Skocz do zawartości

[KzAK] Pomysł na w miarę szybkie i bezpieczne


nikt-znany

Rekomendowane odpowiedzi

Założenia:

1. w miarę żwawe: 9-10s do 100

2. najlepiej benzyna + LPG

3. proste zawieszenie, prosta konstrukcja, chętnie silnik wolnossacy

4. przebiegi roczne 30-40kkm

5. od 2005 w górę, ale im mlodsze tym lepsze

6. najlepiej do 25kPLN

7. najlepiej nie FIAT

 

Da się, jak tak to co? Szukam pomysłów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenia:
1. w miarę żwawe: 9-10s do 100
2. najlepiej benzyna + LPG
3. proste zawieszenie, prosta konstrukcja, chętnie silnik wolnossacy
4. przebiegi roczne 30-40kkm
5. od 2005 w górę, ale im mlodsze tym lepsze
6. najlepiej do 25kPLN
7. najlepiej nie FIAT
 
Da się, jak tak to co? Szukam pomysłów...


C4 VTS, mialem prawie 6 lat i bardzo milo wspominam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mazi napisał:

Założenia:

1. w miarę żwawe: 9-10s do 100

2. najlepiej benzyna + LPG

3. proste zawieszenie, prosta konstrukcja, chętnie silnik wolnossacy

4. przebiegi roczne 30-40kkm

5. od 2005 w górę, ale im mlodsze tym lepsze

6. najlepiej do 25kPLN

7. najlepiej nie FIAT

 

Da się, jak tak to co? Szukam pomysłów...

Renault Megane 2/Laguna 2 , oba z 2.0 z T i bez T -> żwawe, proste, idealne pod lpg , moce 134-225KM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet 25k PLN od 2005 roku to możesz Panie przebierać ile się da ;]

 

Jeśli lubisz brzydkie lub mało ładne to Laguna z 2.0 145 KM albo 2.0T, nie jest wolno i da się gazować.

 

jeśli ładniejsze to Fordy z 2.0 145 KM, mondeo w tym budżecie z 2.5T to wątpliwe auto zapewne ;)

 

Saby, ople ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mazi napisał:

 

O1 z 1.8T idzie kupić, ale co lepsze sztuki pod 20k chodzą - trochę dużo jak za tak archaiczne pod wieloma względami auto (głównie wnętrze odraża mnie).

 

Uwierz, że to co na www to w 95% shit i ciężko kupić O1 nie skatowaną przez młodzież.

Tak samo z Leonem, Ibizą, w których występował ten motor.

 

Szukaj Megane RS 200KM w Twojej cenie powinno się udać coś znaleźć godnego uwagi, z LPG przy rozsądnym użytkowaniu gazu spala 12-13l po mieście, jak chcesz się bawić do 20 ;]

Mój dostawca części LPG ma pod sobą Megane porobioną na 310KM (na LPG) ale to już jest gruby projekt i zasuwa.....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, slawek_l_83 napisał:

 

Co tam innego jest niż w cywilnej wersji? Chodzi mi o zawieszenie, jakieś inne nietypowe elementy dostępne w ASO. Silnik to zapewne ten sam 2.0T co w Lagunie, kwesita różnic w osprzęcie (właśnie jakich poza wydajniejszymi wtryskami)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, slawek_l_83 napisał:

 

Uwierz, że to co na www to w 95% shit i ciężko kupić O1 nie skatowaną przez młodzież.

Tak samo z Leonem, Ibizą, w których występował ten motor.

 

Szukaj Megane RS 200KM w Twojej cenie powinno się udać coś znaleźć godnego uwagi, z LPG przy rozsądnym użytkowaniu gazu spala 12-13l po mieście, jak chcesz się bawić do 20 ;]

Mój dostawca części LPG ma pod sobą Megane porobioną na 310KM (na LPG) ale to już jest gruby projekt i zasuwa.....

 

 

 

Izbica 1.8T byłaby idealna do zastosowań o ktorych myślę, ale weź to znajdź w stanie który pozwoli wbijać przebiegi o których pisałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mazi napisał:

 

Izbica 1.8T byłaby idealna do zastosowań o ktorych myślę, ale weź to znajdź w stanie który pozwoli wbijać przebiegi o których pisałem...

 

Nie znajdziesz, albo znajdziesz poza PL za grube sianoo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mazi napisał:

 

Co tam innego jest niż w cywilnej wersji? Chodzi mi o zawieszenie, jakieś inne nietypowe elementy dostępne w ASO. Silnik to zapewne ten sam 2.0T co w Lagunie, kwesita różnic w osprzęcie (właśnie jakich poza wydajniejszymi wtryskami)...

Zawieszenie, chyba co jakiś czas trzeba wymienić zwrotnice. Ale jakieś dramatycznie drogie nie są.

Poza tym jedno z tych renault jest ze Szwajcarii druga z Francji a stamtąd mało kiedy są całe auta, trzeba dobrze się przyjrzeć dlaczego opłacało się je przywieźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, mazi napisał:

Założenia:

1. w miarę żwawe: 9-10s do 100

2. najlepiej benzyna + LPG

3. proste zawieszenie, prosta konstrukcja, chętnie silnik wolnossacy

4. przebiegi roczne 30-40kkm

5. od 2005 w górę, ale im mlodsze tym lepsze

6. najlepiej do 25kPLN

7. najlepiej nie FIAT

 

Da się, jak tak to co? Szukam pomysłów...

Volvo S40 2.4 170KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.04.2017 o 16:12, Azbest napisał:

Może Civic 1.8? ... powinien spełniać wszystkie wymagania. Silnik i zawieszenie proste i bezawaryjne. 

Zwykły kompakt z sensownym silnikiem, ale sztywne zawieszenie trochę potęguje jego "sportowość/szybkość"

 

Jak już to wolałbym, żeby osiągi silnika potęgowały "sportowość" auta. Znajomy ma to na sprzedaż, I właściciel. Tylko nie chce mi się skrzyni robić i bujać z tym (łożyska wyją).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mazi napisał:

 

Jak już to wolałbym, żeby osiągi silnika potęgowały "sportowość" auta. Znajomy ma to na sprzedaż, I właściciel. Tylko nie chce mi się skrzyni robić i bujać z tym (łożyska wyją).

 

Nie zrozum mnie źle .. to jest szybki/wystarczająco szybki samochód jak na zwykły kompakt .. tylko nie ma szans z proponowanymi wcześniej 2.0T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była Astra H 2.0T to zaproponuję jeszcze 1.6T - powinno dać się znaleźć w tych pieniądzach. Z16LET powinien gaz przyjąć, chociaż pewnie trzeba będzie kontrolować zawory. 0-100 w granicach 8.2-8.3s. 2.0T 200KM ciut szybsze, 2.0T 170KM ciut wolniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.