaniem, po wymianie rozrzadu i regenracji turbo wzrosło o ok 1,5l... Nie mam juz pomysłów, wszystko sprawdzane kompem i ok.

Moze ktos ma dojscie zeby podmienic samo turbo i sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.03.2017 o 12:20, Arturo_147 napisał:

Witam, od dłuzszego czasu mam problem ze spalaniem, po wymianie rozrzadu i regenracji turbo wzrosło o ok 1,5l... Nie mam juz pomysłów, wszystko sprawdzane kompem i ok.

Moze ktos ma dojscie zeby podmienic samo turbo i sprawdzić?

 

Musisz podłączyć pod komputer i zobaczyć jakie są błędy. Tak to możesz sobie wróżyć z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja juz dluzszy czas nad tym siedzę...

błędów brak

nie jedzie szybciej, max taki sam ale wg mnie ze slabszym ,,kopem"

spalanie sporo wzrasta przy mocniejszej jezdzie, kiedyś średnio 6,5l teraz 8l

powod regeneracji: Przedostawanie sie oleju do intercoolera, wyrobione wirniki, jakoś tam luz pionowy czy cos..

 

zauwazylem ze bardziej w gore idzie wskazówka chwilowego, praktycznie kazde dodanie gazu to moment leci na max, przy zwalnianiu na jalowym tez dziwnie rośnie np do 12l, a po chwili, po wytraceniu prędkości, ostro spada...

 

robiony byl jeszcze kompletny rozrząd ale niby wszystko ok, cichutko itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj

 

ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Arturo_147 napisał:

ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego...

Pod jaki komputer to podłączales, żeby odczytać błędy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Arturo_147 napisał:

ale mam sprawdzać wszystko? Jak? wymieniac, czyscic? nie ma zadnych błedów a problem pojawił się po wyżej wymienionych ingerencjach... musiałby być duzy przypadek żeby akurat zapchał się dpf, katalizator czy stało cokolwiek innego...

Mi auto przestało jeździć po wymianie wężyków podciśnień włącznie z tym przy samej vaccumpompie. Po wymianie (podłączenia poprawne) po jakimś czasie (krótkim) auto straciło moc. Prędkość można było uzyskać (nawet 140kmph), ale "pół dnia" się rozpędzałem.

Okazało się, że po naprawie poprawiło się doładowanie, co z kolei spowodowało przepchnięcie syfu w tylną część wydechu i zapchanie dwóch końcowych metalowych katalizatorów. Po naprawie problem zniknął.  

Mój przypadek opisywałem tu.

 

Jak do zrobić w e90 nie wiem, ale może warto prześledzić wydech. 

Dodam tu, że na moim e46 poległ mechanik, który pracował w aso bmw. Problem zdiagnozował i wyeliminował mechanik zajmujący się na co dzień głównie Fordowatymi i VAGami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎06‎.‎04‎.‎2017 o 07:08, Dembu napisał:

Pod jaki komputer to podłączales, żeby odczytać błędy?

 

niestety nie wiem bo to serwis robił, nie aso ale taki co zajmuje się wyłącznie bmw wiec pewnie jakiś oficjalny program..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.