trzepol Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Panowie Ojciec ma I30 z 2010r 1.4 109KM. Zastanawiam sie czy nie wziac auta dla zony. Jednak jezdzac nim zauwazylem dziwna prace silnika (przebie 30kkm) silnik na niskich obrotach do 3000rpm jest bardzo dynamiczny, az za bardzo jak na 16v. Powyzej 3000rpm jak nic sie nie działo i powoli sie wkreca. Tak bylo raczej od nowosci wiec albo ten typ tak ma ale jakies dziwactwo. Przyzwyczajony bylem ze 16v do 3000 powoli sie wkreca a pozniej startuje tutaj jest w 100% odwrotnie ? Druga kwestia montazu LPG jak jest w praktyce bo slyszalem rozne skarajne opinie a LPG wypuszczali takze dilerzy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2017 Regulacja luzów zaworowych szklankami. Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km. Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2017 6 godzin temu, ghost2255 napisał: Regulacja luzów zaworowych szklankami. Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km. Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik. Jak mialem 16v to na dole srednio jechalo a pozniej był kop tutaj dół wrecz jakby za mocny a pozniej jak sie chce wyprzedzic to zamula.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Dnia 20.04.2017 o 14:02, ghost2255 napisał: Regulacja luzów zaworowych szklankami. Założyć dobrą instalację i cieszyć się z oszczędności sprawdzając i ew. regulując luzy co ok. 30 000km. Mam ten sinik w KIA Rio i nie zauważyłem dziwnej pracy. Raczej normalnie ja na wolnossący silnik. Według mnie ten silnik nie ma regulacji luzów zaworowych szklankami, a gaz ponoć średnio znosi, lubryfikat niezbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 13 godzin temu, FlaperB napisał: Według mnie ten silnik nie ma regulacji luzów zaworowych szklankami, a gaz ponoć średnio znosi, lubryfikat niezbędny. No niestety, 1.4 109KM ma regulację mechaniczną szklankami. A lubrykacja....hmm, potrzebna jest, ale na pewno nie w silniku spalinowym napędzanym LPG lub jakimś innym paliwem. Ten specyfik skutecznie zalepia kolektor ssący i zawory. największą korzyść z niego mają producent i sprzedawca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.