Prozaq Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Jak w temacie,silniki o pojemności 2497 i mocy 218kM montowane w latach 2005+. Jakie są główne bolączki tych silników i na co należy zwrócić szczególną uwagę? Jest to taki sam pancerny motor jak te 2,5 192kM montowane np. w E46 czy jest to coś zupełnie innego? @kaczorek79 do tablicy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Niestety, problem goni problem. Lubią brać olej, często 1l/1000km, szybko zużywają się hydrauliczne popychacze, bo są wadliwie zrobione kanały olejowe w głowicy, silnik potrafi chodzić głośniej od diesla i najgorsza awaria, to sypiące się tłoki i tuleje cylindrowe. Podobno leprze są N52B30, ale to ze względu na tłoki innego producenta. Oczywiście rozciągający się łańcuch, to już norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.