Skocz do zawartości

Kupno V70


Lancer1990

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie, planuję za jakiś czas nabyć pierwszego Łosia, zawsze byłem zakochany w XC70 ale jazda po mieście i trasy po autostradach i DK nie wymaga 4x4, koszta utrzymania są większe itd. Więc myślę o V70.

 

Przygotowuję drugą 0,5 na zakup i zastanawiam się czy warto sobie zawracać głowę. Jest trochę egzemplarzy poniżej 30 tys PLNów ale te z góry odpuszczam. Czy do 35-37 tys można kupić coś rozsądnego i za te 3-5 tys doprowadzić je do porządku?

 

Czy mam sobie darować i szukać V50?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Lancer1990 napisał:

Panowie i Panie, planuję za jakiś czas nabyć pierwszego Łosia, zawsze byłem zakochany w XC70 ale jazda po mieście i trasy po autostradach i DK nie wymaga 4x4, koszta utrzymania są większe itd. Więc myślę o V70.

 

Przygotowuję drugą 0,5 na zakup i zastanawiam się czy warto sobie zawracać głowę. Jest trochę egzemplarzy poniżej 30 tys PLNów ale te z góry odpuszczam. Czy do 35-37 tys można kupić coś rozsądnego i za te 3-5 tys doprowadzić je do porządku?

 

Czy mam sobie darować i szukać V50?

V50 i V70  to dwie inne bajki !

V50 to nie jest raczej kombi rodzinne,V70 dużo bardziej przestronne i komfortowe :ok:

35-37 na v70 troche mało i zapasik trza dać 5-8 /disel/ benzyna 3-5 powinno styknąć !

No i roczniki jakie Cie interesują bo to też ważna sprawa :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zarejestrować się na   http://volvoforum.pl     można coś fajnego znaleźć !

Obecnie jest v70 z 2011,są tez starsze i tańsze :ok:

Mam ten silnik w swoim  v60:ok:

Marka: Volvo
Model: V70 SUMMUM
silnik: D3 (5 cylindrów), skrzynia manualna
Rok Produkcji: 2011, przedlift
Przebieg: 141.200 km
Cena: 49.000 PLN
Wyposażenie:
Wystawiam do sprzedaży moje prywatne Volvo V70 D3 Summum z 2011 roku, skrzynia manualna. Auto przywiozłem ze Szwecji po kilkuletnim pobycie na placówce w Szwecji jako dyplomata. Auto służyło w latach 2011-2015 jako auto służbowe w jednej firmie, ja kupiłem je w dużym szwedzkim komisie używanych Volvo 40 km od Sztokholmu. Auto kupiłem w sierpniu 2016 z przebiegiem 133.700 km, przyjechał ze mną do Polski we wrześniu 2016. Obecny przebieg 141.200 km. Szwedzki nr rejestracyjny: DKT386 (historię można sprawdzić np. tutaj: http://www.car.info). Samochód sprzedaję ponieważ kupiłem nowsze Volvo, inaczej nie pozbywałbym się tego auta, które długo wybierałem wśród tysięcy używanych Volvo V70 w Szwecji.

Wady i zalety :
Wady: Wg. pomiaru miernikiem lakierowany był kiedyś przedni lewy błotnik, reszta karoserii ma oryginalną grubość lakieru. Poza przednim błotnikiem pojazd jest bezwypadkowy, posiada wszystkie oryginalne laminowane szyby i oryginalny udokumentowany przebieg. Jeszcze w Szwecji wymieniłem przednią szybę na nową oryginalną szybę Volvo, bowiem stara szyba miała już 5 odprysków od kamieni, więc ubezpieczyciel pokrył wymianę szyby (mam fakturę na udział własny 1500 SEK, ok. 700 PLN).
Na felgach aluminiowych są niewielkie zarysowania rantów od parkowania. Ewentualnie w kolejnym sezonie warto wymienić opony zimowe i letnie.
Wnętrze bez żadnych uszkodzeń, są tylko drobne zarysowania plastikowych ścianek w środku bagażnika.
Ponieważ znam szwedzki, więc nie zmieniałem języka w komputerze pokładowym, to jest do zrobienia.

Zalety:
Karoseria jest bez żadnych otarć ani uszkodzeń lakieru. Brak aktywnych kodów błędów DTC w VIDA.
Jest szwedzka książka serwisowa ze wszystkimi wpisami, ostatni przegląd zrobiłem w serwisie Lubowicki w Warszawie 4 października 2016. Zrobiłem też upgrade oprogramowania (2 września 2016), wymieniłem płyn hamulcowy (2 lutego 2017), kupiłem nowe wycieraczki Valeo (przód i tył, jesień 2016). Wg. historii serwisowej wymieniono też pasek osprzętu i napinacz w ramach akcji serwisowej (12 grudnia 2014). Auto nie wymaga teraz żadnych inwestycji.

Samochód ma bardzo bogate wyposażenie:
- silnik D3: volvowski 5 cylindrowy diesel o pojemności 2,0 litry, o mocy 163KM i momencie 400Nm, skrzynia manualna 6 biegów
- kolor lakier metalizowany grafitowy Savile Grey
- aktywny tempomat od 30 km/h (rzadki w tym roczniku, ok. 1% Volvo V70 miało w tym roczniku aktywny tempomat)
- tapicerka czarna skórzana Sport (fotele są znacznie lepiej wyprofilowane i wygodniejsze niż standardowe, ale wciąż bardzo komfortowe)
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy, pamięć 3 ustawień
- standardowe zawieszenie bez żadnych modyfikacji, według serwisu Lubowicki stan zawieszenia bardzo dobry.
- BLIS, monitorowanie martwego pola za pojazdem
- Asystent pasa ruchu
- układ City Safety
- reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami
- 17” koła ze stopów lekkich VOLVO i opony letnie 4-5 mm, oraz opony zimowe 17 cali (ok. 5 mm)
- audio HIGH PERFORMANCE, 8 głośników, odczyt MP3, WMA, łącza USB i AUX (to robiło jeszcze Dynaudio, naprawdę świetny dźwięk)
- zestaw telefoniczny BLUETOOTH z mikrofonem w podsufitce, przyciski sterowania na kierownicy i konsoli środkowej (choć bez Bluetooth Audio - nie przyjmuje muzyki przez Bluetooth)
- laminowane szyby boczne
- fabrycznie przyciemniane szyby tylne i wokół bagażnika
- oryginalny tylny spoiler dachowy VOLVO
- elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
- relingi dachowe srebrne
- czujniki parkowania tył
- fabryczny hak VOLVO
- podgrzewane siedzenia przednie i tylne
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- 6 poduszek powietrznych: dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne, kurtyny powietrzne
- autoalarm Volvo Guard z czujnikiem przechyłu oraz ruchu
- DSTC - układ kontroli stabilności dynamicznej kontroli trakcji
- SIPS - system zabezpieczeń przed skutkami uderzeń bocznych
- WHIPS - system zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego
- ABS z elektronicznym układem rozdziału sił hamowania
- EBD – Electronic Brake Distribution
- oświetlenie asekuracyjne Home Safe
- EBA - układ wspomagania nagłego hamowania
- EBL - ostrzeganie innych użytkowników drogi o gwałtownym hamowaniu
- zdalnie sterowany zamek centralny z pilota (bez keyless, co moim zdaniem jest zaletą, nie ma ryzyka zeskanowania sygnału kluczyka)
- system mocowania fotelików ISOFIX
- sterowanie audio i telefonem z kierownicy
- ogrzewanie postojowe spalinowe (ustawienie 2 czasów włączenia)
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- elektrycznie składane lusterka po zamknięciu samochodu
- lusterka automatycznie obniżane do cofania
- samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne
- elektronicznie sterowana klimatyzacja ECC (dwustrefowa)
- przeciwpyłkowy filtr powietrza, automatyczny układ odcinania dopływu powietrza
- elektrycznie otwierane szyby boczne z przodu i z tyłu, otwieranie i domykanie wszystkich szyb z pilota
- komputer pokładowy
- czujnik deszczu
- dywaniki welurowe
- nowe wycieraczki przednie i tylna (VALEO Evolution Flat)
- tarcze hamulcowe przód i tył w bardzo dobrym stanie, bez rantów, klocki mają ok. 60%.

Badanie techniczne ważne do 9.09.2017 roku

Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej w Warszawie na Ursynowie lub okolicach.

Zdjęcia:

Kontakt
na PW lub telefon: 570 399287

20170505_135003_resized.jpg

20170505_135856_front2.jpg

20170505_135919_back.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.