Skocz do zawartości

z ciekawosci o SYK pytam


fanlan

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, od zawsze ow syk slysze, glownie przy uchylonej szybie.

A mianowicie, jak depne na 1 i 2 mocniej do 2500obr  to wciskajac sprzeglo/redukcja slychac takie SSYK...jakis zawor  turbo popuszcza cisnienie?

Tez tak macie?

P.S. Trzeba wylaczyc radio:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Swiko napisał:

Cos zapewne nie jest szczelne. Poczawszy od polaczen za turbosprezarka, az po rozszczelniony intercooler. 

I tak od 5 lat bez zadnych skutkow ubocznych?

Jezdzi jak burza, spala normalnie.

A slychac jedynie pod obciazeniem tzn w dynamicznym rozpedzaniu na 1 i 2 biegu, czyli tak dumam, to przy szybkim wzroscie obrotow

Moze wezme mechanika na  jazde probna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, fanlan napisał:

Panowie, od zawsze ow syk slysze, glownie przy uchylonej szybie.

A mianowicie, jak depne na 1 i 2 mocniej do 2500obr  to wciskajac sprzeglo/redukcja slychac takie SSYK...jakis zawor  turbo popuszcza cisnienie?

Tez tak macie?

P.S. Trzeba wylaczyc radio:)

u nas na dolocie nie ma żadnych zaworków które by puszczały podczas przeładowania.

jak układ będzie nieszczelny to może syczeć. może to właśnie dlatego masz te poszarpywanie.

podłącz kompa i zrób logi, będziesz wiedział czy masz nieszczelność w dolocie.

możesz też, jeśli nie chcesz kompa podpinać, popsikać dolot wodą z odrobiną płynu do naczyń, podnieć obroty i wypatruj gdzie się pojawiają bąble.

 

a może wydaje Ci się tylko lub dźwięk przypomina tylko odgłos syczącego powietrza. może syczy, szumi cały czas tylko przy wyższych prędkościach tego nie słychać.

 

a może to syczy z tłumika. łącznik elastyczny lubi się uszkadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fanlan napisał:

I tak od 5 lat bez zadnych skutkow ubocznych?

Jezdzi jak burza, spala normalnie.

A slychac jedynie pod obciazeniem tzn w dynamicznym rozpedzaniu na 1 i 2 biegu, czyli tak dumam, to przy szybkim wzroscie obrotow

Moze wezme mechanika na  jazde probna:)

Jak najbardziej tak moze byc - jezeli przeciek maly. 

Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal jakos bardzo ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Swiko napisał:

Jak najbardziej tak moze byc - jezeli przeciek maly. 

Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal jakos bardzo ;-).

No wlosow nie rwe z glowy, a dodam, ze wczoraj jechalem brata HDI 2.0 i tez podobnie, choc moze ciszej nieco. Ale auto wieksze bo citryna ala scudo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też od dłuższego czasu słychać lekki świst w momencie mocniejszego dodawania gazu - dałem już spokój poszukiwaniom od czego , bo żadnej nieszczelności nie udało mi się odkryć :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie ten sam syk - świst mnie drażni. Po sprawdzaniu i nie znalezieniu nieszczelności (przy okazji wymiany IC) moje tropy prowadzą do filtra powietrza. A dokładnie ... braku gumowej rurki odpowiadającej za odprowadzanie ewentualnej wody. Teraz jest tam otwór i zobaczę czy po zaślepieniu świst ustanie. Inna sprawa, że już się do niego trochę przyzwyczaiłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.06.2017 o 11:57, Iron napisał:

U mnie też od dłuższego czasu słychać lekki świst w momencie mocniejszego dodawania gazu - dałem już spokój poszukiwaniom od czego , bo żadnej nieszczelności nie udało mi się odkryć :hmm:

swist to od turbiny przy dodawaniu gazu, u mnie przy mocniejszym depnieciu i tylko jak wciskam sprzeglo  jest takie SSYK.

Jesli jade normalnie ow syk mozna pominac.

 

 

Jesli dodajesz gazu i jest swist a nie gwizd to zobacz rure IC  przy akumulatorze, lubi sie rozszczelnic czego golym okiem nie widac a auto takie ospale. Najlepiej zdjac i gniotac sprawdzic po obwodzie czy nie  roszczelnila sie. Auto zamulone, spalanie znacznie wzrasta bo trzeba deptach, mialem w poprzednie wakacje na powrocie taka niewodoczna sytuacje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.