Jump to content

Padło i na mnie - nawiewy


bielaPL
 Share

Recommended Posts

Dziś zauważyłem że cała lewa strona nadmuchow sobie dmucha zimnym a prawa działa tak jak powinna. Obojętnie czy klima włączona czy obiegi wew zew. Dmucha zimne i koniec.

Coś próbować samemu gmerac czy od razu do serwisu?

W wawie jakiś ogarnięty serwis do tego jest?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Przerabiałem temat jesienią. Samemu ciężko coś zdziałać, chociaż się da. Padł ci lewy aktywator, do którego jest paskudny dostęp. Podobno da się go wymienić, bez rozbierania deski, ale ja chcąc sprawdzić do niego dostęp, miałem dość, po kilku minutach leżenia pod kolumną kierownicy. Tam nawet nie ma gdzie ręki włożyć, a trzeba operować narzędziami.

Jeśli chcesz to sam robić, najlepiej rozebrać deskę (trzeba zdemontować również drzwi). Jeśli sam nie będziesz tego robił, lepiej pojechać do jakiegoś kumatego mechanika i negocjować cenę naprawy.  ASO Cię porządnie skasuje. Podobno za samo rozebranie deski, liczą sobie od 1000 zł w górę.

Jak będziesz chciał ściągać deskę, to powinienem mieć gdzieś pdf-a z opisem, jak to zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Mam dwie oferty

ASO ziółkowski - 1000zł robota i 900zł za wszystkie aktywatory (2 dni)

gość ze Skierniewic z forum NuovaBraboKlub - 550zł (cena przy wymianie tego jednego zepsutego, ale może wymienić wszystkie) robota pół dnia

 

Chyba będzie wycieczka ;]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Byłem w Skierniewicach. Potwierdzam profesjonalizm kolegi fiatbravoemotion. Myślę że zdjął by deskę z zawiazanymi oczami :)0b3c16f2495bc8df2d311a7baf19f1e3.jpgfa5b003f0ee49780e5b5a329f18d6635.jpg

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, bielaPL napisał:

Byłem w Skierniewicach. Potwierdzam profesjonalizm kolegi fiatbravoemotion. Myślę że zdjął by deskę z zawiazanymi oczami :)0b3c16f2495bc8df2d311a7baf19f1e3.jpgfa5b003f0ee49780e5b5a329f18d6635.jpg

 

Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, Pieter2 napisał:

Ten kolega był tu na forum, ale się o coś / na kogoś obraził, a szkoda, bo wiedzę ma sporą.

on teraz na forach w ogóle mało siedzi z braku czasu

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, kartonik napisał:

 

Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

niby tak, ale powiem wam dla kogoś kto to umie to nie jest straszne, idzie jak po maśle :)

Link to comment
Share on other sites

To jest kwestia czasu kiedy to się stanie. U mnie najpierw padł od nawiewu szyby - wymieniłem sam (jest w miarę dojście). Później padła strefa - ściąganie deski i wymiana wszystkich w ASO za tysiaka....

Na razie działają :phi:

Link to comment
Share on other sites

Dostałem kilka porad. Np nie używać max bo wpierw jest silny strumień powietrza a potem dopiero przestawienie klapy co powoduje pracę pod dużym obciążeniem.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dnia 3.05.2017 o 16:49, stig napisał:

W ogóle nie używać full auto i za bardzo się nie bawić - to jest najlepszy sposób :skromny:

 

Element też był wadliwie zaprojektowany, to co pęka to akurat w miejscu gdzie element był klejony z dwóch plastików. Nowe są już jednolite więc wytrzymają teoretycznie dłużej. Co ciekawe z tego co kolega mówił w alfach zrobili w ogóle odwrotnie tak że jeszcze więcej wytrzymają. A np w gp dostęp do siłowników jest prosty pod deską... także nie wiem co kierowało projektantów bravo :). Co ciekawe kolega chwalił elektrykę Bravo (pomijając te aktywatory) za jakość i estetykę wykonania (poprowadzenie kabli, wtyczki).

Link to comment
Share on other sites

 
Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

Kiedys jeszcze jak mialem Stilo z jednym userem z Sopotu przecieraliśmy szlak wymiany deski. Kupił z Francji rozbitka. Wymieniliśmy deche, prista sprawa, alr czasochłonna.
Link to comment
Share on other sites

Chyba te same sprzedają to do stilo i bravo. Te co teraz mam jak pisałem są już jednolite i powinny być trwalsze

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Czeka mnie to samo w nowym nabytku brata. Nastawiam się na rwanie deski. Proszę o potwierdzenie, czy to będą właściwe nastawniki:

 

http://allegro.pl/fiat-stilo-bravo-delta-aktywator-silniczek-klimaty-i7203263441.html

http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-fiat-500-panda-0132801311-i7003000094.html

http://allegro.pl/fiat-stilo-bravo-delta-silniczek-klimatyzacji-180-i7203263580.html

 

Wspomnieliście o dogrzewaniu. Domyślam się, że chodzi o jakąś grzałkę PTC. Każda nagrzewnica jest przygotowana ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...
W dniu 23.12.2021 o 22:26, GracjamW79 napisał:

Witam. Czy Bravo po liftingu w 2010 roku też mają problemy z aktywatorami  klimatyzacji automatycznej?

 

też

ale siłowniki padały także w egz z manualną klimą - miałem nówkę z 2013 roku. Po roku mi strzeliło:

 

 

WP_20140827_13_35_32.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.