Skocz do zawartości

Seicento MPI a impulsator w skrzyni...


Lesiu_Zett

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. 

 

Sejek mpi ma impulsator w skrzyni,  do predkosciomierza...  No nie w skrzyni,  ale przykrecany na dyfrze zamiast linki.  I generalnie tam to wszystko pasuje.  Jak chce zalozyc taki impulsator do mnie do cienkiego,  silnik 1.2 16v skrzynia 6s ze stilo to nie pasuje.  Impulsator opiera sie i maglownice :P

Ktos ma jakąś teorię?  @taquito masz w cc imulsator,  miesci sie wszystko bez problemu? 

 

Pozdro. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bzyczek00 napisał:

Z tego co kojaże to nie. Seicento ma inaczej kable wyprowadzone i dlatego się mieści. Jak byś potrzebował to mam troche tego to Ci znajde z seja.

A znajdziesz może dwa do seja ;] ? Bo też bym potrzebował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę. Te z przejściem na linkę też gdzieś miałem ale tylko do skrzyni 900-kowej ale jak ktoś chce założyć wspomaganie do sc czy cc to moim zdaniem lepszym rozwiązaniem niż wymiana na licznik z MPI jest licznik SPI na impulsator. Ja robie sobie właśnie taki licznik do CC. Trzeba wykożystać część mechanizmu z SC, część z CC i przespawać mocowanie mechanizmu do obudowy licznika z CC i mamy licznik na impulsator a wygląda jak ori i koniec problemu skaczącej wskazówki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba bo mechanizm ma impulsator jest takiej samej praktycznie wielkosci co na linke. Ja mowie o zainstalowaniu do licznika z CC mechanizmu na impulsator z seja SPI takiego, w ktorym przebieg nie jest na wyswietlaczu, tyle ze mechanizm od kasowania przebiegu dziennego przelozylem z CC bo w seju kasowanie dziennego jest z drugiej strony i tarcza z cieniasa by nie pasowala. Jedyne co trzeba szlifowac to kawalek pleksy od podswietlenia bo tam silniczek nabijajacy przebieg kolidowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dikladnie o tym pisze.  Zegary z cc a predkosciomierz z sc spi ze wspomaganiem.  Jest tak jak piszesz,  mechanizm z predkosciomierza opiera sie o "coś"  z obtorka.  Robilem to z miesiac temi i moze faktycznie zle pamietam,  nie o plyte a o plexe. Robimy dikladnie takie same tuningi.  Mechanizm tez przekladalem do kasowania,  tarcza pasuje idealnie.  Nic tylko tuningować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz racje ale to sie nie opiera o element obrotka hehe tylko o naped przebiegu ale maly pilniczek, chwila cierpliwosci i dalo rade. Mam nadzieje ze swiecic bedzie w miare dobrze bo sie szorstkie zrobilo od pilnika i moze swiatlo rozpraszac ale to sie najwyzej przepoleruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż pojechałem do garażu, tak mnie natchnołeś do pracy. 

 

Trzeba usunąć jeden dynks pod wskaźnikiem paliwa,

 

IMG_20170326_162557.thumb.jpg.b89baf901f30a06d2c7413c7a85bf079.jpg

 

 podgiąć oporniczek w pion

 

IMG_20170326_162631.thumb.jpg.8cb16c1e31d0bd65bdbab7eb8107dea4.jpg

 

i podszlifować kawałek białego plastiku który jest pod wskaźnikiem.

 

IMG_20170326_162659.thumb.jpg.5de7b5bb51de49a108c320f7b5483a9f.jpg

 

 I wszystko nagle zaczyna pasować. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bzyczek00 napisał:

Prownanie u gory sc. Narazie znalazlem jeden tylko do mojego ale wydaje mi sie ze mialem wiecej. Drugi taki mam ale na kwadrat do skrzyni 526

20170326_135227.jpg

 

Jakbyś jeszcze jeden do MPI znalazł to też byłbym zainteresowany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bzyczek00  podłubane, poskładane. Troche jest problemów po drodze. Jedna żarówka podświetlenia nie pasuje, ten kawałek plastiku do przykręcenia prędkościomierza który wyciołeś z obudowy SC zakrywa żaróweczkę. Poza tym trzeba trochę przerobić folię ze ścieżkami, troszkę ją ponacinać, kawałek folii wyciąć, dwie ścieżki przerobić na kabelki. Ogolnie chwila po południu w garażu i było by gotowe :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by jeszcze w miejsce kontrolki od ssania lub czerwonej kropki wzisnac kontrolke od wspomagania. Ma ktos mozliwosc dorobienia tarczy zeby to fajnie wygladalo?? Myslalem zeby wyciac kawalek tarszy z sejka z ikonka kierownicy ale bedzie widac laczenie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten klej w najpopularniejszej najprostszej wersji nie jest odporny na ujemne temperatury i pęka szybko. Jak coś to polecam takie białe wkłady bodaj z PP, to się trzyma mocno do większości rzeczy.

 

Co do tarcz to kumpel ma doświadczenie z robieniem tarcz do faktycznie produkowanych samochodów. Mogę zapytać czy ma jakiś patent na prototypowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam impulsator, jest dosyc ciasko bo kilka mm dzieli go od maglownicy.

 

U mnie nie miał "lekko" bo na poczatku nie miałem sztywnych poduszek silnika i skrzyni. Czujnik dostawał od magla. Po utwardzeniu poduszek a pozniej zastosowaniu wkładek do poduszek silnik i skrzynia w zasadzie sie nie ruszaja i to uratowało czujnik. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26 marca 2017 o 14:01, bzyczek00 napisał:

Prownanie u gory sc. Narazie znalazlem jeden tylko do mojego ale wydaje mi sie ze mialem wiecej. Drugi taki mam ale na kwadrat do skrzyni 526

20170326_135227.jpg

 

jakbyś dokopał się do większej ilości tych impulsatorów z 1.1 mpi to BIORĘ od razu, bo mój rozleciał się w drobny mak już jakiś czas temu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impulsator z Bravo 1.2 nie ma przewodów ale wchodzi na styk. Ten z P1 już tak średnio. Jeśli potrzebujecie to mam te z bravo po 20zł. A przelotowy na linkę widziałem ostatnio w jakiejś starej Lanci albo Alfie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.