lesnik69 Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 mam problem ze wskaźnikiem paliwa w liczniku MPI po zatankowaniu do pełna wskazówka idzie do połowy skali i tak już zostaje, dopiero jak poziom paliwa w zbiorniku spadnie poniżej połowy wskazówka zaczyna opadać pływak wyjąłem, ścieżki wyglądają ok, po uniesieniu pływaka wskazówka idzie powyżej połowy skali, po złożeniu wszystkiego z powrotem problem powraca może wiecie jaki opór powinien być na pływaku żeby go pomierzyć miernikiem ? i jak wyjąć cały kosz pompy ze zbiornika bo nie mieści mi się w otworze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Nie mieści się w otworze? Nie wiem czy w MPI to jakoś bardzo inaczej wygląda ale w SPI normalnie się mieści. Tu około 4:50 pokazuję rezystancje w koszu SPI: W MPI powinno być zbliżone ale patrząc po zachowaniu wskazówki, która nie koniecznie do końca skali idzie (wrażenie jest jakby kawałek jej brakowało) to w MPI może to być jeszcze mniej albo nawet 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesnik69 Napisano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 u mnie właśnie wyjąć kosza się nie da bo jego średnica jest większa od średnicy otworu, nie wiem jak ktoś go tam włożył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 Musi sie dac wyjąc bo przecież np jak ci zbiornik zgnije to kupujesz sam zbiornik bez pompy i kosza W SPi wyjmowałem z 10 razy i sie da tylko lekko pod katem bo pływak zahacza PS. Z tym wskaźnikiem to ci sie tak zrobilo po wymianie czegos czy samo z siebie. Ja jak wymieniałem zbiornik to pływak ustawiłem sobie sam recznie na zasadzie podgięcia pręcika i teraz mam tak że jak wskażnik pokazuje całkowite 0 to w baku jest 5 l paliwa jak jest pełny to wskaźnik stoi przez ok 50 km później spada dośc szybko do połowy przy 1/2 zbiornika mam przejechane ok 200km Póxniej znów opada troszke wolniej az do 0 i od połowy do 0 robie max 300km czyli łacznie na całym zbiorniku zalanym pod korem robie +- 500km Regulowałem to tak ze jak kupiłem nowy zbiornik to wlałem 5 l paliwa i wsadziłem pompe z pływakiem podginając pływak tak zeby przy 5 l pokazywał całkowite 0 Pozniej dolewałem paliwo i patrzyłem jak wskaźnik sie podnosi i ile wlałem paliwa teraz wiem że jak wskazówka jest na całkowitym 0 to zawsze dojade na stacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julianos Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 MPI a SPI to dwa różne światy.Z tego co pamiętam to trzeba wypiąć zatrzaski mocujące kosz do pompy.Uchwyt zostawiasz w baku a wyciągasz samą pompę.Żeby ją wyciągnąć musisz ją obrócić do góry nogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.