tygrysek86 Napisano 3 Maja 2017 Udostępnij Napisano 3 Maja 2017 Tak teoretycznie jakie zalety poza większą mocą. 165KM vs 150KM A coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 Ma ogromne mozliwości tuningowe. 210-220 KM mozna smiało wykrzesać z tej jednostki. Mocne sprzęgło ale co za tym idzie bardzo drogie w naprawie, Około 3,5k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 I chyba to wszystkie zalety. Za to ma kilka wad, które nie występowały w 1.9 MJ. Ostatnio robebeszałem 1.6 MJ w Bravo z powodu cieknącego płynu chłodzącego. Konstruktora tego silnika powinni powiesić za torbę. Współczuję tym co muszą coś zrobić przy takim silniku gdy ten dodatkowo jest w jakimś mniejszym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Ale za to Multijet ma lepszą kulturę pracy. Po wywaleniu klapek i EGR jest tak samo bezproblemowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Dnia 3.06.2017 o 22:44, HARDTECHNO napisał: Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... Miałeś na myśli chyba 1.9 8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Nie 8v. 16v bo takowym podruzuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 12 godzin temu, HARDTECHNO napisał: Nie 8v. 16v bo takowym podruzuje ale 16tka to multijet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 No właśnie coś mi nie pasowało. 1.9 16v 140KM to już Multijet tylko z kolektorem jeszcze bez klapek i oczywiście bez DPFu. Najmocniejszy Unijet to 1.9 8v 115KM znany np. z Alfy 147. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Dnia 3.06.2017 o 22:44, HARDTECHNO napisał: Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... Mjet 140 niewiele różni się od 150. 150 KM posiada klapy wirowe które można usunąć (tak jak ja to zrobilem) Większych różnic nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 ja zakupiłem tego 2.0mjet 165KM na razie wszystko ok. porobiłem co trzeba, dopieściłem. Samochód ma bardzo fajne odejście. Testowałem przed zakupem kilka 150KM i ten jakby ciut lepiej... wiadomo mocy nigdy za wiele, jak mi kiedyś będzie za słaby to jeszcze soft zrobię na 220 i będzie latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.