Skocz do zawartości

Co kupić? Dylemat


SpacePilot3000

Rekomendowane odpowiedzi

Dojrzewam do pożegnania się z Ceed'em MY13 i kupienia prawdziwego azjaty.

Typy mam dwa - Nissan Pulsar 1.6 dig i Mazda 3 2.0 (165)

Wiem, że samo porównanie trochę dziwne, bo Pulsar to prawie Tida ale co tam.

na liście nie ma Hondy bo jedną miałem i ukradli :D

 

czy porównanie nie jest zbyt oczywiste? a może nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, masi0 napisał:

Dojrzewam do pożegnania się z Ceed'em MY13 i kupienia prawdziwego azjaty.

Typy mam dwa - Nissan Pulsar 1.6 dig i Mazda 3 2.0 (165)

Wiem, że samo porównanie trochę dziwne, bo Pulsar to prawie Tida ale co tam.

na liście nie ma Hondy bo jedną miałem i ukradli :D

 

czy porównanie nie jest zbyt oczywiste? a może nie?

 

Pulsar to w zasadzie Megane w innym opakowaniu, niewiele tam z prawdziwego Azjaty ;]

Znalezienie 1.6 dig bedzie pewnie graniczylo z cudem, dodatkowo model zostal wycofany z ofert Nissana wiec pozniejsza odsprzedaz bedzie pewnie utrudniona.

Z tych 2 zdecydoanie wolalbym Mazde, ale przejedz sie czy taki wolnossacy silnik Ci odpowiada.

Jezdzilem CX5 z tym motorem i w codziennej jezdzie to slabo sie to zbiera, trzeba mocno krecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziales Pulsara w srodku? Tak dobrze sie sprzedawal, ze wycofuja ze sprzedazy. 1.6 to ze swieca szukac a ten 1.2 za slaby. Ja jezdzilem Mazda 3 120KM mozna to to odblokowac na 165KM. Jak dla mnie zbiera sie przyzwoicie ale ja to dziwny jestem i szybko nie jezdze. Zamontujesz Omege poza ASO i nie ukradna, jeszcze ani jednej z Omega nie wzieli. Idz sie przejedz Aurisem fajnie jezdzi no i tradycyjnie Oplem Astra 1.4 150KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, masi0 napisał:

dzięki, ale co to jest ta Omega? :)

Taki zmyslny system. Ma swoj IMMO dodatkowo blokuje gniazdo ODB i jeszcze cos tam. To oznacza, ze Ci co kradna takiej nie ukradna chyba, ze na lawete. Omega CAN + IMMO.

 

http://expero.com.pl/product/omega-immo/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2017 o 14:44, wujekcybul napisał:

Taki zmyslny system. Ma swoj IMMO dodatkowo blokuje gniazdo ODB i jeszcze cos tam. To oznacza, ze Ci co kradna takiej nie ukradna chyba, ze na lawete. Omega CAN + IMMO.

 

http://expero.com.pl/product/omega-immo/

 

 

 

tyle, że Accordy kradli podmieniając cały komp z immo, to chyba to się nie nada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, sherif napisał:

 

tyle, że Accordy kradli podmieniając cały komp z immo, to chyba to się nie nada.

To jest dodatkowy niezalezy IMMO. Wchodza podmieniaja kompa/podlaczaja sie do ODB w celu programowania. A tu lipa ODB zabezpieczone, CAN zabezpieczone nic nie zrobisz, dodatkowo IMMO niezalezny. Oczywiscie jak masz duzo czasu to wszystko zrobisz ale nie da sie tak po prostu odjechac jak tymi bez zabezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5/25/2017 o 10:17, masi0 napisał:

Lekka edyta tematu - co powiecie o Juke RS/Nismo RS?

Mnie sie podoba ale... to wolne jest jak za ta cene. 0-100 8s cena 90k z automatem 101k. Choc z nissana najlepszy taki szybki brzydal. BTW widze demo pulsara 1.6T za 67k do sprzedania dobra cena. Tylko pozniej to trzeba fana marki znalezc. Juka szybciej obchniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wujekcybul napisał:

To jest dodatkowy niezalezy IMMO. Wchodza podmieniaja kompa/podlaczaja sie do ODB w celu programowania. A tu lipa ODB zabezpieczone, CAN zabezpieczone nic nie zrobisz, dodatkowo IMMO niezalezny. Oczywiscie jak masz duzo czasu to wszystko zrobisz ale nie da sie tak po prostu odjechac jak tymi bez zabezpieczenia.

 

EOBD jest połączone z ECU, więc jak podmienią to się łączy z nowym kompem. Nic wtedy nie programują, bo mają swój złamany. Cały problem w Accordach był tego typu, że do ECU było bardzo łatwo i szybko można się dostać.

IMHO tu najlepiej sprawdzają się mechaniczne zabezpeiczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

11 minut temu, wujekcybul napisał:

Mnie sie podoba ale... to wolne jest jak za ta cene. 0-100 8s cena 90k z automatem 101k. Choc z nissana najlepszy taki szybki brzydal. BTW widze demo pulsara 1.6T za 67k do sprzedania dobra cena. Tylko pozniej to trzeba fana marki znalezc. Juka szybciej obchniesz.

Na papierze manualne Nismo ma 7s z 218KM szkoda, ze cena z kosmosu. Gdzie to demo widziales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał:

 

EOBD jest połączone z ECU, więc jak podmienią to się łączy z nowym kompem. Nic wtedy nie programują, bo mają swój złamany. Cały problem w Accordach był tego typu, że do ECU było bardzo łatwo i szybko można się dostać.

IMHO tu najlepiej sprawdzają się mechaniczne zabezpeiczenia.

Jak sie laczy jak jest zabezpieczone? Nic sie nie polaczy. Jak dla mnie mechaniczna blokada w aucie z wejsciem bezkluczykowym to jakas paranoja. Otwierasz bez kluczyka a gmerasz przy skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, wujekcybul napisał:

Jak sie laczy jak jest zabezpieczone? Nic sie nie polaczy. Jak dla mnie mechaniczna blokada w aucie z wejsciem bezkluczykowym to jakas paranoja. Otwierasz bez kluczyka a gmerasz przy skrzyni.

 

Co jest w końcu zabepieczone ?

Pisałeś o EOBD, które to jest połączone z ECU a te podczas kradzieży jest wymieniane, poza tym EOBD nie jest im do niczego potrzebne podczas kradzieży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

 

Co jest w końcu zabepieczone ?

Pisałeś o EOBD, które to jest połączone z ECU a te podczas kradzieży jest wymieniane, poza tym EOBD nie jest im do niczego potrzebne podczas kradzieży.

Jest dodatkowy IMMO, jest zabezpieczenie CAN i EOBD wiec nawet jak podmienisz kompa to to nic nie da bo nie masz sie jak do niego podlaczyc. Minus, ze w Mazdzie monntuja to ustrojstwo za zegarami wiec 4 sruby i masz pelen dostep. Ale jak ktos jest sprytny to wystarczy zamontowac w innym miejscu i odpiac pin od zasilania ODB i po wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2017 o 12:48, Maciej__ napisał:

 

Pulsar to w zasadzie Megane w innym opakowaniu, niewiele tam z prawdziwego Azjaty ;]

Znalezienie 1.6 dig bedzie pewnie graniczylo z cudem, dodatkowo model zostal wycofany z ofert Nissana wiec pozniejsza odsprzedaz bedzie pewnie utrudniona.

Z tych 2 zdecydoanie wolalbym Mazde, ale przejedz sie czy taki wolnossacy silnik Ci odpowiada.

Jezdzilem CX5 z tym motorem i w codziennej jezdzie to slabo sie to zbiera, trzeba mocno krecic.

pulsar ma zdecydowanie więcej miejsca niż meganka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, K3 napisał:

Pulsar - mało tego na rynku, przynajmniej wtórnym...

Juke Nismo - nadal 2WD, małe w środku, brak miejsca na nogi

Mazdę 3 ale słabszą i odblokować tak jak pisze Misiek.

Albo cee'd-a GT... ;]

Nad Ceed GT zastanawiam sie od dawna, problem w tym , ze Kia za podobna cene oferuje zdecydowanie mniej niz konkurencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsar zdaje sie jest najprzestronniejszy w klasie. I mowienie, ze to megane to lekka przesada. Bazują na tej samej płycie modułowej ale mają ją też Kumqwat, Xtrail i cala masa renówek - oprocz Megane np Espace czy Kadjar

 

Cytuj

Contrary to most expectations, the Pulsar doesn't in fact ride on the same chassis as global partner Renault's Megane model. It instead uses Nissan's state of the art CMF2 chassis, a modular system that's very similar in its concept to the ingenious Volkswagen MQB platform that can be customised for various roles by mixing and matching the engine compartment, cockpit, front underbody and rear underbody

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2017 o 12:24, masi0 napisał:

Dojrzewam do pożegnania się z Ceed'em MY13 i kupienia prawdziwego azjaty.

Typy mam dwa - Nissan Pulsar 1.6 dig i Mazda 3 2.0 (165)

Wiem, że samo porównanie trochę dziwne, bo Pulsar to prawie Tida ale co tam.

na liście nie ma Hondy bo jedną miałem i ukradli :D

 

czy porównanie nie jest zbyt oczywiste? a może nie?

Mam Pulsara, co prawda tego co nie jedzie, bo 1.2 ;] Auto jest nudnawe to fakt, ale Ty już się chyba wyszalaleś w tej kwestii ;], a ma naprawdę mnóstwo miejsca z tyłu. Jeździć się spoko nawet 1.2, choć niestety podejrzewam, że 1.6 istnieje tylko teoretycznie. Nie bardzo rozumiem po uj go Nissan wycofał w PL, no ale na wszelki wypadek, żeby po Pulsarze klapy nie odniosła Micra to może i dobry ruch. Oczywiście to jest Renault i czuje się to na każdy kroku, choć mi się, poza akumulatorem - slynnym nawet w Kaszkaju, nie zwalił jeszcze. Japońskiego ducha, jak choćby w Suzuki tu w ogóle nie czuć i moim zdaniem dobrze :chory:

 

Auto tak sobie jezdzi po zakrętach i średnio skręca. Do np. takiej Fiesty pod tym względem w odczuciach jest dalekooo :bzik:

 

Acha, Juka 1.6t ma Daniel_I i narzeka, czyli w normie u niego ;]

 

Jeździłem dwa dni Jukiem i podobał się mojemu dziecku, wiadomo: przełaczniki a'la Alfowskie DNA, kamera cofania i takie tam. Niestety był to 1.6n/a i takim gównem dawno nie jechałem, 100km/h a tam >>3krpm :no: po przejechaniu się s2/s8 własnych myśli nie słyszałem :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2017 o 15:39, masi0 napisał:

Nad Ceed GT zastanawiam sie od dawna, problem w tym , ze Kia za podobna cene oferuje zdecydowanie mniej niz konkurencja

 

No w PL jest zakup mniej opłacalny cenowo, u mnie Kia wygrała ceną...

Albo poczekaj na nowego Hyundaia i30N... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, K3 napisał:

 

No w PL jest zakup mniej opłacalny cenowo, u mnie Kia wygrała ceną...

Albo poczekaj na nowego Hyundaia i30N... ;)

 

Ciekawe ile tego sie w ogole sprzedalo w PL, bo obawiam sie ze uzywki mozna sobie dluuuugo szukac ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.06.2017 o 14:43, Maciej__ napisał:

 

Ciekawe ile tego sie w ogole sprzedalo w PL, bo obawiam sie ze uzywki mozna sobie dluuuugo szukac ;]

Na palcah jednej reki mozna policzyc. Czasem na otototo jest sztuka ale z  chora cena. Przy obecnej polityce Hyundaja i slaba sprzedaza i30 to ten N bedzie lekko 130k kosztowal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.