Skocz do zawartości

Padło i na mnie - nawiewy


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zauważyłem że cała lewa strona nadmuchow sobie dmucha zimnym a prawa działa tak jak powinna. Obojętnie czy klima włączona czy obiegi wew zew. Dmucha zimne i koniec.

Coś próbować samemu gmerac czy od razu do serwisu?

W wawie jakiś ogarnięty serwis do tego jest?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem temat jesienią. Samemu ciężko coś zdziałać, chociaż się da. Padł ci lewy aktywator, do którego jest paskudny dostęp. Podobno da się go wymienić, bez rozbierania deski, ale ja chcąc sprawdzić do niego dostęp, miałem dość, po kilku minutach leżenia pod kolumną kierownicy. Tam nawet nie ma gdzie ręki włożyć, a trzeba operować narzędziami.

Jeśli chcesz to sam robić, najlepiej rozebrać deskę (trzeba zdemontować również drzwi). Jeśli sam nie będziesz tego robił, lepiej pojechać do jakiegoś kumatego mechanika i negocjować cenę naprawy.  ASO Cię porządnie skasuje. Podobno za samo rozebranie deski, liczą sobie od 1000 zł w górę.

Jak będziesz chciał ściągać deskę, to powinienem mieć gdzieś pdf-a z opisem, jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie oferty

ASO ziółkowski - 1000zł robota i 900zł za wszystkie aktywatory (2 dni)

gość ze Skierniewic z forum NuovaBraboKlub - 550zł (cena przy wymianie tego jednego zepsutego, ale może wymienić wszystkie) robota pół dnia

 

Chyba będzie wycieczka ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
15 godzin temu, bielaPL napisał:

Byłem w Skierniewicach. Potwierdzam profesjonalizm kolegi fiatbravoemotion. Myślę że zdjął by deskę z zawiazanymi oczami :)0b3c16f2495bc8df2d311a7baf19f1e3.jpgfa5b003f0ee49780e5b5a329f18d6635.jpg

 

Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Pieter2 napisał:

Ten kolega był tu na forum, ale się o coś / na kogoś obraził, a szkoda, bo wiedzę ma sporą.

on teraz na forach w ogóle mało siedzi z braku czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kartonik napisał:

 

Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

niby tak, ale powiem wam dla kogoś kto to umie to nie jest straszne, idzie jak po maśle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia czasu kiedy to się stanie. U mnie najpierw padł od nawiewu szyby - wymieniłem sam (jest w miarę dojście). Później padła strefa - ściąganie deski i wymiana wszystkich w ASO za tysiaka....

Na razie działają :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem kilka porad. Np nie używać max bo wpierw jest silny strumień powietrza a potem dopiero przestawienie klapy co powoduje pracę pod dużym obciążeniem.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.05.2017 o 16:49, stig napisał:

W ogóle nie używać full auto i za bardzo się nie bawić - to jest najlepszy sposób :skromny:

 

Element też był wadliwie zaprojektowany, to co pęka to akurat w miejscu gdzie element był klejony z dwóch plastików. Nowe są już jednolite więc wytrzymają teoretycznie dłużej. Co ciekawe z tego co kolega mówił w alfach zrobili w ogóle odwrotnie tak że jeszcze więcej wytrzymają. A np w gp dostęp do siłowników jest prosty pod deską... także nie wiem co kierowało projektantów bravo :). Co ciekawe kolega chwalił elektrykę Bravo (pomijając te aktywatory) za jakość i estetykę wykonania (poprowadzenie kabli, wtyczki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Przerażający widok 8], a wszystko to przez mały kawałek plastiku.

Kiedys jeszcze jak mialem Stilo z jednym userem z Sopotu przecieraliśmy szlak wymiany deski. Kupił z Francji rozbitka. Wymieniliśmy deche, prista sprawa, alr czasochłonna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

Czeka mnie to samo w nowym nabytku brata. Nastawiam się na rwanie deski. Proszę o potwierdzenie, czy to będą właściwe nastawniki:

 

http://allegro.pl/fiat-stilo-bravo-delta-aktywator-silniczek-klimaty-i7203263441.html

http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-fiat-500-panda-0132801311-i7003000094.html

http://allegro.pl/fiat-stilo-bravo-delta-silniczek-klimatyzacji-180-i7203263580.html

 

Wspomnieliście o dogrzewaniu. Domyślam się, że chodzi o jakąś grzałkę PTC. Każda nagrzewnica jest przygotowana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 1 miesiąc później...
W dniu 23.12.2021 o 22:26, GracjamW79 napisał:

Witam. Czy Bravo po liftingu w 2010 roku też mają problemy z aktywatorami  klimatyzacji automatycznej?

 

też

ale siłowniki padały także w egz z manualną klimą - miałem nówkę z 2013 roku. Po roku mi strzeliło:

 

 

WP_20140827_13_35_32.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.