gondoljerzy Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Jak rozebrać pompę widoczną na zdjęciach? Pierścień rozprężny od strony serwa zdjęty. Kołek od spodu pompy wykręcony. Nie widać absolutnie nic, co by jeszcze mogło trzymać tłoczki. Po wciśnięciu i odpuszczeniu słychac wyraźnie metaliczne stuknięcie. Pacjent: Kia Pride 1,3 1997r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavo88 Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Tam jest pierścień sprężysty,który blokuje tłoczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Pierścień zdjąłem jako pierwszy, wkręt od dołu pompy jako drugi, ale masz rację: W teorii nic więcej nie blokuje tłoczków. Chyba że od zużycia, a raczej korozjii zrobi się próg. Kilka solidnych ciosów drewnianym kołkiem i tłoczki wyszły siłą bezwładności. Pompa nadaje sie tylko na złom. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 2 godziny temu, gondoljerzy napisał: Pierścień zdjąłem jako pierwszy, wkręt od dołu pompy jako drugi, ale masz rację: W teorii nic więcej nie blokuje tłoczków. Chyba że od zużycia, a raczej korozjii zrobi się próg. Kilka solidnych ciosów drewnianym kołkiem i tłoczki wyszły siłą bezwładności. Pompa nadaje sie tylko na złom. Temat do zamknięcia. Od czego ta pompka, bo wygląda na jakiegoś demoluda - może posiadam taką na stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 8 minut temu, RussianRider napisał: Od czego ta pompka, bo wygląda na jakiegoś demoluda - może posiadam taką na stanie. Masz w pierwszym poście Swoja drogą płyn musiał być jeszcze fabryczny, bo skąd korozja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 55 minut temu, volf6 napisał: ... Swoja drogą płyn musiał być jeszcze fabryczny, bo skąd korozja Bardzo prawdopodobne. Tak jakoś, się mi nie chciało zmienić po kupnie auta, kilka lat minęło i już za późno. No, wstyd po prostu. Ludzie, uczcie się na moich błedach! Płyn hamulcowy regularnie trza zmieniać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 1 godzinę temu, volf6 napisał: Masz w pierwszym poście Swoja drogą płyn musiał być jeszcze fabryczny, bo skąd korozja Rzeczywiście No to nie poratuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 5 godzin temu, gondoljerzy napisał: Ludzie, uczcie się na moich błedach! Płyn hamulcowy regularnie trza zmieniać! Co każde 20 lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.