Skocz do zawartości

Unfal. Błąd niskiego ciśnienia oleju. E65 745i 2004


Oberschlesien

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Panowie i Panie wyskakuje mi taki komunikat.zalanczam zdjecie. Auto zanim kupilem stalo okolo 2 lata bo byl ozbity bok i wyskoczyl ews ja go odkupilem zrobilem razem z tym ews'em przy temu wymienilem alternator bo szlak trafil regulator i wszystko mrugalo. Ogolnie bylo w bez ruchu okolo 2lata 5 miesiecy.olej zostal wlany nowy przed pierwszym odpaleniem czyli z 2 miesiace temu komunikat zaczol wyskakiwac wczoraj. Glownie gdy auto jest rozgrzane np. staje na skrzyzowaniu i chodzi na wolnych przy dodani gazu znika. Pojawi sie w czasie jazdy gdy puszczam gaz tez.

20170327_160055.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mi w tym poście brakuje informacji, że chodzi o e65 745i z 2004 roku? :hmm:

 

Więc jeśli dobrze pobawiłem się w detektywa to:

(z innego forum)

 

Cytuj

Teoretycznie słabe ciśnienie oleju może być spowodowane wieloma czynnikami
1.Filtr oleju - jak dawno był zmieniany - zmień go bo mogło dojść do takiej sytuacji, że się przytkał.
2.Za niski poziom oleju - sprawdź i uzupełnij.
3.Zatkana któraś z magistral natryskowych na wałek rozrządu, bądź zatkany któryś z kanałów olejowych w bloku silnika.
4.Czujnik ciśnienia oleju może wymagać wymiany.
5.Ostatni wariant to umierająca pompa oleju.
To są potencjalne źródła Twojego problemu.Na odległość naprawdę trudno mi powiedzieć, która usterką wystąpiła u Ciebie.

 

oraz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech mnie osoby bardziej obeznane w N62 poprawią ale:

- czujnik ciśnienia oleju

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GL63-USA-05-2004-E65-BMW-745i&diagId=12_1139

Nr 5 i zakładam, że jest jeden. Nie znam jego lokalizacji - musisz poszukać

EDIT:

Wkręcony jest w głowicę

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GN63-USA---E66-BMW-745Li&diagId=11_3257

Nr 13 a zawory "jednokierunkowe" to numer 6 (11367539857)

- pompa oleju to zakładam, że gdzieś w misce ;)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GN63-USA---E66-BMW-745Li&diagId=11_3271

- to co gość pokazuje na filmiku to zawory zwrotne(?) po trzy sztuki na głowicę i mają za zadanie utrzymać olej w głowicy, żeby nie ściekał gdy odpalasz auto na zimno. Trzeba ściągnąć przepustnicę i wtedy można się do nich dostać (2:23)

Mówi też, że lubi się to rozlecieć, części wpadają do miski, ciągnie to pompa i trzeba ją rozbierać i wtedy czyścić kanały olejowe z resztek.

W 1:53 pokazuje gdzie można zmierzyć ciśnienie oleju - tak zrozumiałem :hmm:. I to powinno też dać wyobrażenie co się dzieje (czy nawala czujnik ciśnienia oleju, czy czujnik dobry a zawory utrzymujące ciśnienie oleju nie trzymają, czy tez czujnik dobry, zawory dobre ale pompa już nie daje ciśnienia).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Oberschlesien Mam prośbę, edytuj tytuł na jakiś zrozumiały, naprowadzający na źródło problemu. Jesteśmy w Polsce, posługujmy się językiem polskim. Uwaga kolegi mazzik na temat braku danych auta, ( możesz umieścić w tytule ) jest również słuszna. Nie wszyscy znają historię Twojego auta, nie muszą wiedzieć czym jeździsz. Tak zupełnie BTW, masz kilka otwartych wątków na tym kąciku dotyczących Twojego auta, w miłym tonie jest jakbyś je odkopał i napisał co było przyczyną problemów. Może to pomóc innym.

@mazzik :oki:Dobra robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.