aviator Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Pękła gumowa osłona prawej końcówki - leje się smar. Luzu nie ma, ale wiadomo, długo to nie będzie działać. I teraz pytanie: wymieniać jedną, czy od razu obie? Zbieżność obowiązkowa, czy da się wrócić do ustawień przez odpowiednią ilość obrotów końcówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Obie, obowiązkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 jeśli nie ma luzów i stuków na końcówce to jeździć ile się da, wykręcasz licząc obroty i wkręcasz licząc obroty i powinno być dobrze ps. jedną się wymienia ta uszkodzoną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 1 minutę temu, SebaSRS napisał: Obie, obowiązkowa. Zwłaszcza jak założy tanią chińszczyznę co wytrzyma mniej niż ta stara a jeszcze dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 A skąd wiesz, że teraz nie ma chińszczyny która się wysypie za 2kkm ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Nie wiem, bo nie napisał ale założyć można też, że jest jeszcze oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Jest oryginał; 170kkm nalotu. Ja kombinuje tak: jeżeli uda się ustawić na ilość wkrętów to wymieniam jedną. Jak takie ustawianie nie ma sensu tj. i tak trzeba będzie jechać na zbieżność - wymienię obie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 15 minut temu, aviator napisał: Jest oryginał; 170kkm nalotu. To go zostaw, odtłuść osłonę i ją poklej FIX-em ALL-em, jak ja ostatnio zrobiłem z osłoną sworznia wahacza Zaszkodzić nie zaszkodzi, pomóc może, a wymienić zawsze zdążysz. Cytuj jeżeli uda się ustawić na ilość wkrętów to wymieniam jedną. Jak takie ustawianie nie ma sensu tj. i tak trzeba będzie jechać na zbieżność - wymienię obie. Też chciałem być sprytny i liczyłem obroty... i nie miało to większego sensu ze względu na tolerancję wykonawczą danego elementu i skończyło się korektą zbieżności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 poluzuj minimalnie kontrę, do niej dokręć nową końcówkę i będzie git. zawsze możesz wymienić samą gumkę na tej końcówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Często gęsto końcówki mają różne długości i liczenie obrotów na nic sie zdaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 2 godziny temu, aviator napisał: Pękła gumowa osłona prawej końcówki - leje się smar. Luzu nie ma, ale wiadomo, długo to nie będzie działać. I teraz pytanie: wymieniać jedną, czy od razu obie? Zbieżność obowiązkowa, czy da się wrócić do ustawień przez odpowiednią ilość obrotów końcówki? A zbieżność masz świeżo sprawdzaną że tak Ci na niej zależy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Tu nie ma nad czym dyskutować. Kupić końcówkę dobrej firmy, np. TRW, Lemforder, 555, wymienić i ustawić zbieżność. Też wielokrotnie liczyłem obroty i zawsze trzeba było poprawiać. Końcówki drogie nie są więc nie widzę problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Trzeba zapamiętać ustawienie ramion kierownicy przed wymianą i po wymianie ma być tak samo. Jeśli będą przesunięte w prawo lub w lewo- trzeba skorygować aby było tak samo jak przed wymianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 napisze krótko bo nie mam czasu idę do roboty ,wymień samą jedną uszkodzoną końcówkę tylko licz obroty przy jej wykręcaniu , gdy wykręcisz stara końcówkę to przyłóż ja do nowej i sprawdź czy są takiej samej długości (jeszcze mi się nie zdarzyło aby było inaczej) a słuchając tutaj innych to zaraz zaproponują tobie wymianę w aso, końcówka drążka powiedzmy cena od 30 do 60 zł a ustawienie geometrii na która to ciebie niektórzy odsyłają to 80-120zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 W przypadku wymiany samej końcówki jeśli reszta zawieszenia jest ok i ni było problemu z ściąganiem, ścinaniem opon to wystarczy sprawdzenie samej zbieżności kół bez kątów. Ostatnio za taką usługę płaciłem 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 9 godzin temu, analyzer64 napisał: Tu nie ma nad czym dyskutować. Kupić końcówkę dobrej firmy, np. TRW, Lemforder, 555, wymienić i ustawić zbieżność. I pewnie bym tak zrobił, tyle że nie mogę dostać nic poza końcówką z firmy RTS (Hiszpańska firma ponoć)... Poniżej stan obecny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 To jakaś wydumka chyba? Osłona końcówki wygląda na całą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 29 minut temu, aviator napisał: I pewnie bym tak zrobił, tyle że nie mogę dostać nic poza końcówką z firmy RTS (Hiszpańska firma ponoć)... Poniżej stan obecny: Podaj co to za auto, aż niemożliwe, żeby był taki mały wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 32 minuty temu, aviator napisał: I pewnie bym tak zrobił, tyle że nie mogę dostać nic poza końcówką z firmy RTS (Hiszpańska firma ponoć)... Poniżej stan obecny: RTS jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 8 minut temu, analyzer64 napisał: Podaj co to za auto, aż niemożliwe, żeby był taki mały wybór Corolla E13 nr OE 45046-09200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 13 godzin temu, Waldek40 napisał: jeśli nie ma luzów i stuków na końcówce to jeździć ile się da, wykręcasz licząc obroty i wkręcasz licząc obroty i powinno być dobrze ps. jedną się wymienia ta uszkodzoną Z tym liczeniem obrotów nie zawsze się uda. Końcówki mogą mieć minimalnie różną długość, a sam gwint może "zaczynać się" w inny miejscu - może być przesunięty o pół obrotu. Zbieżność i tak raz na rok-dwa dobrze skontrolować i ustawić, więc zrobiłbym :na oko: (a raczej na obroty) i pojechał na sprawdzenie/ustawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Dnia 12.04.2017 o 07:52, aviator napisał: I pewnie bym tak zrobił, tyle że nie mogę dostać nic poza końcówką z firmy RTS (Hiszpańska firma ponoć)... Z RTS będziesz zadowolony. Solidna marka. Nie jest to topka ale jest bardziej niż przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 RTS założyłem do Matiza, nie wiem czy lewa wytrzymała 30kkm. Prawa do dziś tj ~50kkm jest ok na razie. Następnym razem założę org które mam w garażu po 110kkm bo były jeszcze ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Teraz, steyr napisał: RTS założyłem do Matiza, nie wiem czy lewa wytrzymała 30kkm. Prawa do dziś tj ~50kkm jest ok na razie. Następnym razem założę org które mam w garażu po 110kkm bo były jeszcze ok. Z ciekawości - reklamowałeś ? Ponoć jest 36 miesięcy gwarancji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 55 minut temu, Kovic napisał: Z ciekawości - reklamowałeś ? Ponoć jest 36 miesięcy gwarancji ? Przerabiałem ostatnio reklamację wahaczy RTS-a aluminiowych od E46 do m-pakietu,które nie przejechały więcej niż ~10tys km,ale z racji betonowego zawieszenia pojawił się luz na sworzniach zewnętrznych.Jeżeli osłonki gumowe sworzni są mechanicznie nieuszkodzone to na 99% reklamacja zostanie uznana. Do autora wątku oprócz RTS-a w Intercarsie masz jeszcze dostępne te końcówki z Moog-a,Yamato oraz Delphi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 59 minut temu, steyr napisał: RTS założyłem do Matiza, nie wiem czy lewa wytrzymała 30kkm. Prawa do dziś tj ~50kkm jest ok na razie. Następnym razem założę org które mam w garażu po 110kkm bo były jeszcze ok. Sam montowałem lata temu końcówki RTS do tego wehikułu. Zrobiły 40kkm i auto poszło w świat. Ogólnie dużo lepszy produkt niż np. złom sygnowany marką Rouville. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 8 godzin temu, Kovic napisał: Z ciekawości - reklamowałeś ? Ponoć jest 36 miesięcy gwarancji ? Nie, nawet nie wpadłem na to. Ponoć RTS szedł na pierwszy montaż w Matizie stąd takie kupiłem. I rzeczywiście, praktycznie takie same jak porównywałem przy wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 2017-04-11 o 19:42, aviator napisał: Pękła gumowa osłona prawej końcówki - leje się smar. Luzu nie ma, ale wiadomo, długo to nie będzie działać. I teraz pytanie: wymieniać jedną, czy od razu obie? Zbieżność obowiązkowa, czy da się wrócić do ustawień przez odpowiednią ilość obrotów końcówki? Nie można wymienić samej osłony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 11.04.2017 o 19:42, aviator napisał: Pękła gumowa osłona prawej końcówki - leje się smar. Luzu nie ma, ale wiadomo, długo to nie będzie działać. I teraz pytanie: wymieniać jedną, czy od razu obie? Zbieżność obowiązkowa, czy da się wrócić do ustawień przez odpowiednią ilość obrotów końcówki? obie bym wymienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 11.04.2017 o 20:01, SebaSRS napisał: Obie, obowiązkowa. Po kiego obie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 12.04.2017 o 09:56, Majkiel napisał: Z tym liczeniem obrotów nie zawsze się uda. Końcówki mogą mieć minimalnie różną długość, a sam gwint może "zaczynać się" w inny miejscu - może być przesunięty o pół obrotu. Zbieżność i tak raz na rok-dwa dobrze skontrolować i ustawić, więc zrobiłbym :na oko: (a raczej na obroty) i pojechał na sprawdzenie/ustawienie. Dokladnie. Liczenie obrotów byłoby OK, gdyby z jakiegoś powodu wyjmować końcówkę i wkręcać TE SAMĄ. A przy wymianie, to na 99% wkręcenie nowej przy takich samych obrotach zmieni zbieżność (w zależności od szczęścia mniej lub bardziej) bo się po prostu różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Dnia 12.04.2017 o 07:55, Joki napisał: To jakaś wydumka chyba? Osłona końcówki wygląda na całą. Widać ewidentnie, że puściło uszczelnienie na górze osłonki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 8 godzin temu, wald0 napisał: Dokladnie. Liczenie obrotów byłoby OK, gdyby z jakiegoś powodu wyjmować końcówkę i wkręcać TE SAMĄ. A przy wymianie, to na 99% wkręcenie nowej przy takich samych obrotach zmieni zbieżność (w zależności od szczęścia mniej lub bardziej) bo się po prostu różnią. czym się różnią? od 15 lat tak wymieniam i nigdy mi auta nie ściągało na którąś stronę, nie miałem opony zjechanej z jednej strony, ramiona kierownicy są zawsze idealnie prosto, więc o co chodzi?przy takim rozumowaniu to najlepiej auto sprzedać i kupić nowe ,bo po wymianie tak prostej rzeczy jak końcówka drążka to jaką mamy pewność że ktoś ma sprzęt sprawny do ustawiania zbieżności na 100% i się zna na obsłudze tego urządzenia,Podam przykład z własnego doświadczenia,z 12 lat temu zajeżdżam na stację w celu zrobienia geometrii, młody człowiek wziął do tego celu nowoczesne urządzenie laserowe pozakładał na felgi,pomierzył i mówi do mnie tak, że auto było walone z tyłu na 100%bo krzywo jest oś tylna , więc że to był młody chłopak więc pokazałem jemu dlaczego pomiar wyszedł taki zły, a wy wiecie dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 54 minuty temu, Waldek40 napisał: czym się różnią? Niczym się nie różnią, są identyczne, robione na jednej taśmie w jedynej fabryce na wszystkich kulach ziemskich... Cytuj wiecie dlaczego? Obsługa była pijana, miałeś skręcone koła z przodu lub krzywą felgę (po nauce driftu ) z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Końcówka zakupiona - wspomniany RTS za 53PLN. Wygląda solidnie, made in spain. Póki co czeka w bagażniku na rozwój sytuacji. Przy okazji znalazłem przezwoicie zaopatrzoną hurtownie w okolicy ze sklepem online... Dzięki za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 44 minuty temu, romano11 napisał: Niczym się nie różnią, są identyczne, robione na jednej taśmie w jedynej fabryce na wszystkich kulach ziemskich... Obsługa była pijana, miałeś skręcone koła z przodu lub krzywą felgę (po nauce driftu ) z tyłu. i popsułeś zabawę , założył przyrząd tak niefortunnie akurat na nierówności, krzywiźnie felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 5 godzin temu, Waldek40 napisał: i popsułeś zabawę , założył przyrząd tak niefortunnie akurat na nierówności, krzywiźnie felgi Pojechałeś z krzywą felgą geometrie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 było to zaraz po kupnie auta i wymianie amortyzatorów przednich,były to felgi stalowe a konkretnie jedna czy też dwie felgi i nie były aż tak pokrzywione ze podczas jazdy dawałyby jakieś oznaki, po prostu operator urządzenia akurat zapiął przyrząd na feldze gdzie była akurat pokrzywiona , ale przyznam sie że jak mi to powiedział to w pierwszej chwili włoś mi się zjeżył ze kupiłem jakiegoś 3w1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 7 godzin temu, hektorek napisał: Pojechałeś z krzywą felgą geometrie? Krzywa felga to raz, a dwa - nawet prosta stalowa ma pewną tolerancję wykonania i aby to wyeliminować, to trzeba by zrobić pomiar np. 4x obracając koła co 1/4 obrotu lub też wyeliminować felgi całkowicie, zapinając aparaturę bezpośrednio na piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 16 minut temu, romano11 napisał: lub też wyeliminować felgi całkowicie, zapinając aparaturę bezpośrednio na piasty Gdzie tak robią Popuściłeś chyba wodze fantazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 Nie wiem, czy takie coś jest praktykowane na pewno jeden element mniej (felga) na końcu układu jezdnego, którego ustawienie chcemy zmierzyć, zwiększył by precyzję pomiaru, ale jest jedno ale: do pomiaru bolid stoi na podłożu, więc wypadało by czymś te felgi zastąpić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 13 godzin temu, romano11 napisał: to trzeba by zrobić pomiar np. 4 razy obracając koła co 1/4 obrotu lub też wyeliminować felgi całkowicie, zapinając aparaturę bezpośrednio na piasty Mi tak mierzyli...tzn chyba, bo robili pomiar, obracali koło, znów mierzyli, i tak kilka razy na koło. Warsztat może bez sprzetu superhiperlaserowego( a takiego na zasadzie czujników poziomu, sznureczków ) ale widać że robią to od lat i znają się na robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Dnia 11.04.2017 o 19:42, aviator napisał: Pękła gumowa osłona prawej końcówki - leje się smar. Luzu nie ma, ale wiadomo, długo to nie będzie działać. I teraz pytanie: wymieniać jedną, czy od razu obie? Zbieżność obowiązkowa, czy da się wrócić do ustawień przez odpowiednią ilość obrotów końcówki? 30 pare złoty za końcówkę i 60-100zł za geometrie, a niektorzy sie jeszcze zastanawiaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 3 godziny temu, BoRuCh napisał: 30 pare złoty za końcówkę i 60-100zł za geometrie, a niektorzy sie jeszcze zastanawiaja... No raczej nie za oryginalną, a tylko ta daje gwarancję długiego użytkowania. Zamienniki to zagadka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Godzinę temu, aviator napisał: No raczej nie za oryginalną, a tylko ta daje gwarancję długiego użytkowania. Zamienniki to zagadka... dobrze, nawet 200pln za czesci i 100 geometria, nie zrobic to istny szau ciau Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 12 godzin temu, BoRuCh napisał: dobrze, nawet 200pln za czesci i 100 geometria, nie zrobic to istny szau ciau Ale co właściwie sugerujesz? Bo nikt tu nie zamierza niczego nie wymieniać i zostawiać tak jak jest... Pytanie było w pierwszym poście - wymienić jedną, czy obie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 2 godziny temu, aviator napisał: Ale co właściwie sugerujesz? Bo nikt tu nie zamierza niczego nie wymieniać i zostawiać tak jak jest... Pytanie było w pierwszym poście - wymienić jedną, czy obie? obie, w czym problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 Zmień jedną i zrób tak: - ustaw kierownice na wprost - poluzuj nakrętkę kontrę - rusz końcówkę - ustaw kontrę tak jak była - wykręć końcówkę całkiem - weź suwmiarkę i zmierz czy nowa końcówka ma taką samą długość - skręć wszystko, uważając żeby nie przestawić sobie nakrętki kontry Jak obie były tej samej długości, kierownica jest prosto i nie ściąga, to masz wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 Geometria w Kielcach kosztuje 60zl jak nic nie jest zapieczone, wymiana końcówki to 30zl. Nie ma sensu liczyć obrotow bo i tak nie trafisz, wymień dwie , ustaw geometrie i zapomnij o temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 2 godziny temu, sebaM25 napisał: ... - weź suwmiarkę i zmierz czy nowa końcówka ma taką samą długość ... Pokaż na fotce lub na rysunku co dokładnie miał by tą suwmiarką mierzyć? Nierówności odkówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.