Skocz do zawartości

[F] 1.6 16v XEL brak napiecia na jednym wtryskiwaczu


chaos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie Astra zaczęła chodzić na 3 cylindrach. Błąd jaki jest wyświetlany to usterka elektryczna wtryskiwacza. Po wstępnych oględzinach, przepinaniu wtyczek wychodzi ze jeden z wtryskiwaczy nie jest zasilany (przemierzyłem wiązkę od wtryskiwacza do komputera i jest ciągłość. Czyżby ECU powiedziało papa?  Samochód jest z immo ale nie posiadam do niego karty car pass. Wyczytałem ze przy zakupie "nowego" kompa należy kierować się nr na obudowie. Co trzeba zrobić aby sterownik zagrał z immo? Astra z rocznika 96.

 

 

pozdrawiam Tomek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie jest zasilany, czy nie jest sterowany? Wszystkie wtryskiwacze są zasilane z jednego bezpiecznika.

Na pracującym silniku masz 12V na kablu idącym od wtryskiwacza do ecu (bez odłączania wtryskiwacza)?

Podpinalem kontrolke zamiast wtryskiwacza i na tym co nie podaje paliwa brak było reakcji. Czy twój sposób trzeba koniecznie robić na pracującym silniku czy można to zrobić kręcąc rozrusznikiem?

 

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2017 o 23:11, Orochimaru napisał:

Nie jest zasilany, czy nie jest sterowany? Wszystkie wtryskiwacze są zasilane z jednego bezpiecznika.

Na pracującym silniku masz 12V na kablu idącym od wtryskiwacza do ecu (bez odłączania wtryskiwacza)?

Wpiąłem się w kabel idący od komputera do wtrysku i do minusa akumulatora i podczas kręcenia rozrusznikiem było napięcie około 10,5 -11 v. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zasilanie jest, a sterowania brak. Wygląda na to, że faktycznie driver wtryskiwacza wyzionął ducha.

Jeśli chcesz bez programowania, to musisz kupić komplet: ecu, immobox przy stacyjce i kluczyk (a konkretnie transponder, który jest w środku).

Do wymiany samego sterownika potrzebny jest carpass od kompa dawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zasilanie jest, a sterowania brak. Wygląda na to, że faktycznie driver wtryskiwacza wyzionął ducha.

Jeśli chcesz bez programowania, to musisz kupić komplet: ecu, immobox przy stacyjce i kluczyk (a konkretnie transponder, który jest w środku).

Do wymiany samego sterownika potrzebny jest carpass od kompa dawcy.

Jak wygląda zakup samego ecu czy wszystkie dane z kompa muszą się zgadzać? Przeglądałem allegro w poszukiwaniu kompa i jest lekki problem ze znalezieniem odpowiedniego kompletu do przeszczepu. Są tylko same Ecu. Nie ma możliwości wyrzucić immo z nowego sterownika bez car passa?

 

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wywalić immo z ecu, ale wiąże się to z ingerencją w oprogramowanie sterownika. Są ludzie, którzy się tym zajmują.

U mnie w okolicy raczej ludzi ogarniajacych to nie będzie, a nie wiesz jak sytuacja wygląda z zamontowaniem ecu od silnika 1.4 albo np z Vectry B z takim samym silnikiem?będzie to chciało działać? Czy wszystkie nr na komputerze muszą być zgodne?

 

 

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę w katalogu, to ecu od X14XE będzie pasował.

Na naklejce masz po prawej stronie, w górnym rogu, za logo GM, dwuliterowy identyfikator sterownika (np: KJ). Na dole, nad kodem kreskowym, czteroliterowy identyfikator pamięci z mapami (np: BRNZ).

Wystarczy, że zgadza się ten pierwszy (numer katalogowy będzie tożsamy z nim). Map do tego sterownika jest kilkanaście. Nie wiem, czym się różnią, ale wszystkie powinny działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.