Skocz do zawartości

W czym lepszy 2.0 mjet od 1.9 mjet


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

I chyba to wszystkie zalety. Za to ma kilka wad, które nie występowały w 1.9 MJ. Ostatnio robebeszałem 1.6 MJ w Bravo z powodu cieknącego płynu chłodzącego. Konstruktora tego silnika powinni powiesić za torbę. Współczuję tym co muszą coś zrobić przy takim silniku gdy ten dodatkowo jest w jakimś mniejszym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.06.2017 o 22:44, HARDTECHNO napisał:

Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... 

 

Miałeś na myśli chyba 1.9 8V ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.06.2017 o 22:44, HARDTECHNO napisał:

Uwazam że najlepszy bezproblemowy dizel to 1.9 16v unijet. Bez ceregieli typu klapy wirowe itp. Prosty w budowie łatwy w naprawie i dobrze eksploatowany wytrzyma tysiące km. Jeden ból. To był silnik przejściowy i produkcja była ograniczona. Wprowadzali później konkurencję dla vag arl 150km narodził się 150km multijet. Plastikowy kolektor klapki wirowe i inne cuda.... 

 Mjet 140 niewiele różni się od 150. 150 KM posiada klapy wirowe które można usunąć (tak jak ja to zrobilem) Większych różnic nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja zakupiłem tego 2.0mjet 165KM
na razie wszystko ok.
porobiłem co trzeba, dopieściłem.
Samochód ma bardzo fajne odejście. Testowałem przed zakupem kilka 150KM i ten jakby ciut lepiej... wiadomo mocy nigdy  za wiele, jak mi kiedyś będzie za słaby to jeszcze soft zrobię na 220 i będzie latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.