Skocz do zawartości

Problem z obrotami i gaśnięciem 1.2 16v Bosch PILNE


PaXon

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie miałem dzis przypadek ze w trakcie jazdy zgasł mi samochód :( pierwszy raz!

Pierwsze co mi przyszło na mysl to czujnik położenia walu wiec nim poruszałem jego kablem (jak widać na filmiku :))

Nie wiem o co mu chodzi raz zapali a raz nie :( a jak odpali to przygasa w trakcie jazdy :( Jeździłem samochodem bez awari 2 miesiące.

Sprawdziłem jeszcze zeby podmienić czujnik bo mam 2 lecz na tamtym dzieje sie to samo a jest sprawny . Jeszcze w trakcie gdy auto jest na zapłonie to włącza i wyłącza sie pompa paliwa i cykają przekaźniki gdzy ruszam kablami od czujnika Halla i temp. oleju

Potrzebuje samochodu na jutro !

P1030244.MOV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeżeli byłby to uszkodzony czujnik i silnik by gasł to to nie jest normalne, że cyka przekaźnik od pompy jak ruszasz kablami. Wygląda na jakiś problem z połączeniem lub może zwarcie. To może być dodatkowy problem oczywiście nie koniecznie związany z tym, że gaśnie podczas jazdy. Ale jeżeli wyłączy ci się jeden czy drugi przekaźnik to na pewno część rzeczy (czujników itp.) pada i od tego też zapewne zgaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwile temu podpoiłem go pok komputer i wyskoczyły błędy:

Zapisane: P0335, P0336, P0105

P0105 to czujnik ciśnienia w kolektorze mam jeszcze dwa wiec podmieniałem ale dalej było tak samo.

335 i 336 to od czujnika wału

Gdy ruszam tymi kablami to cykają przekaźniki i uruchamia sie pompa co chwile ale to chyba wina jakies przerwanego kabla lub cos innego bo albo dziala albo nie działa.

Ułożyłem kable troche inaczej i byłem sie przejechać. Zrobiłem kolo 10km i auto chodzi tak jak powinno w każdym zakresie obrotów.... i po prostu mam juz dosc tego auta.

Ah te fiaty :(

 

Na Zdj odczyt błędów (evap i wentylator nie podłączony)(licznik juz jest :) )

ecu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiasem mówiąc pierwsze 3 pewnie nic nie znaczą bo zgaduję że nie ma tych rzeczy podpiętych do ECU (EVAP bo nie, wentylator po staremu na wyłącznik termiczny, VSS zbędny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagioles kable i to ma być naprawa??
A potem narzekasz na auto??(albo ja nie zrozumiałem ironii)
Znajdź przyczynę tzn zwarcia lub dziury w kablach i napraw to jak się powinno.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.