MARIANO Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Witam . ASTRA H 2007 r , przebieg 107 tyś .Pytanie do wszystkich , którzy maja jakieś doświadczenie . Wymienione drążki i końcówki a stukanie nadal jest (słabsze ale jest) ,stuka na nierównościach. Na postoju przy wyłączonym silniku podczas wykonywania szybkich i krótkich ruchów kierownicą lewo prawo - stuka . Postawiłem autko na kobyłkach i sprawdziłem oba koła , poruszałem lekko lewo prawo - STUKA . Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być ? Dzięki wielkie za fachowe komentarze . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Na nierównościach może stukać drążek reakcyjny. Jest on mocowany gumowymi obejmami. Guma z czasem wybija się/ wyciera i powstaje luz. Stuki powodowane ruchem kierownicy to może być przekładnia maglownicy. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIANO Napisano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Dzięki maaster za info . Przyznam że ja bardziej bym się skłaniał ku maglownicy : ( Ciekaw jestem czy można jakoś regulować "luz" na maglownicy a jeśli nie to czy warto ją regenerować czy może raczej szukać jakiejś używki (choć używka może za chwilę tak samo skończyć) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.