Skocz do zawartości

Zagazować multiaira


bogas

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek.

Silnik Multiair Turbo 135KM.

Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive.

Do Stelli:

Wtryski AEB I-Plus Arco

Reduktor Drago Grande.

Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły.

Skłaniam się ku temu rozwiązaniu.

Będzie szarpać i świecić czekendżinem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2017 o 22:20, Makar25 napisał:

Tylko STAG

 

bo ponieważ?

 

TYLKO kumaty człowiek, który montuje i stroi! Nieważne czy STAG, czy LPGTech czy np. KME będzie sterowało całością. Najważniejszy jest ten, kto to założy, a później wystroi. Później można dywagować nad wtryskiwaczami, reduktorem a na samym końcu nad sterownikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.06.2017 o 17:58, bogas napisał:

Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek.

Silnik Multiair Turbo 135KM.

Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive.

Do Stelli:

Wtryski AEB I-Plus Arco

Reduktor Drago Grande.

Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły.

Skłaniam się ku temu rozwiązaniu.

Będzie szarpać i świecić czekendżinem?

 

 

stag jak tylko naprawdę super kumaty gaziarz, to zbiorowisko różnych części z tego co Ci zaproponuje gaziarz, jak nie jest w tym bardzo dobry to łatwo źle dobrać komponent

rozwiązania pudełkowe (np brc) mają ten plus że ktoś już kiedyś sprawdził tą całość i będzie to dobrze ze sobą współgrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Makar25 napisał:

STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika

Mi 2 miechy temu powiedzieli, że STAG 500 to pieśń przyszlosci i żebym się nie napalal, że wkrótce to założę (a pytalem w Białymstoku).

Czyżby tyle się zmieniło w tym czasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2017 o 12:26, bielaPL napisał:

 

stag jak tylko naprawdę super kumaty gaziarz, to zbiorowisko różnych części z tego co Ci zaproponuje gaziarz, jak nie jest w tym bardzo dobry to łatwo źle dobrać komponent

rozwiązania pudełkowe (np brc) mają ten plus że ktoś już kiedyś sprawdził tą całość i będzie to dobrze ze sobą współgrać

 

No wlasnie będzie jednak stag qbox.

Różnica w cenie 900zł nie przemawia za 5letnią gwarancją na elpigaz.

A gaziarz polecany, z kilkunastoletnim doświadczeniem, tylko trochę daleko, bo w Rybniku.

Montaż w środę.

Tłumik kupić od razu nowy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, bogas napisał:

 

No wlasnie będzie jednak stag qbox.

Różnica w cenie 900zł nie przemawia za 5letnią gwarancją na elpigaz.

A gaziarz polecany, z kilkunastoletnim doświadczeniem, tylko trochę daleko, bo w Rybniku.

Montaż w środę.

Tłumik kupić od razu nowy? ;)

też miałem polecanego...

zapytaj się co będzie jak nie ogarnie auta przez pół roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bielaPL napisał:

też miałem polecanego...

zapytaj się co będzie jak nie ogarnie auta przez pół roku

 

Ja tam ludziom z natury ufam na starcie.

Jakbym chcial tak podchodzic do tematu, to gazu bym nie zakladal.

Z elpigazu zrezygnowalem, bo wlasciciel firmy nie chcial mi przeslac umowy przed zalozeniem instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2017 o 21:46, ZUBERTO napisał:

Mi 2 miechy temu powiedzieli, że STAG 500 to pieśń przyszlosci i żebym się nie napalal, że wkrótce to założę (a pytalem w Białymstoku).

Czyżby tyle się zmieniło w tym czasie?

 Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Makar25 napisał:

 Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu

Sęk w tym, że AC i warsztat firmowy to 1 ręka raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.06.2017 o 22:04, Makar25 napisał:

STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika

 

LPG mam i ja. Od czwartku.

Stag Q-Box, W-02 i R-01.

Zrobiłem prawie 300km. Nie szarpie, nie gaśnie, obroty nie falują, błedów brak.

Stroił na odcinku 170km.

Trochę moment jest mniejszy na dole, ale zgłoszę mu to i myślę, że poprawi.

No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować?

Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, steyr napisał:

Z wskaźnikami często są cyrki, masz wtryskiwacze w formie listwy ciekawe jak długie masz wężyki że monter nie zdecydował się na montaż pojedyńczych wtryskiwaczy AC W03.

 

Witam Matiziaka ;)

Zrobię zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie w aucie identyczny zestaw. Tylko ze ja mam mniej wymagająca instalacje :) Na poczatku wskaznik takze pokazywal dziwne rzeczy (po 70km znikala jedna kropka) mam ten sam stary wsakznik. Podobno te nowe sa o wiele wieksze i sie psuja. Jak bylem na regulacji to sam gazownik stwierdzil ze za szybko gasna diody wg spalania. Teraz mam wrecz idealnie wyregulowany, wiec mozna to kalibrowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2017 o 11:05, steyr napisał:

Spróbuj skalibrować sam, procedura kalibracji jest opisana w instrukcji sterownika Stag-a.

Dokładnie te wskaźniki wymagają kalibracji czyli jeździsz do końca tankujesz na full i powinno grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2017 o 08:49, bogas napisał:

 

No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować?

Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję.

 

 

Do troche niższej mocy się przyzwyczaj, do tego że wskaźnik poziomu gazu pokazuje cuda też ;] Raz działa, raz nie - zależnie od faz ksieżyca na Wenus.

Zadowolenia :ok: Pamiętaj, żeby cześciej świece zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ccLot napisał:

A niby czemu?

 

Bo tak się utarło, a gazmen powie i tak ze to normalne jak się zwróci uwagę. Póki Check "nie wali" w oczy to monterowi się nie chce poprawiać/regulować na takich przegladach gwarancyjnych bo i po co ma sobie dokładać roboty jak klient nie zgłasza problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dupa nie majster. Miałem 2 autka z lpg z którymi byłem na hamowni i wyniki nopb vs lpg były praktycznie identyczne. W octavii I na lpg 2 km mniej przy 190 km, w mondeo 1 km więcej na lpg przy 260 km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 hours ago, ccLot said:

Z całym szacunkiem dupa nie majster. Miałem 2 autka z lpg z którymi byłem na hamowni i wyniki nopb vs lpg były praktycznie identyczne. W octavii I na lpg 2 km mniej przy 190 km, w mondeo 1 km więcej na lpg przy 260 km. 

w dieslu z LPG  kilka koni wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 4.07.2017 o 21:17, Vadero napisał:

 

Do troche niższej mocy się przyzwyczaj, do tego że wskaźnik poziomu gazu pokazuje cuda też ;] Raz działa, raz nie - zależnie od faz ksieżyca na Wenus.

Zadowolenia :ok: Pamiętaj, żeby cześciej świece zmieniać.

Ta, jasne. Robilim Audi RS6 pińcet koni i po hamowni miał na gazie 7KM więcej niż na Pb.

A jeśli wskaźnik jest źle zamontowany lub źle podpięta rezerwa to takie cuda dziać się będą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, jacek76 napisał:

Ta, jasne. Robilim Audi RS6 pińcet koni i po hamowni miał na gazie 7KM więcej niż na Pb.

A jeśli wskaźnik jest źle zamontowany lub źle podpięta rezerwa to takie cuda dziać się będą.

 

Kolego jaki jest bląd pomiaru hamowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2017 o 08:49, bogas napisał:

No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować?

Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję.

W stagu w instrukcja jak samemu skalibrowac ale wymg to wskaznika WPGH - pytanie czy masz takowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, norbert123 napisał:

W stagu w instrukcja jak samemu skalibrowac ale wymg to wskaznika WPGH - pytanie czy masz takowy

 

Nie wymaga WPGH. 300 nie da się skalibrować automatycznie dopiero wersje przełączników typu 300/401B i 401 w połączeniu z centralkami generacji Q mają takie możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 16.06.2017 o 10:59, bogas napisał:

...

Montaż w środę.

Tłumik kupić od razu nowy? ;)

 

I jak jeździ multiair z LPG? Silnik "lubi się" z LPG, tak jak 1.4 16V czy 1.4 16V turbo (tJet)

Po co Ci nowy tłumik? Ja mam w Grande fabryczny, choć na gazie przejechałem już 8 lat i 110 kkm. Jedynie plecionka dwa razy powiedziała :papa:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że bez problemu. Z resztą potwierdzają to alfaholicy.

Od 21 czerwca przejechałem 5.5tkm więc zwróciło się blisko połowę kosztu instalacji.

Błędów na OBD2 brak, na QBOX też.

Analiza spalin ok na przeglądzie.

Żałuję, że tak późno założyłem instalację ;)

 

Z tłumika zeszła praktycznie osłona termiczna, pękła na dole. Sam tłumik żyje. Mam nadzieję, że ze dwa lata jeszcze pojeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zazdraszczam, że działa tak bezproblemowo. Mnie naszła znowu myśl o lpg ale jak popatrzę na wątek na forum NB gdzie do dziś mają problemy z odpalaniem auta to zaraz mi przechodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...
Dnia 5.09.2017 o 21:57, deltabox napisał:

Bogas gdzie dokładnie w Rybniku zakładałeś instalację?

 

Ramarex na Rudzkiej. 16kkm od założenia. Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...
Dnia 8.06.2017 o 17:58, bogas napisał:

Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek.

Silnik Multiair Turbo 135KM.

Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive.

Do Stelli:

Wtryski AEB I-Plus Arco

Reduktor Drago Grande.

Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły.

Skłaniam się ku temu rozwiązaniu.

Będzie szarpać i świecić czekendżinem?

 

Jesli zakladalbym gaz to wybralbym warsztat z wieloletnim dosw -10-20 lat , z autoryzacja, certyfikatami itp.

Moze drozej o 500 zl ale swiety spokoj bywa bezcenny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...
Dnia 16.06.2017 o 19:57, Makar25 napisał:

 Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu

Prawie 2 lata minęło i stag 500 niby ciągle tuż tuż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.