ArekMiz Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Już kilka razy wcześniej pytałem o polecane wulkanizacje w Wawie, gdzie robią optymalizację. Z poleconych - zero dobrych rezultatów. Wreszcie jednak sam poszukałem i wczoraj zmontowałem letnie koła, znaczy założyłem oponki GY Eagle F1 Ass 3 na moje alufele 18 i dałem do wyważenia z optymalizacją w warsztacie Łukasiewicz, ul. Fieldorfa 32A. Trochę to kosztowało, ale efekt jest super: 1 koło ma tylko ciężarek 5 g, 2 koła mają po 10 g a ostatnie 15 g. Ciężarki są naklejone w tylnej części felgi, także z zewnątrz niewidoczne. Polecam zatem optymalizację kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 A co to daje? Domyślam się, że cena usługi droższa niż zwykłe założenie kół. Pytam co to daje w kontekście auta cywilnego, którego średnia codzienna prędkość wynosi ok. 35 km\h. Szczerze powiedziawszy nie wiem ile standardowo gram dostaje jedno koło, ale przyklejone gdzieś tam w czeluściach felgi jest mi to obojętne, zawsze auta prowadzą się prawidło, nic nie telepię, etc. Czy to nie aby wybryk typu pompowanie kół azotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 3 minuty temu, spad napisał: Czy to nie aby wybryk typu pompowanie kół azotem? Zauważyłem znacznie lepsze prowadzenie na świeżym, wiejskim powietrzu w porównaniu do miastowego, więc z azotem może być jeszcze lepiej a biorąc pod uwagę, że w powietrzu jest go tylko około 80% to wynik na bank będzie lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Jest klient, jest produkt, jest $$ Oczywiście jakość usługi jest ważna, ale to chyba kwalifikuje się już pod wybryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 49 minut temu, ArekMiz napisał: Trochę to kosztowało, ale efekt jest super: 1 koło ma tylko ciężarek 5 g, 2 koła mają po 10 g a ostatnie 15 g. Ciężarki są naklejone w tylnej części felgi, także z zewnątrz niewidoczne. Polecam zatem optymalizację kół. Hm ja miałem zwykła wyważenie - z dokładnością do 2 gramów - cięzarków tez nie widać - to mam lepiej czy gorzej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 28 minut temu, spad napisał: A co to daje? Domyślam się, że cena usługi droższa niż zwykłe założenie kół. Pytam co to daje w kontekście auta cywilnego, którego średnia codzienna prędkość wynosi ok. 35 km\h. Szczerze powiedziawszy nie wiem ile standardowo gram dostaje jedno koło, ale przyklejone gdzieś tam w czeluściach felgi jest mi to obojętne, zawsze auta prowadzą się prawidło, nic nie telepię, etc. Czy to nie aby wybryk typu pompowanie kół azotem? Jezeli kola nie bija to nie ma to zadnego sensu. Czasami jest tak, ze przy pewnym predkosciach masz bicie, ktore nie znika mimo powtornego wywazenia. Wtedy mozna sie bawic w optymalizacje czy dowazanie na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 minuty temu, Maciej__ napisał: Jezeli kola nie bija to nie ma to zadnego sensu. Czasami jest tak, ze przy pewnym predkosciach masz bicie, ktore nie znika mimo powtornego wywazenia. Wtedy mozna sie bawic w optymalizacje czy dowazanie na aucie Doważanie na aucie to rozumię, ale co ma dać optymalizacja? Każdy dobry wulkanizator, jeśli widzi, że na dane koło trzeba założyć dużo gram obraca oponę względem felgi. Przy optymalizacji masz przeważnie mniej gram na kole niż bez niej, ale nie powinno to mieć wpływu na drgania, czy prowadzenie samochodu. To czy ciężarki widać na feldze zależy też od modelu felgi i od tego w którym miejscu wyjdzie klejenie go do felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 48 minut temu, chojny napisał: Zauważyłem znacznie lepsze prowadzenie na świeżym, wiejskim powietrzu w porównaniu do miastowego, więc z azotem może być jeszcze lepiej a biorąc pod uwagę, że w powietrzu jest go tylko około 80% to wynik na bank będzie lepszy. Zmiana z 78% na 89% azotu w oponie musi dawać gigantyczne efekty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 26 minut temu, Ryb napisał: Zmiana z 78% na 89% azotu w oponie musi dawać gigantyczne efekty! Do znajomego wylkanizatora przyjechal kiedyś gośc pytajacy o mozliwośc zastosowania do kół podtlenku azotu... pewnie cos o tuningu uslyszał ale niedokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Mój wulkanizator jeśli ma nakleić za dużo ciężarków, to zdejmuje oponę i kombinuje tak żeby felga z oponą możliwie najlepiej wzajemnie się "zniosły" ... nie będę mu mówił że to "optymalizacją", bo sobie dopisze nową usługę do cennika. Moim zdaniem na tym polega praca wulkanizatora - efekt końcowy ma być możliwie dobry. Trochę mnie "śmieszy" dopłacanie do usługi bo inaczej robota będzie spie*olona. To jak byś poszedł do kawiarni i by ci kawę mieszali brudną łyżeczką ... za czystą dopłata 5zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Ja miałem kiedyś na alusach po blisko 100 g. Nie wnikałem, czy to wina felg, czy opon. Ciekawe, czy dałoby się to "zoptymalizować"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 godziny temu, ArekMiz napisał: Już kilka razy wcześniej pytałem o polecane wulkanizacje w Wawie, gdzie robią optymalizację. Z poleconych - zero dobrych rezultatów. Wreszcie jednak sam poszukałem i wczoraj zmontowałem letnie koła, znaczy założyłem oponki GY Eagle F1 Ass 3 na moje alufele 18 i dałem do wyważenia z optymalizacją w warsztacie Łukasiewicz, ul. Fieldorfa 32A. Trochę to kosztowało, ale efekt jest super: 1 koło ma tylko ciężarek 5 g, 2 koła mają po 10 g a ostatnie 15 g. Ciężarki są naklejone w tylnej części felgi, także z zewnątrz niewidoczne. Polecam zatem optymalizację kół. Właśnie ten warsztat polecałem na AK, przy zimówkach w końcu (po 2 innych) mi pomogli. Przy letnich wydali werdykt, że są do reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 A tak z ciekawosci jaki to jest koszt w porownaniu do normalnego wywazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 godziny temu, Azbest napisał: Trochę mnie "śmieszy" dopłacanie do usługi bo inaczej robota będzie spie*olona. A mnie śmieszy przejmowanie się tym czy na kole które waży 20 kg są ciężarki 15 czy 150 gramów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Ja miałem kiedyś na alusach po blisko 100 g. Ja mam teraz na jednym kole naklejony pasek tych "nowoczesnych stalowych" ciężarków jakieś 15 cm . Ile to będzie - 150 gramów? Nic nie bije do 160/h . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 30 minut temu, amazaque napisał: A mnie śmieszy przejmowanie się tym czy na kole które waży 20 kg są ciężarki 15 czy 150 gramów . to też swoją drogą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 3 godziny temu, rwIcIk napisał: Ja miałem kiedyś na alusach po blisko 100 g. Nie wnikałem, czy to wina felg, czy opon. Ciekawe, czy dałoby się to "zoptymalizować"? Mi wczoraj zgłosił przy pierwszym kole ze wychodzi 80g i czy mam więcej czasu. Po obróceniu opony wyszlo 0g Jeszcze dwa kolo dwa razy robił. Efekty zobaczę za kilka dni ale zmienilem gumiarza bo poprzedni robił trzy razy a i tak trzeslo autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, SebeKK napisał: A tak z ciekawosci jaki to jest koszt w porownaniu do normalnego wywazania. U mnie 59 brutto z fakturą za wymiane, optymalizacja w cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 4 minuty temu, Artur_W_wa napisał: U mnie 59 brutto z fakturą za wymiane, optymalizacja w cenie za 4 koła czy za jedno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Dziś zapłaciłem 40 zł za uzbrojenie i założenie aluminiowych felg. Wywazyl a zimowe koła zapakowal w folie i zapakowal do kufra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 21 minut temu, Azbest napisał: za 4 koła czy za jedno? Za 4 stalówki 16" z czujnikami w Vito . Poprzedni warsztat brał 120 brutto ale robił po trzy razy z mizernym efektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 godziny temu, amazaque napisał: A mnie śmieszy przejmowanie się tym czy na kole które waży 20 kg są ciężarki 15 czy 150 gramów . a wiesz ze takie kolo kreci sie z duza predkoscia i takie 150gramow robi bardzo duza roznice? bo z jednej strony masz ciezar a po przeciwnej stronie felgi nic wiec automatycznie masz z tego powodu wibracje i bicie te 20kg nie ma zadnego znaczenia bo jest rowno rozlozone, a te 150gramow jak zrobi 10 obrotow na sekunde to jest bardzo duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 Bez optymalizacji wychodziło 50-60 g. Ciężarki w postaci pasków po 10 szt były widoczne w felgach. A ja lubię, jak jest i dobrze i jednocześnie ładnie. Optymalizacja była po 18 zł za koło. Raz zrobiona będzie długo działała, bo to nowe opony a zimówki mam na drugim komplecie felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 2 godziny temu, patgaw napisał: a wiesz ze takie kolo kreci sie z duza predkoscia i takie 150gramow robi bardzo duza roznice? bo z jednej strony masz ciezar a po przeciwnej stronie felgi nic wiec automatycznie masz z tego powodu wibracje i bicie te 20kg nie ma zadnego znaczenia bo jest rowno rozlozone, a te 150gramow jak zrobi 10 obrotow na sekunde to jest bardzo duzo Ale kolega miał na myśli, że dla niego bez różnicy, czy 15 czy 150 g na wyważonym kole. Bo przecież po to się wyważa koła, żeby tych drgań nie było, czyli mówiąc krótko, żeby uzyskać "równy" rozkład masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 A ja wogole nie wyważyłem, bo w 407 w felgach sie okazalo ze nie mam otworow srodkowych i gumarz nie mial ich jak założyć na maszyne. Ale sie poszczescilo, bo do 100km/h nie bije, a powyzej i tak tym autem nie jezdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 2 godziny temu, CiniO napisał: A ja wogole nie wyważyłem, bo w 407 w felgach sie okazalo ze nie mam otworow srodkowych i gumarz nie mial ich jak założyć na maszyne. Nie chciało mu się . Wyważarki mają zestaw adapterów umożliwiających wyważanie takich felg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 9 godzin temu, patgaw napisał: a wiesz ze takie kolo kreci sie z duza predkoscia i takie 150gramow robi bardzo duza roznice? A wiesz, że koledze zwisa, czy do poprawnego wyważenia koła potrzebne będzie 15 lub 150g odważników i w zasadzie nie robi to większej różnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Prawda jest taka, że ma to dwojakie znaczenie: estetyczne oraz praktyczne. Czasami tylko obrót opony względem felgi o 180 stopni daje bardzo dobre rezultaty. W moim przypadku (felgi z Allegro, prawdopodobnie chińskie) za "chiny ludowe" nie chciały się ważyć dobrze z jednym kompletem opon - akurat był to Dunlop. Bywało że biło > 120 km/h. Kombinowałem wiele razy z przekładaniem tył/przód, zamianą na felgach. Byłem sfrustrowany i nawet chciałem sprzedać te felgi jakimś ziutkom... Aż w końcu trafiłem na oponiarza, któremu wyjaśniłem swoje żale i on po prostu za +5 zł od koła znalazł dla mnie WIĘCEJ CZASU. Bo u nich czas to pieniądz, czyli im większy przerób tym lepiej. A ludzi z problemami to oni nie chcą. Tak czy siak, tak poobracał opony względem felg, że zamiast 120g nagle zrobiło się 25g... I zamiast półkola z odważników było ich tyle ile zwykle powinno być. Potem zmieniłem opony (teraz mam Hankook) i problemu w ogóle nie ma, chociaż jedno koło trzeba było obrócić. Obecne wartości to 5-20 gram. Także to nie jest tak że to niepotrzebne, albo że jedyne co można zrobić to wyśmiać to na forum internetowym. Czasami jest uzasadnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 A mnie człowiek u którego wymieniałem opony w 3 samochodach przez ostatnie 6 lat, porobił na alusach wgniotki żelastwem którym podwaażał oponę... naokoło na każdej alufeldze 16" mam małe "półksiężyce", wprawdzie widać dopiero jak się głowę do koła przyłozy, ale jest. I się zastanawiam, czy robićawanturę czy nie i co idzie ugrać :/ Alufelgi od 2-letniego auta... Kurde nie wiem co mam zrobić z tym felerem. Jeździłem do niego tyle lat bo zawsze wyważał za pierwszym razem że nic nie trzęsło, a do innych trzeba było wiecznie na jakieś poprawki jeździć. Paragon mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Dnia 5.04.2017 o 16:17, rwIcIk napisał: Ja miałem kiedyś na alusach po blisko 100 g. Nie wnikałem, czy to wina felg, czy opon. Ciekawe, czy dałoby się to "zoptymalizować"? @rwIcIk trochę na pewno, w Legionowie na Piaskach jest gość co robi to w cenie, jak zechcesz to na mapie pokażę gdzie, bo to nieduży warsztat przy domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 40 minut temu, AkuQ napisał: @rwIcIk trochę na pewno, w Legionowie na Piaskach jest gość co robi to w cenie, jak zechcesz to na mapie pokażę gdzie, bo to nieduży warsztat przy domu. Tamtych kół już nie mam - ale dzięki, jak będę potrzebował, to się przyda Obecnie mam dwa komplety kół, wyważone jak były nowe w ASO i piąty rok na nich już jeżdżę - kończę bieżnik i nie było potrzeby doważania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 9 godzin temu, AkuQ napisał: @rwIcIk trochę na pewno, w Legionowie na Piaskach jest gość co robi to w cenie, jak zechcesz to na mapie pokażę gdzie, bo to nieduży warsztat przy domu. Jest. Na Mazowieckiej 9. Ten: http://www.auto-nds.pl/ Niestety ma klientów pozapisywanych aż na tydzień po świętach. Nie mogłem tyle czekać, bo nie chcę męczyć już na aucie zimówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 2 godziny temu, ArekMiz napisał: Jest. Na Mazowieckiej 9. Ten: http://www.auto-nds.pl/ Niestety ma klientów pozapisywanych aż na tydzień po świętach. Nie mogłem tyle czekać, bo nie chcę męczyć już na aucie zimówek. Skarbka z Gór 59 A, na przyszłość może się przyda, wymiana była praktycznie od ręki w jednym, i na drugi dzień w drugim bo nie miałem opon na pace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 Dnia 5.04.2017 o 14:11, ArekMiz napisał: Ciężarki są naklejone w tylnej części felgi, także z zewnątrz niewidoczne. Przecież przy alu to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 37 minut temu, Pavel_156 napisał: Przecież przy alu to standard. Nie byłbym taki pewny. Mnie raz nabili ciężarki do stalówek na rant w alu. Raz, że mam o 0,5" szersze felgi niż katalog przewiduje i przy maksymalnym skręcie spadły... Pojechałem z reklamacją, ziutki były zdziwione, ale nalepili takie jak trzeba. Więcej tam nie pojechałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Pavel_156 napisał: Przecież przy alu to standard. Standardem jest klejenie od wewnątrz, ale to czy są widoczne z zewnątrz już nie jest takie pewne. Ale myślę, że w przypadku kolegi o tym, że ich nie widać zadecydował albo przypadek, albo wzór felgi. Nie sądzę, żeby ktoś przy wyważaniu myślał jeszcze o schowaniu ciężarka za ramieniem felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 22 godziny temu, Artur_W_wa napisał: Skarbka z Gór 59 A, na przyszłość może się przyda, wymiana była praktycznie od ręki w jednym, i na drugi dzień w drugim bo nie miałem opon na pace W tej myjni? Dawno tam nie byłem... A optymalizację robią?? Zresztą teraz bliżej mi do Legionowa niż do Skarbka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 13 godzin temu, Pavel_156 napisał: Przecież przy alu to standard. No nie o to chodzi. Wewnątrz felgi alu to oczywiście za "szprychami" ale często są w dwóch "rzędach" - blisko szprych i blisko tylnego (wewnętrznego) boku opony. Teraz mam tylko te drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2017 2 godziny temu, ArekMiz napisał: W tej myjni? Dawno tam nie byłem... A optymalizację robią?? Zresztą teraz bliżej mi do Legionowa niż do Skarbka... Jap , jak wyszło ze będą duże odwarzniki to zapytał czy mam wiecej czasu, i trzy opony przekładał po dwa razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 20:51, ArekMiz napisał: Jest. Na Mazowieckiej 9. Ten: http://www.auto-nds.pl/ Niestety ma klientów pozapisywanych aż na tydzień po świętach. Nie mogłem tyle czekać, bo nie chcę męczyć już na aucie zimówek. @ArekMiz ja pisałem o Panu co ma warsztacik przy Kolejowej, jadąc Piaskową, za przejazdem w lewo i ok 500-1km przy domu ma wulkanizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 u mnie wspólnik zawsze robi jak wychodzą głupoty a wszystko jest w cenie wymiany bez dodatkowych kosztów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 Godzinę temu, szyman napisał: u mnie wspólnik zawsze robi jak wychodzą głupoty a wszystko jest w cenie wymiany bez dodatkowych kosztów bo na tym powinno polegać wyważanie kół, ale niestety większość pokupowała maszyny i nie ma ani pojęcia o robocie ani chęci na dodatkowy wysiłek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 11:11, AkuQ napisał: w Legionowie na Piaskach 5 godzin temu, AkuQ napisał: ja pisałem o Panu co ma warsztacik przy Kolejowej, Mały offtop: Kolejowa to nie Piaski , tylko III Parcela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 10:55, twinsen napisał: akurat był to Dunlop. Bywało że biło > 120 km/h. Kombinowałem wiele razy z przekładaniem tył/przód, zamianą na felgach. Ha. Dunlopy nowe? Założyłem nowe Dunlopy i biło. Wyważałem drugi raz. Nie pomogło. Za trzecim inny gumiarz spojrzał i rzekł - nowe Dunlopy? one tak często mają. Zaordynował dac na chwilę po 5 atmosfer na dobre ułożenie. Potem wyważał. Odtąd wreszcie idealnie. Tak było, nie zmyślam. Ale może to tylko tego gumiarza ściema i po prostu jako jedyny dokładniej wyważył?. Sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 kiedyś na własnych kołach zachciało mi się optymalizacji :D.... 2h zabawy dały ciekawy efekt... na całym pojeździe był jeden odważnik 5g :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 kiedyś na własnych kołach zachciało mi się optymalizacji :D.... 2h zabawy dały ciekawy efekt... na całym pojeździe był jeden odważnik 5g :DNo tak by się dało z każdymi kołami. Jakbym tylko miał maszynę, to bym sobie spokojnie cały dzień to nawet robił. Ale o ile można wynająć warsztat na noc, to raczej nie taki gdzie jest maszyna do wyważania. Wysłane z mojego Lenovo P1a42 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.