Skocz do zawartości

To teraz oficjalnie...


szastan

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 10.07.2017 o 14:29, kubussss napisał:

Cześć :)

Zastanawiam się nad zakupem Tipo SW. Powiedzcie mi ile można "uszczknąć" od ceny katalogowej? Bo rozważam też Astrę ST i udało mi się wynegocjować 7000 zł mniej od ceny w katalogu. Ze wstępnego rozeznania rynku Opel jakoś bardziej miło podchodzi do klienta - dzwoni, dopytuje, daje rabaty, a od Fiata ciężko coś się dowiedzieć. Ostatnio byłem w salonie Fiata (nie powiem gdzie) 20 minut oglądałem Tipo i nikt do mnie nie podszedł :/

 

Pozdrawiam tych którzy kupili już nowe Tipo i tych którzy planują jego zakup :)

kubussss

Na tipo kombi biedne z 64 na 59 dostałem, na bogatsze deko z 69 na 63.

Na Astrę K kombi z 90 na 77, Astrę J z 81 na 67.

O salonie fiata mam podobne zdanie jak Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.07.2017 o 16:06, szastan napisał:

 

jeśli należysz do wyspecyfikowanej przez Fiata grupy zawodowej, zakładając że ta promocja dalej działa, np. prawnicy ,lekarze, prowadzący DG... dostajesz 10kPLN w dół. A tak to standard to 3-4 kPLN.

Mi na DG w fiacie nie dawali 10 kola, a tyle co wyżej napisałem, gdyby dawali 10 to poleciałbym wyżej z konfiguracją, bo niestety ale dla mnie tipo odstaje od astry.

PS. Jak namoje potrzeby to Tipo pakiety ma jakos porabanie poustawiane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ZUBERTO napisał:

Na tipo kombi biedne z 64 na 59 dostałem, na bogatsze deko z 69 na 63.

Na Astrę K kombi z 90 na 77, Astrę J z 81 na 67.

Jakie ma znaczenie wielkość rabatu, gdy cena wyjściowa jest zawyżona? Gdyby tak myśleć, to cenniki mogłyby się rozpoczynać od 120 koła, a w salonie ciach - rabat 50%. 

Tak jak napisałem już - przy normalnych zdolnościach negocjacyjnych, na wersję Lounge można uzyskać rabat w wysokości oscylującej od 12-13%. Uważam, że to niemało. 

 

24 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Mi na DG w fiacie nie dawali 10 kola, a tyle co wyżej napisałem, gdyby dawali 10 to poleciałbym wyżej z konfiguracją, bo niestety ale dla mnie tipo odstaje od astry.

PS. Jak namoje potrzeby to Tipo pakiety ma jakos porabanie poustawiane.

 

Dokładnie tyle co odstaje, tyle mniej kosztuje. Takie jest moje zdanie, niekoniecznie się można z nim zgadzać. 

Pakiety rzeczywiście nie są ułożone pod użytkownika, tylko tak, żebyś wydał jak najwięcej, gdy włączasz koncert życzeń. Wszyscy chcą zarobić na wybrednym kliencie i raczej to normalne. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano wielkość rabatu ma to do siebie, że przeklada się na kwote do zaplacenia. kolega chciał wiedzieć ile można realnie uzyskać, to odpisalem ile mi proponowano, prawie 8,% na start, przy czym rękawicy nie podnosiłem jednak.

Nie były to wersje lounge, handlowiec nie umiał chyba pokombinowac z wersjami, bo uparcie liczył dodatki do pop.

Niestety ale tipo wyposazone pode mnie jak Astra k kosztuje praktycznie identycznie.

Co do pakietow, masz rację że trzeba zarobić, ale nie zmienia to faktu, że denne połączenia w pakietach porobili.

Tipo jest autem dla kogoś kto w podstawie je chce.

 

Z mojego punktu widzenia mogłoby nie być rabatów, cena sztywna jak za chleb w spożywcza ku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7/10/2017 o 14:29, kubussss napisał:

 

Zastanawiam się nad zakupem Tipo SW. Powiedzcie mi ile można "uszczknąć" od ceny katalogowej? Bo rozważam też Astrę ST i udało mi się wynegocjować 7000 zł mniej od ceny w katalogu. Ze wstępnego rozeznania rynku Opel jakoś bardziej miło podchodzi do klienta - dzwoni, dopytuje, daje rabaty, a od Fiata ciężko coś się dowiedzieć. Ostatnio byłem w salonie Fiata (nie powiem gdzie) 20 minut oglądałem Tipo i nikt do mnie nie podszedł :/

 

Na giełdzie tipo na tym forum ogłaszał się kolega pracujący w salonie fiata z dobrymi cenami na SW Lounge.

(62k za SW 1.4T lounge to chyba dość dobra oferta :ok: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym

5 godzin temu, iwik napisał:

Na giełdzie tipo na tym forum ogłaszał się kolega pracujący w salonie fiata z dobrymi cenami na SW Lounge.

(62k za SW 1.4T lounge to chyba dość dobra oferta :ok: )

 

W tym problem że Tipo cenowo wcale tyłka nie urywa :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukajcie dobrego dilera, ja trochę zjeździłem i dopiero w Żorach w euromocie człowiek rozmawiał jak trzeba. W innych też liczyli POPa + dodatki, a w Żorach Lounge  full opcja wyszedł taniej niż pop z dodatkami, do tego zniżka za grupę zawodową.

W bielsku to od razu porażka,nawet dywaników nie bardzo chcieli dać w gratisie, potem Pszczyna już lepiej, ale Żory przebiły wszystko.

Szczerze polecam ten salon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi policzył 53,400 z pakietem business lounge, bez lpg, jak odliczysz pakiet business lounge (chyba 2200) to trochę ponad 50k jeszcze będzie....Chyba już nic więcej się nie da odliczyć.

 

btw. za niedługo będą już wyprzedaże rocznika więc można będzie polować, dealer zapewnił mnie że jak wyprzedażowo wyjdzie taniej to policzy mi też taniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.07.2017 o 21:31, gilbert3 napisał:

 

Fakt, że ja też bym za tyle nie kupił Tipo z tym silnikiem i z tym automatem, ale ludzie są różni, to też różne decyzje podejmują. Ale tak sobie o tym dyskusyjnym wyborze pomyślałem i doszedłem do zatrważającego wniosku, że właśnie jednak kolega @szastan ma rację - bo my postrzegamy samochody poprzez pryzmat ile otrzymujesz za zadaną kwotę, a liczby (w postaci parametrów) które otrzymujemy traktujemy bezwzględnie, czyli dwa jest zawsze więcej niż jeden. A on wyczuł, że nadchodzą czasy, jak chcesz nie mieć dwumasy, turbiny, problemów z nagarem, rozrządem i skomplikowanej skrzyni a'la DSG psującej się po 100kkm, wkrótce też GPF... to trzeba troszkę siana położyć. Ma nowy samochód, kombi, w miarę nowoczesne wyposażenie, ale bez przekombinowanych rozwiązań. My będziemy biegać po mechanikach i ASO kładąc grubą forsę na naprawę tych przekombinowanych jednorazówek, a on będzie lać i jechać, czego mu oczywiście z całego serca życzę. :oki: 

 

 

 

to by imho mogło mieć jakąś logikę, gdyby nie to że mowa o Fiacie. ;l

Rzeczywistosć będzie taka, że w skomplikowanym aucie będziesz wymieniał dwumasy,turbiny i inne rzeczy, a w prostym Fiacie będziesz walczył z pękającymi sprężynami, wiecznie piszczącymi hamulcami z tyłu, wypadającymi lamelami z chłodnicy, zacinającymi się klamkami drzwi, stukającymi tulejami prostej tylnej belki, trzeszczącymi łożyskami amortyzatorów, padniętymi rezystorami, zawieszającymi się klapkami w klimatyzacji i tym podobnymi rzeczami.

Co ciekawe w moim Fiacie psują się właśnie przede wszystkim takie rzeczy, które są też w prostszych autach, a turbo, dwumas, sprzęgło mam fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda marka ma swoje wady - w fiatach psują się najcześciej pierdółki, w octaviach 3 padają jak muchy spreżarki, chłodnice klimy nagrzewnica, w passatach B7 podobno to samo :]

W firmie w której robiłem ostatnio maja 3 octavia z przebiegiem powyżej 120k i wszystkie powyższe rzeczy przerobili + wymiana dzwigni ręcznego w 2 z nich bo się urwała gdzieś tam w środku ;)

 

We wspaniałej mazdzie 3 aktualnej generacji przez dwa lata kolega wymienił - na gwarancji -> chłodnice, chłodnice klimy, wysprzęglik, linka hamulca ręcznego, mechanizm elektrycznych szyb u kierowcy i jakies tam jeszcze pierdy. AAAaa i poszła już rdza na nadkolach z tyłu ;] Auto wymienił na Astre IV teraz - zobaczymy czy będzie miał więcej szczęścia ;]

 

Auta to taka skarbonka bez dna :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy około 100kkm kumulacja dupereli różnych się zrobiła. Bo wcześniej to tylko wahacze. Ale może przetrzymam ten okres i potem będzie znowu bezawaryjnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.07.2017 o 10:49, maro_t napisał:

 

to by imho mogło mieć jakąś logikę, gdyby nie to że mowa o Fiacie. ;l

Rzeczywistosć będzie taka, że w skomplikowanym aucie będziesz wymieniał dwumasy,turbiny i inne rzeczy, a w prostym Fiacie będziesz walczył z pękającymi sprężynami, wiecznie piszczącymi hamulcami z tyłu, wypadającymi lamelami z chłodnicy, zacinającymi się klamkami drzwi, stukającymi tulejami prostej tylnej belki, trzeszczącymi łożyskami amortyzatorów, padniętymi rezystorami, zawieszającymi się klapkami w klimatyzacji i tym podobnymi rzeczami.

Co ciekawe w moim Fiacie psują się właśnie przede wszystkim takie rzeczy, które są też w prostszych autach, a turbo, dwumas, sprzęgło mam fabryczne.

Marku :facepalm:- rzeczywistość jest taka że twój Fiat ma prawie 10 lat i 200 tkm przebiegu- chyba ma prawo się coś zepsuć nie uważasz?  Auto NOWE BYŁO OK 10 LAT TEMU !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.