Skocz do zawartości

Regeneracja koła dwumasowego i sprzęgła - za i przeciw


bochumil

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, futrzak napisał:

Znaczy nawet nie sprawdziłeś czy dobrze się sprawowały w perspektywie dłuższego czasu, niestety. Sama wysokość po montażu to nie wszystko. Jak już o sprężynach i amortyzatorach to niestety KYB bardzo podupadł na jakości w ostatnich latach. 

11 miesięcy jeżdziłem i nic. w 2019 roku na targach w nadarzynie gość z Intercarsu tłumaczył mi że sprężyna może siąść ok 1 cm. Jeśli siada więcej to tylko przy bardzo dużych przebiegach gdy jest już zużyta i nadaje sie w zasadzie do wymiany. Mniejsza o to, Lesjoforsy były ok ;)

 

Zamówiłem nowe koło, jutro mechanik robi ;)

Edytowane przez DamianMig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 hours ago, DamianMig said:

11 miesięcy jeżdziłem i nic. w 2019 roku na targach w nadarzynie gość z Intercarsu tłumaczył mi że sprężyna może siąść ok 1 cm. Jeśli siada więcej to tylko przy bardzo dużych przebiegach gdy jest już zużyta i nadaje sie w zasadzie do wymiany. Mniejsza o to, Lesjoforsy były ok ;)

 

Zamówiłem nowe koło, jutro mechanik robi ;)

 

Ten sam? Jeszcze się nie nauczyłeś, że między Wami dwoma chemii nie będzie? ?

Edytowane przez grogi
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mnie też się wydawało że to dwumasta hałasuje prz zapalaniu i gaszeniu , ale na szczęście puściła jedna śruba od osłony termicznej tłumika.Duża podkładka załatwiła sprawę.

Popatrz i Ty czy czegoś luznego nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdzi że to klapa gaszaca nie ma zadnego wplywu na stukanie ale wymienil mi ją na używke. I zgadnijcie co? Nic nie stuka.... i teraz co z tym zrobić? mam wrażenie ze z tego co mowicie i co jest w tych linkach to stare kolo moglo być dobre a winna jego stukania byla klapa gaszaca. Mam to stare koło i chyba oddam je do tej firmy od regeneracji zeby sprobowali sprawdzic czy ono sie nadaje. Macie innych pomysł? Jestem dobrze ponad 3 koła w plecy przez tego gamonia z Ząbek a on twierdzi ze to wina tamtego koła chociaz nowe tez stukało ostatnio no że cholera jasna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, 4thelement napisał:

Wejdź na grupę c5x7 i poczytaj ile w tym aucie się może schrzanić 

 

Po pierwsze to dyskusja była o zawieszenie C5 klasycznym vs hydro (w tej części), a po drugie to na grupach/forach w znakomitej większości przewijają się te same problemy, które to znowu w znakomitej większości szybko się diagnozuje i usuwa. Niestety, ludzie zamiast oddać gdzie trzeba/przewietrzyć komputerem diagnostycznym rzeźbią po omacku i takie efekty. C5 (czy inne podobne francuzy) to nie stary golf, gdzie szwagier powiedział co można wymienić, część była na szrocie i poszło. Przy normalnym serwisie odwdzięczają miłą i bezproblemową eksploatacją. A to, że koszt naprawy może przekroczyć 50% wartości mocno starszego pojazdu - można sprzedać i kolejny zadaje te same pytania :hehe:   

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.