Skocz do zawartości

Zastanawiam się nad Insignią


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Kombi, chyba 5 letnia, przebieg 120kkm. Diesel. Nie wiem jaka moc. Wersja chyba enjoy, wiem ze jest klimatronic, sterowanie z kierownicy, nie ma duzego ekranu z navi, jakiś tam bajerów nie ma za bardzo. Zastanawiam się czy nie pogonić 9 letniego bravo (przebieg 108kkm). Jego firma będzie to wystawiać na sprzedaz dla pracowników, on może odkupić i mi sprzedać. Generalnie fura zadbana z tego co mówi koleżanka. Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę, chociaż fiaciora mam od początku i też wiem co i jak. Trochę ostatnio zaczął się sypać, półosie, linki skrzyni biegów, aktywatory w klimatroniku i zaczęło mnie to wkurzać. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 
 

130konna Inisgnia ma tę samą skrzynię M32, dopiero wariant 160konny ma inną, mocniejszą.

2011, PL salon, 165kkm udokumentowanego przebiegu, wersja Sport/Cosmo = 37000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Kombi, chyba 5 letnia, przebieg 120kkm. Diesel. Nie wiem jaka moc. Wersja chyba enjoy, wiem ze jest klimatronic, sterowanie z kierownicy, nie ma duzego ekranu z navi, jakiś tam bajerów nie ma za bardzo. Zastanawiam się czy nie pogonić 9 letniego bravo (przebieg 108kkm). Jego firma będzie to wystawiać na sprzedaz dla pracowników, on może odkupić i mi sprzedać. Generalnie fura zadbana z tego co mówi koleżanka. Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę, chociaż fiaciora mam od początku i też wiem co i jak. Trochę ostatnio zaczął się sypać, półosie, linki skrzyni biegów, aktywatory w klimatroniku i zaczęło mnie to wkurzać. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

 

jak nie robisz tras, to imho auto bez sensu na kręcenie się miejsko-podmiejskie. Wielkie, niepraktyczne, ociężałe. To jest w miarę dobry samochód na trasę, na autostradę. No i przesiadka na diesla z T-Jeta mnie by osobiście bolała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Azbest napisał:

 

To zerwij w końcu z Fiatem i Oplem ... kup jakiegoś prostego japończyka. Doradzam jako posiadacz kilku fiatów.

 

A ja odradzam japończyka a polecam ożenek z Oplem. Nie wiem jak te skurczybyki za Odrą to robią, ale wsiadasz do Opla i czujesz się nie wiem jak to powiedzieć, wygodnie. Nie uczysz się do czego ten guzik a do czego tamten, wszystko jakieś takie logiczne. I choć jedziesz pierwszy raz to masz wrażenie jakbyś znał to auto. Jedynie tempomatu na intuicję nie nauczyłem się obsługiwać i pora sięgnąć do instrukcji :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Kombi, chyba 5 letnia, przebieg 120kkm. Diesel. Nie wiem jaka moc. Wersja chyba enjoy, wiem ze jest klimatronic, sterowanie z kierownicy, nie ma duzego ekranu z navi, jakiś tam bajerów nie ma za bardzo. Zastanawiam się czy nie pogonić 9 letniego bravo (przebieg 108kkm). Jego firma będzie to wystawiać na sprzedaz dla pracowników, on może odkupić i mi sprzedać. Generalnie fura zadbana z tego co mówi koleżanka. Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę, chociaż fiaciora mam od początku i też wiem co i jak. Trochę ostatnio zaczął się sypać, półosie, linki skrzyni biegów, aktywatory w klimatroniku i zaczęło mnie to wkurzać. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

 

To auto srednio sie nadaje do jazdy podmiejsko/miejskiej jesli ma DPFa.

Tesc mial i notorycznie byly cyrki z DPF czy EGR bo sie zapychal.

IMHO jak od firmy to za jakies 40-45kPLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, el_guapo napisał:

 

Tempomat w Astrze H / Vectrze C był intuicyjny - w Astrze J / Insignii jest dramat.

 

Dwa razy podchodziłem do niego z obsługą na czuja i poległem. Raz przyśpiesza, raz zwalnia, niby naciskasz to samo co przed chwilą a on robi coś innego. Muszę poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Faktycznie tempomat jest troche bez sensu...

Duzo lepiej bylo to rozwiazane w Citroenie :)

 

W Lagunie 2 jest tak prosty w obsłudze, że po minucie wiedziałem o co kaman i co do czego służy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, el_guapo napisał:

130konna Inisgnia ma tę samą skrzynię M32, dopiero wariant 160konny ma inną, mocniejszą.

2011, PL salon, 165kkm udokumentowanego przebiegu, wersja Sport/Cosmo = 37000zł.

tylko ta późniejsza trochę coś tam poprawiona już/inny olej

I jak zadowolony jesteś z fury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

 

To zerwij w końcu z Fiatem i Oplem ... kup jakiegoś prostego japończyka. Doradzam jako posiadacz kilku fiatów.

tak myślałem, ale że się trafia taka insignia to pytam, gość pedantyczny i dbał o auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To auto srednio sie nadaje do jazdy podmiejsko/miejskiej jesli ma DPFa.

Tesc mial i notorycznie byly cyrki z DPF czy EGR bo sie zapychal.

IMHO jak od firmy to za jakies 40-45kPLN.

na dpf i egr są sposoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

 

Dwa razy podchodziłem do niego z obsługą na czuja i poległem. Raz przyśpiesza, raz zwalnia, niby naciskasz to samo co przed chwilą a on robi coś innego. Muszę poczytać.

Gdy już poczytasz to wszystko stanie się jasne aczkolwiek...dalej będziesz się mylil;]

Ja po pół roku w Merivie nadal klnę gdy chcę utrzymać obecna  prędkość a ten dziad przyspiesza do poprzedniej:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wlad napisał:

Gdy już poczytasz to wszystko stanie się jasne aczkolwiek...dalej będziesz się mylil;]

Ja po pół roku w Merivie nadal klnę gdy chcę utrzymać obecna  prędkość a ten dziad przyspiesza do poprzedniej:hehe:

 

Pewnie korzystasz z opcji Resume ;)

Ja juz sie nauczylem, zeby za kazdym razem brac set i ustawiac predkosc od nowa...

Mnie bardziej irytuje, ze wcisniecie sprzegla nie zawsze rozlacza tempomat ;]

Kilka razy sie zdziwilem po redukcji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Pewnie korzystasz z opcji Resume ;)

Ja juz sie nauczylem, zeby za kazdym razem brac set i ustawiac predkosc od nowa...

Mnie bardziej irytuje, ze wcisniecie sprzegla nie zawsze rozlacza tempomat ;]

Kilka razy sie zdziwilem po redukcji :P

U mmnie ze sprzęgłem jest na szczęście OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, el_guapo napisał:

 

Tempomat w Astrze H / Vectrze C był intuicyjny - w Astrze J / Insignii jest dramat.

 

O to - dodam Vectrę B i Omegę B bo to samo było - całe 3 przyciski i śmiga, nawet w Galaxym już nie jest tak fajnie. :chory:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bielaPL napisał:

tak myślałem, ale że się trafia taka insignia to pytam, gość pedantyczny i dbał o auto

 

Jak zadbany to brać. Miałem kilka miesięcy Insignie 130KM i fajny, wygodny samochód. A minusy to ma każdy samochód....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Kombi, chyba 5 letnia, przebieg 120kkm. Diesel. Nie wiem jaka moc. Wersja chyba enjoy, wiem ze jest klimatronic, sterowanie z kierownicy, nie ma duzego ekranu z navi, jakiś tam bajerów nie ma za bardzo. Zastanawiam się czy nie pogonić 9 letniego bravo (przebieg 108kkm). Jego firma będzie to wystawiać na sprzedaz dla pracowników, on może odkupić i mi sprzedać. Generalnie fura zadbana z tego co mówi koleżanka. Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę, chociaż fiaciora mam od początku i też wiem co i jak. Trochę ostatnio zaczął się sypać, półosie, linki skrzyni biegów, aktywatory w klimatroniku i zaczęło mnie to wkurzać. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

RV 5-letniej Insignie z tym przebiegiem to 40% wartości początkowej. Czyli ok 35 tys powinna kosztować w zależności od dodatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Ma też skrzynkę M32

Jak przejechala 120 kkm to powinna pojezdzic do konca. Te skrzynie nie dawaly gwarancji usterki tylko spore prawdopodobienstwo. Mi w 1.4T poleciala po 60 tys. Jak zadbana i moze jeszcze ze swiatlami AFL to bym zamienial. Popos o vin i sprawdz sobie wyposazenie/skrzynie na http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bielaPL napisał:

...Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę...

Jeśli tak to kompletnie bez sensu. Odkąd po mieście śmigam Cuore, nawet nie spoglądam na większe auta. Nawet Corsa, którą czasem jeżdżę jest teraz niepraktyczną kolumbryną. W dodatku to co chcesz zrobić to zamiana: "siekierki na kijek".

Tylko na handel miałoby sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bielaPL napisał:

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

 

To odpuść.

Poza tym jak rzeczywiście jeździsz głównie po mieście to bezsensu pchać się w diesla w dużym, nieporęcznym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, technix napisał:

jak  zakup  na 10  lat  i w tym  budżecie to  tipo albo jakaś  dacia,  a  nie zajechany po firmowy diesel 

chyba do zajechania to mu jeszcze sporo brakuje

za dacie dziękuje, tipo - to co bym minimum chciał w nim to kombi i tjet a ta kombinacja jest za droga, on jest fajny w podstawie za 45klocków, ale dosłownie nic mi nowego nie zaoferuje po bravo, insignia przynajmniej da duży kufer i trochę lepszy komfort i diesla jeszcze nie miałem to bym spróbował (bo zaraz je skasują)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią. Kombi, chyba 5 letnia, przebieg 120kkm. Diesel. Nie wiem jaka moc. Wersja chyba enjoy, wiem ze jest klimatronic, sterowanie z kierownicy, nie ma duzego ekranu z navi, jakiś tam bajerów nie ma za bardzo. Zastanawiam się czy nie pogonić 9 letniego bravo (przebieg 108kkm). Jego firma będzie to wystawiać na sprzedaz dla pracowników, on może odkupić i mi sprzedać. Generalnie fura zadbana z tego co mówi koleżanka. Ja jakiś tras nie robię, raczej miasto/podmiejskie, ale większe auto wygodniej by było, młodsze trochę, chociaż fiaciora mam od początku i też wiem co i jak. Trochę ostatnio zaczął się sypać, półosie, linki skrzyni biegów, aktywatory w klimatroniku i zaczęło mnie to wkurzać. Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami. Silnik 1.4 tet 120KM, dobrze się sprawdza w mieście. 

Ile taka insignia jest warta? I co byście zrobili na moim miejscu :)? Fura raczej na 10 lat

W silnikach CDTi w Insigni są jakieś wady, nie pamiętam o co dokładnie chodzi, ale generalnie sprawa dotyczy układu miski olejowej i smoka, problem dotyczy smarowania. Nie trudno kupić szrota jeśli ktoś przeciągał interwały wymiany oleju. Insignia bardzo mi się podoba, ale sporo osób generalnie jej nie poleca. Ponoć kawał klocka o średniej dynamice, średnim prowadzeniu i dość skąpej ilości miejsca w środku. Ponoć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bielaPL napisał:

I co byście zrobili na moim miejscu :)?

Wolałbym ubić sobie palca młotkiem niż w takich warunkach, o których piszesz, jeździć Insignią.:phi:

Jeszcze gdyby...miała benzynę...4x4...automat...AGR..."fleksrajda"...to można myśleć(!)

Ale enjoy kombi diesel...no bez głębokiego zastanowienia nie potrafię strzelić przykładu gorszego samochodu.

 

Powodzenia, nie marnuj życia na pewnie najgorszego Opla w historii, oddając jednego z lepszych Fiatów.:oki:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Maciej__ napisał:

Mnie bardziej irytuje, ze wcisniecie sprzegla nie zawsze rozlacza tempomat ;]

Kilka razy sie zdziwilem po redukcji :P

 

W dizlu nie rozłącza, w benie rozłacza.

W dizlu kilkusekundowe wciśnięcie sprzęgła nie wyłącza tempomatu - jest nawet o tym w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Pepcio napisał:

W silnikach CDTi w Insigni są jakieś wady, nie pamiętam o co dokładnie chodzi, ale generalnie sprawa dotyczy układu miski olejowej i smoka, problem dotyczy smarowania. Nie trudno kupić szrota jeśli ktoś przeciągał interwały wymiany oleju. Insignia bardzo mi się podoba, ale sporo osób generalnie jej nie poleca. Ponoć kawał klocka o średniej dynamice, średnim prowadzeniu i dość skąpej ilości miejsca w środku. Ponoć...

Uszczelka smoka, profilaktycznie trzeba zrzucić miskę i ją wymienić - sorrry, ale taka "wada" w porównaniu do 2.0TDI z "fantastyczną" pompą oleju to nie wada.

Samochód jest wieeeelki, rzadko które kombi ma ponad 4,9m, ale faktycznie to miejsce gdzieś ginie. Prowadzi się dobrze, jest ciche do 130-140km/h, obsługa mało intuicyjna, w tylnym lusterku mało co widać - ja bym Insignię raczej pozycjonował w segmencie "lifestylowych kombi";) (coś jak 159), a nie użytkowych ciężarówek pokroju Superb'a, czy innego Mondeo, widać że projektantom nie o ilość miejsca chodziło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, p i p p napisał:

Powodzenia, nie marnuj życia na pewnie najgorszego Opla w historii, oddając jednego z lepszych Fiatów.:oki:

 

 

Ale co ty porównujesz - kompakta do klasy D? Facet chce zmienić furę, bo wyrósł z segmentu C i żadna ideologia o super Fiacie i lipnym Oplu nie zmieni tej optyki. Ten najlepszy Fiat i tak jest gorszy niż," najgorszy Opel w historii"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bielaPL napisał:

tylko ta późniejsza trochę coś tam poprawiona już/inny olej

I jak zadowolony jesteś z fury?

 

Powiem Ci za jakiś tydzień.

Na razie: wszystko na "+", natomiast miejsce na "-", no ale jak ktoś jeździ S-max, to trudno się przestawić ;)

Zaryzykuję, że Insygnia jest lepsza dla 4 dorosłych, niż rodziny 2+2. Optimum to rodzina 2+1 do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nowe info, wersja 160KM, wnętrze jak tutaj https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti-160-km-sports-tourer-sw-parktronic-salon-polska-fv23-ID6yF7G1.html, felgi stalowe strukturalne, ma zestaw glosnomowiacy fabryczny, tempomat

 

Piszecie że średnio 37klocków warta

czyli do 35 już warto brać? Powyżej 35 do 38 średnia cena, powyżej 38 nie opłaca się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, el_guapo napisał:

 

Powiem Ci za jakiś tydzień.

Na razie: wszystko na "+", natomiast miejsce na "-", no ale jak ktoś jeździ S-max, to trudno się przestawić ;)

Zaryzykuję, że Insygnia jest lepsza dla 4 dorosłych, niż rodziny 2+2. Optimum to rodzina 2+1 do tego auta.

 

Byc moze w kombi jest troche lepiej, ale w liftbacku czy sedanie z tylu jest koszmarnie ciasno nad glowa...

Ja z zona, oboje ok 1,8m umeczylismy sie strasznie na trasie do Pragi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bielaPL napisał:

Facet znajomej jeździ firmową insignią.

 

Upoluj jakąś Avensiske i jeździj do śmierci...

 

Kumpel ma z 2003r D4D przebieg 320kkm kupił jako nowe po 280kkm dopiero wymieniał sprzęgło i dwumasę cała reszta oryginalna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, bielaPL napisał:

Piszecie że średnio 37klocków warta

Zależy od rocznika/wypasu.

Moja z 2011.10 z full wypasem wyszła 37.150zł

Lakierowany błotnik i maska, przebieg 166kkm udokumentowany, z leasingu Millenium.

 

Jak masz parcie na to auto, a ja w przeciągu następnych 2ch tygodni się do niego nie przekonam (obawiam się braku miejsca przy 2+2) to sprzedam Ci ją po kosztach. ;)

inisgnia1.jpg

inter.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, el_guapo napisał:

Zależy od rocznika/wypasu.

Moja z 2011.10 z full wypasem wyszła 37.150zł

Lakierowany błotnik i maska, przebieg 166kkm udokumentowany, z leasingu Millenium.

 

Jak masz parcie na to auto, a ja w przeciągu następnych 2ch tygodni się do niego nie przekonam (obawiam się braku miejsca przy 2+2) to sprzedam Ci ją po kosztach. ;)

 

 

 

Kurcze że nie szukam teraz samochodu za tą kasę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, bielaPL napisał:

Niektórzy piszą, że takie auto jest za duże do miasta, ja poprzednio jeździłem golfem + teraz mam avensis kombi i stwierdziłem, że będę teraz kupował tylko auta tej wielkości: bezpieczeństwo, wygoda, przestronność są dla mnie ważniejsze od spalania czy czasami problemem z zmieszczeniem się na parkingu, tak więc ja na twoim miejscu kupiłbym też coś większego, tyle że może faktycznie raczej benzynę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, bielaPL napisał:

 Ma też skrzynkę M32, jeszcze działa ale pewnie też za jakiś czas wyjdzie ten problem z łożyskami.

 

 

 

Ze skrzynią M32 nie ma reguły, u kolegi w VC zrobione 300tyś km i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maro_t napisał:

 

Przecież tych Insigni pełno jest w ogłoszeniach po jakichś leasingach.

 

Wiem, ale tutaj choć trochę pewniejsza (zawsze to ktoś z AK, a nie całkiem anonimowa osoba, a lubię wierzyć że tutaj jednak żyjemy w jakiejś tam społeczności).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, AstraC napisał:

 

Wiem, ale tutaj choć trochę pewniejsza (zawsze to ktoś z AK, a nie całkiem anonimowa osoba, a lubię wierzyć że tutaj jednak żyjemy w jakiejś tam społeczności).

 

nawet jeśli kolega jest pewny i uczciwy, to sam ten samochód przecież też kupił używany po leasingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał:

 

nawet jeśli kolega jest pewny i uczciwy, to sam ten samochód przecież też kupił używany po leasingu.

 

Wiem, ale zawsze go sprawdził etc. no zawsze lepiej kupić od kogoś chociaż trochę znajomego niż całkiem obcego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

chyba do zajechania to mu jeszcze sporo brakuje

 

w przypadku Insignii nie wiele to zmienia ;)

 

3 godziny temu, bielaPL napisał:

za dacie dziękuje, tipo - to co bym minimum chciał w nim to kombi i tjet a ta kombinacja jest za droga, on jest fajny w podstawie za 45klocków, ale dosłownie nic mi nowego nie zaoferuje po bravo, insignia przynajmniej da duży kufer i trochę lepszy komfort i diesla jeszcze nie miałem to bym spróbował (bo zaraz je skasują)

 

Komfort może i jakiś tak, ale ta wielkość w przypadku tego auta jest złudna. Poza tym przejedz się nią gdzieś dalej i zobacz czy Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.