Skocz do zawartości

I30 1.4 109km dynamika i LPG


trzepol

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie

 

Ojciec ma I30 z 2010r 1.4 109KM. Zastanawiam sie czy nie wziac auta dla zony. Jednak jezdzac nim zauwazylem dziwna prace silnika (przebie 30kkm) silnik na niskich obrotach do 3000rpm jest bardzo dynamiczny, az za bardzo jak na 16v. Powyzej 3000rpm jak nic sie nie działo i powoli sie wkreca. Tak bylo raczej od nowosci wiec albo ten typ tak ma ale jakies dziwactwo. 

Przyzwyczajony bylem ze 16v do 3000 powoli sie wkreca a pozniej startuje tutaj jest w 100% odwrotnie ?

 

Druga kwestia montazu LPG jak jest w praktyce bo slyszalem rozne skarajne opinie a LPG wypuszczali takze dilerzy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja luzów zaworowych szklankami.

Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km.

 

Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ghost2255 napisał:

Regulacja luzów zaworowych szklankami.

Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km.

 

Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik.

Jak mialem 16v to na dole srednio jechalo a pozniej był kop tutaj dół wrecz jakby za mocny a pozniej jak sie chce wyprzedzic to zamula....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2017 o 14:02, ghost2255 napisał:

Regulacja luzów zaworowych szklankami.

Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km.

 

Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik.

Według mnie ten silnik nie ma regulacji luzów zaworowych szklankami, a gaz ponoć średnio znosi, lubryfikat niezbędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, FlaperB napisał:

Według mnie ten silnik nie ma regulacji luzów zaworowych szklankami, a gaz ponoć średnio znosi, lubryfikat niezbędny.

 

No niestety, 1.4 109KM ma regulację mechaniczną szklankami. A lubrykacja....hmm, potrzebna jest, ale na pewno nie w silniku spalinowym napędzanym LPG lub jakimś innym paliwem.

Ten specyfik skutecznie zalepia kolektor ssący i zawory. największą korzyść z niego mają producent i sprzedawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.