fanlan Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Panowie, od zawsze ow syk slysze, glownie przy uchylonej szybie. A mianowicie, jak depne na 1 i 2 mocniej do 2500obr to wciskajac sprzeglo/redukcja slychac takie SSYK...jakis zawor turbo popuszcza cisnienie? Tez tak macie? P.S. Trzeba wylaczyc radio:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Cos zapewne nie jest szczelne. Poczawszy od polaczen za turbosprezarka, az po rozszczelniony intercooler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 2 godziny temu, Swiko napisał: Cos zapewne nie jest szczelne. Poczawszy od polaczen za turbosprezarka, az po rozszczelniony intercooler. I tak od 5 lat bez zadnych skutkow ubocznych? Jezdzi jak burza, spala normalnie. A slychac jedynie pod obciazeniem tzn w dynamicznym rozpedzaniu na 1 i 2 biegu, czyli tak dumam, to przy szybkim wzroscie obrotow Moze wezme mechanika na jazde probna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 4 godziny temu, fanlan napisał: Panowie, od zawsze ow syk slysze, glownie przy uchylonej szybie. A mianowicie, jak depne na 1 i 2 mocniej do 2500obr to wciskajac sprzeglo/redukcja slychac takie SSYK...jakis zawor turbo popuszcza cisnienie? Tez tak macie? P.S. Trzeba wylaczyc radio:) u nas na dolocie nie ma żadnych zaworków które by puszczały podczas przeładowania. jak układ będzie nieszczelny to może syczeć. może to właśnie dlatego masz te poszarpywanie. podłącz kompa i zrób logi, będziesz wiedział czy masz nieszczelność w dolocie. możesz też, jeśli nie chcesz kompa podpinać, popsikać dolot wodą z odrobiną płynu do naczyń, podnieć obroty i wypatruj gdzie się pojawiają bąble. a może wydaje Ci się tylko lub dźwięk przypomina tylko odgłos syczącego powietrza. może syczy, szumi cały czas tylko przy wyższych prędkościach tego nie słychać. a może to syczy z tłumika. łącznik elastyczny lubi się uszkadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 1 godzinę temu, fanlan napisał: I tak od 5 lat bez zadnych skutkow ubocznych? Jezdzi jak burza, spala normalnie. A slychac jedynie pod obciazeniem tzn w dynamicznym rozpedzaniu na 1 i 2 biegu, czyli tak dumam, to przy szybkim wzroscie obrotow Moze wezme mechanika na jazde probna:) Jak najbardziej tak moze byc - jezeli przeciek maly. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal jakos bardzo ;-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 17 godzin temu, Swiko napisał: Jak najbardziej tak moze byc - jezeli przeciek maly. Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal jakos bardzo ;-). No wlosow nie rwe z glowy, a dodam, ze wczoraj jechalem brata HDI 2.0 i tez podobnie, choc moze ciszej nieco. Ale auto wieksze bo citryna ala scudo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 U mnie też od dłuższego czasu słychać lekki świst w momencie mocniejszego dodawania gazu - dałem już spokój poszukiwaniom od czego , bo żadnej nieszczelności nie udało mi się odkryć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abramsik Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Prawdopodobnie ten sam syk - świst mnie drażni. Po sprawdzaniu i nie znalezieniu nieszczelności (przy okazji wymiany IC) moje tropy prowadzą do filtra powietrza. A dokładnie ... braku gumowej rurki odpowiadającej za odprowadzanie ewentualnej wody. Teraz jest tam otwór i zobaczę czy po zaślepieniu świst ustanie. Inna sprawa, że już się do niego trochę przyzwyczaiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Dnia 9.06.2017 o 11:57, Iron napisał: U mnie też od dłuższego czasu słychać lekki świst w momencie mocniejszego dodawania gazu - dałem już spokój poszukiwaniom od czego , bo żadnej nieszczelności nie udało mi się odkryć swist to od turbiny przy dodawaniu gazu, u mnie przy mocniejszym depnieciu i tylko jak wciskam sprzeglo jest takie SSYK. Jesli jade normalnie ow syk mozna pominac. Jesli dodajesz gazu i jest swist a nie gwizd to zobacz rure IC przy akumulatorze, lubi sie rozszczelnic czego golym okiem nie widac a auto takie ospale. Najlepiej zdjac i gniotac sprawdzic po obwodzie czy nie roszczelnila sie. Auto zamulone, spalanie znacznie wzrasta bo trzeba deptach, mialem w poprzednie wakacje na powrocie taka niewodoczna sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.