Skocz do zawartości

Octavia 1 brak prądu


badyl1982

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy auto zgasło. Ewidentny brak prądu, po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki ani nie działają odbiorniki elektryczne. Co może być? Akumulator powiedział pa pa? Jak sprawdzić na drodze bez narzędzi 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, badyl1982 napisał:

Podczas jazdy auto zgasło. Ewidentny brak prądu, po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki ani nie działają odbiorniki elektryczne. Co może być? Akumulator powiedział pa pa? Jak sprawdzić na drodze bez narzędzi 😞

 

Sprawdzić główny bezpiecznik i klemy od aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, badyl1982 napisał:

Kompletnie nic. Zero prądu.

 

To chyba problem z jakimś kablem lub bezpiecznikiem od aku do skrzynki bezpieczników. 

Akumulator nie pada tak, że zgaśnie silnik. Może upalił się jakiś przewód pod maską. 

 

Jedyna opcja bez narzędzi to szukać na węch ... może coś śmierdzi spalenizną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, camel00 napisał:

 

Bez narzędzi możesz co najwyżej poruszać klemami dzwoniąc po Assistance.

Żeby było śmieszniej assistance skończył mi się wczoraj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, badyl1982 napisał:

Na aku 12V. Sprawdzone miernikiem.

Mało. Ale nie tragicznie. Kontrolki powinny się zapalić i auto powinno próbować odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, badyl1982 napisał:

Podczas jazdy auto zgasło. Ewidentny brak prądu, po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki ani nie działają odbiorniki elektryczne. Co może być? Akumulator powiedział pa pa? Jak sprawdzić na drodze bez narzędzi 😞

Kostka stacyjjki, przerabiałem to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, SebeKK napisał:

Kostka stacyjjki, przerabiałem to.

Kostka stacyjki nie spowodowałaby braku zasilania urządzeń, które działają bez kluczyka, np. światła awaryjne. Mam totalny brak zasilania, nie działa kompletnie nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, badyl1982 napisał:

Kostka stacyjki nie spowodowałaby braku zasilania urządzeń, które działają bez kluczyka, np. światła awaryjne. Mam totalny brak zasilania, nie działa kompletnie nic.

to posprawdzaj masy i kabel (+)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, badyl1982 napisał:

Kostka stacyjki nie spowodowałaby braku zasilania urządzeń, które działają bez kluczyka, np. światła awaryjne. Mam totalny brak zasilania, nie działa kompletnie nic.

Miałem tak kiedyś. Sprawdź puszkę z bezpiecznikami na akumulatorze.  U mnie bylo zwarcie czarnego przewodu idącego do alternatora wynikiem czego byl kompletny brak prądu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam winowajce.

Przewód się upalił przy końcówce i na dobrych kilku centymetrach jest przegrzany. Pytanie, czy zarabiać nową końcówkę i poprawić izolację, czy lepiej wyciąć przegrzaną część przewodu i dołożyć kawałek nowego?

18596175_1341426622592139_282916973_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TomekZawieja napisał:

 

W takim razie przekaźnik sterowania stykiem X. Opisywany jako "Main current"

Czyli coś z głównym zasilaniem.

W każdym razie mam skrzynkę przekaźników na podmiankę i ten przekaźnik tez. Zobaczymy co będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.