Jump to content
Sign in to follow this  
lesnik69

wskaźnik paliwa - złe wskazania

Recommended Posts

mam problem ze wskaźnikiem paliwa w liczniku MPI

 

po zatankowaniu do pełna wskazówka idzie do połowy skali i tak już zostaje, dopiero jak poziom paliwa w zbiorniku spadnie poniżej połowy wskazówka zaczyna opadać

 

pływak wyjąłem, ścieżki wyglądają ok, po uniesieniu pływaka wskazówka idzie powyżej połowy skali, po złożeniu wszystkiego z powrotem problem powraca

 

może wiecie jaki opór powinien być na pływaku żeby go pomierzyć miernikiem ?

 

i jak wyjąć cały kosz pompy ze zbiornika bo nie mieści mi się w otworze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mieści się w otworze? Nie wiem czy w MPI to jakoś bardzo inaczej wygląda ale w SPI normalnie się mieści.

Tu około 4:50 pokazuję rezystancje w koszu SPI:

 

W MPI powinno być zbliżone ale patrząc po zachowaniu wskazówki, która nie koniecznie do końca skali idzie (wrażenie jest jakby kawałek jej brakowało) to w MPI może to być jeszcze mniej albo nawet 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie właśnie wyjąć kosza się nie da bo jego średnica jest większa od średnicy otworu, nie wiem jak ktoś go tam włożył

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musi sie dac wyjąc bo przecież np jak ci zbiornik zgnije to kupujesz sam zbiornik bez pompy i kosza 

W SPi wyjmowałem z 10 razy i sie da tylko lekko pod katem bo pływak zahacza 

PS.

Z tym wskaźnikiem to ci sie tak zrobilo po wymianie czegos czy samo z siebie.

Ja jak wymieniałem zbiornik to pływak ustawiłem sobie sam recznie na zasadzie podgięcia pręcika i teraz mam tak że jak wskażnik pokazuje całkowite 0 to w baku jest 5 l  paliwa jak jest pełny to wskaźnik stoi przez ok 50 km później spada dośc szybko do połowy przy 1/2 zbiornika mam przejechane ok 200km Póxniej znów opada troszke wolniej az do 0 i od połowy do 0 robie max 300km czyli łacznie na całym zbiorniku zalanym pod korem robie +- 500km 

Regulowałem to tak ze jak kupiłem nowy zbiornik to wlałem 5 l paliwa i wsadziłem pompe z pływakiem podginając pływak tak zeby przy 5 l pokazywał całkowite 0 Pozniej dolewałem paliwo i patrzyłem jak wskaźnik sie podnosi i ile wlałem paliwa teraz wiem że jak wskazówka jest na całkowitym 0 to zawsze dojade na stacje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MPI a SPI to dwa różne światy.Z tego co pamiętam to trzeba wypiąć zatrzaski mocujące kosz do pompy.Uchwyt zostawiasz w baku a wyciągasz samą pompę.Żeby ją wyciągnąć musisz ją obrócić do góry nogami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.