Skocz do zawartości

Stuki z układu kierowniczego ASTRA H .


MARIANO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . ASTRA H 2007 r , przebieg 107 tyś .Pytanie do wszystkich , którzy maja jakieś doświadczenie .

Wymienione drążki i końcówki a stukanie nadal jest (słabsze ale jest) ,stuka na nierównościach. Na postoju przy wyłączonym silniku podczas wykonywania szybkich i krótkich ruchów kierownicą lewo prawo - stuka . Postawiłem autko na kobyłkach i sprawdziłem oba koła , poruszałem lekko lewo prawo - STUKA :( .

Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być ?

Dzięki wielkie za fachowe komentarze .

 

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nierównościach może stukać drążek reakcyjny. Jest on mocowany gumowymi obejmami. Guma z czasem wybija się/ wyciera i powstaje luz.

Stuki  powodowane  ruchem kierownicy to może być przekładnia maglownicy.

pzdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki maaster za info .

Przyznam że ja bardziej bym się skłaniał ku maglownicy : (  

Ciekaw jestem czy można jakoś regulować "luz" na maglownicy a jeśli nie to czy warto ją regenerować czy może raczej szukać jakiejś używki (choć używka może za chwilę tak samo skończyć) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.