Skocz do zawartości

Nexen N'Blue 4 Season


r1sender

Rekomendowane odpowiedzi

Co do N'Blue 4S to nie mogę się wypowiedzieć ale moja zona w Yarisie II (auto w 100% na miasto) używa już 2 lata, Nexen N'Priz 4S -185/60R15.

Jeździłem tym trochę po śniegu i w normalnych warunkach nie widzę znaczącej różnicy z zimówkami. W lecie do normalnej jazdy tez ok.

Nie wiem jak na trasie bo auto za miasto prawie nie wyjeżdża, kilka podmiejskich jazd w roku.

Zużycia bieżnika póki co po 12kkm gołym okiem nie widać.

Ja jestem b.zadowolony, 2x w roku zapominam co to wymiana opon a w naszej eksploatacji nie widać różnic z oponami sezonowymi.

 

P.S. Nie wiem jak to wygląda teraz ale jak ja kupowałem 2 lata temu to wszędzie pisali brać koreańskie nexeny zamiast chińskich. Ja mam Made in Korea i brak problemów z wyważaniem, biciem, ect.
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony na aucie. Wyprodukowane w Chinach, nie było problemów z wyważeniem, brak wibracji na kierownicy. Opona faktycznie cicha, także nie kłamią może faktycznie 68db to prawda. Upały, brak "mlaskania" mimo, że bieżnik dość specyficzny i głęboki. Z uwagi na rozmiar 175x70x13  balon dosyć spory, myślalem, że trzymanie boczne może być słabe ale jest ok. Na mokrym też bez zarzutu, chociaż może być to niemiarodajne odczucie, bo padało krótko i intensywnie.

nexen-n-blue-4-season-17272-t-f-l700-sk4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 24.06.2017 o 04:39, sebaM25 napisał:

OK. Tak jeszcze myśle czy APOLLO ALNAC 4G ALL SEASON lepiej nie wziąść i nie moge sie zdecydować...

 

Jak bym wybrał jednak Apollo. Miałem ostatnio dylemat z zakupem wielosozonówek w rozmiarze 185/64/R14, ale po bardzo dobrych, wieloletnich  doświadczeniach z Vredestein (Quatrac 3/5, Sportrac/Ultrac)  zdecydowałem się właśnie na Apollo ALNAC 4G All Season. Cisza, spokój, idealne prowadzenie w różnych warunkach (zmieniałem w styczniu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
6 godzin temu, Bartłomiej napisał:

Ja się też zastanawiam nad tym Apollo tyle że ja chcę je założyć do Citroena C8, który robi ok 30 tys km rocznie. Ciekaw jestem, jak tam trwałość tych opon.

na więcej niż 2 pełne sezony i może 3. letni nie licz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Dzisiaj miałem zamontować 4 sztuki, niestety test na maszynie HUNTER GSP 9700 zdyskwalifikował dwie z nich. Teoretycznie 1 sztuka była na granicy "przydatności", ale suma summarum udało się obie zareklamować. Mechanik stwierdził, że to nie są złe opony,  po prostu nie miałem szczęścia, czasem zdarzają droższe, których 4 sztuki wracają. Oczywiście opony wyważone prawidłowo, w normalnym warsztacie bez takiej maszyny wyjeżdżasz i szybko orientujesz się, że koła biją. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, futrzak napisał:

 

Kiedy Hunter był kalibrowany?

Oponeo nie polecałoby tego warsztatu, gdyby maszyna była rozkalibrowana i warsztat wrzucał im zbyt dużo zwrotów.

Facet przede mną montował zimówki, niezbyt wysokich lotów Zetexy i nie było problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, gilbert3 napisał:

Oponeo nie polecałoby tego warsztatu, gdyby maszyna była rozkalibrowana i warsztat wrzucał im zbyt dużo zwrotów.

Facet przede mną montował zimówki, niezbyt wysokich lotów Zetexy i nie było problemu. 

 

Nie interesuje mnie Oponeo, pytałem kiedy był Hunter kalibrowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie interesuje mnie Oponeo, pytałem kiedy był Hunter kalibrowany. 
Nie interesuje mnie kiedy był Hunter kalibrowany, nie jestem specjalistą od opon, tylko zwykłym ich użytkownikiem. W poniedziałek zapytam jeśli tak bardzo ci zależy :)
Złego słowa nie powiedziałem na oponę, stwierdziłem jedynie fakt, że nie mam 2 opon na samochodzie i że innym też się zdarza, także wyluzuj.

Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ok, miej dobre samopoczucie. 
Ja czuję się świetnie, natomiast ciebie się pytam zupełnie serio, ile takich maszyn w życiu spotkałeś, które były rozkalibrowane, pokazując wartości odbiegające od norm, że mi tu robisz jakieś wycieczki podjazdowe w związku z moim samopoczuciem. Bo jak masz coś do powiedzenia to gadaj, a nie bawisz się w jakąś babską grę w domysły.

Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, gilbert3 napisał:

Ja czuję się świetnie, natomiast ciebie się pytam zupełnie serio, ile takich maszyn w życiu spotkałeś, które były rozkalibrowane, pokazując wartości odbiegające od norm, że mi tu robisz jakieś wycieczki podjazdowe w związku z moim samopoczuciem. Bo jak masz coś do powiedzenia to gadaj, a nie bawisz się w jakąś babską grę w domysły.
 

 

Zadałem proste pytanie, odpowiedzi nie znasz, ale mnóstwo poza merytorycznych treści zaprezentowałeś. Baw się dobrze :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Zadałem proste pytanie, odpowiedzi nie znasz, ale mnóstwo poza merytorycznych treści zaprezentowałeś. Baw się dobrze :facepalm:
Nie wierzę po prostu... Sam napisz coś merytorycznego, bo pytania to zadaje dziecko lat trzy. Czekamy.

Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, gilbert3 napisał:

Nie wierzę po prostu... Sam napisz coś merytorycznego, bo pytania to zadaje dziecko lat trzy.

 

Na obecną chwilę to zachowujesz się gorzej niż dziecko, ponieważ ono na pytania odpowiada nawet "nie wiem", a nie mało grzeczne "nie interesuje mnie to" i inne podobne. 

Nie pytałem co sądzisz o oponach, nie pytałem co o serwisie sądzi Oponeo. Na wszelki wypadek życzyłem dobrego samopoczucia przy takim podejściu. 

 

20 godzin temu, gilbert3 napisał:

Czekamy.

 

Kiedy Hunter był kalibrowany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, futrzak napisał:

 

Na obecną chwilę to zachowujesz się gorzej niż dziecko, ponieważ ono na pytania odpowiada nawet "nie wiem", a nie mało grzeczne "nie interesuje mnie to" i inne podobne. 

Nie pytałem co sądzisz o oponach, nie pytałem co o serwisie sądzi Oponeo. Na wszelki wypadek życzyłem dobrego samopoczucia przy takim podejściu. 

Kiedy Hunter był kalibrowany?

 

Zastanów się, czy gdy klient przyjeżdża do warsztatu pyta właściciela czy ma zapłacone rachunki, czy pracownicy, którzy się kręcą wokół niego mają aktualne badania lekarskie, a także czy pyta kiedy kalibrował maszyny, które wchodzą w skład danego warsztatu? To chyba jasne i oczywiste, że NIE, zwłaszcza, gdy warsztat posiada jakąś renomę, jest czysty, a właściciel ogarnięty. 

Ty natomiast wysunąłeś pytanie o to kiedy maszyna była kalibrowana, nie wnoszące kompletnie nic do dyskusji na ten temat, ponieważ nadal nie wiemy czy w ogóle się na tym znasz i czy taka kalibracja jest w ogóle wymagana, co ile się ją robi, jak bardzo taka maszyna może się rozkalibrować, że pokazuje złe lub dobre wyniki i w jakiej tolerancji można je interpretować? Chętnie posłuchamy odpowiedzi na te pytania  - mówię to zupełnie szczerze, bez krzty ironii, bo zawsze dobrze posłuchać kogoś, kto ma coś mądrego do powiedzenia. Wystarczy trochę poczytać to czy inne forum i zobaczyć ilu jest takich, którzy postępują w myśl zasady "nie znam się to się wypowiem". 

Na tym polega różnica pomiędzy rzeczową dyskusją, a pytaniami stawianymi bez korelacji z motywami za którymi stoi pytanie, bo równie dobrze mogłeś zadać pytanie "jaka była pogoda w dniu założenia opon na felgi" - w tym i w tym przypadku nikt nie wie dlaczego zadajesz takie pytanie.  

Druga kwestia, to moja grzeczność - przecież to Ty pierwszy raz napisałeś, że "nie interesuje mnie Oponeo". Już to mówiłem, ale powtórzę: zastanów się czy Oponeo zależy na zwrotach (dla nich to są koszty), że pozwalałoby na wyniki wyssane z palca przez maszynę, która jest niesprawna? Druga sprawa to fakt, że mnie na przykład interesuje Oponeo, ponieważ mieszkam w Bydgoszczy i kilku moich kumpli tam pracuje, a jeden z nich już jakiś czas temu sam doradził dokładnie zbadać opony przed założeniem na samochód bez względu na markę opony, co też potwierdził mechanik i podkreśliłem to w mojej wypowiedzi. 

Przechodziłem już przez "trzęsiawkę" kierownicy przy 110 km/h, pomimo tego, że opony nowe, felgi nowe, zawieszenie i zbieżność OK, dlatego (zwłaszcza, że to nowy samochód) tym razem wybrałem warsztat, który zrobi co do niego należy w sposób dokładny, żeby nie zostawić miejsca na wątpliwości gdzie będzie tkwić przyczyna jeśli problem się pojawi. Z tej właśnie przyczyny JEŚLI taka profilaktyka nie ma sensu, a wyniki podawane przez maszyny typu "Hunter" mogą być niemiarodajne, wolałbym zobaczyć coś bardziej konstruktywnego niż pytanie "kiedy był Hunter kalibrowany".  Oczywiście zadam je właścicielowi przy okazji wymiany pozostałych 2 opon w poniedziałek, ale nadal nie wiem jak można interpretować jego odpowiedź i jaka wartość sprawi, że powinienem zabrać opony i pojechać do innego warsztatu. 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, gilbert3 napisał:

Ty natomiast wysunąłeś pytanie o to kiedy maszyna była kalibrowana, 

 

Zadałem dość konkretne i proste  pytanie, Ty sobie dorobiłeś do tego ideologię zupełnie nie na temat. Mogłeś odpowiedzieć "nie wiem", ale włączył się moduł internetowego bojownika i mamy co widać :hehe:  

 

40 minut temu, gilbert3 napisał:

nie wnoszące kompletnie nic do dyskusji na ten temat, ponieważ nadal nie wiemy czy w ogóle się na tym znasz

 

Odpowiem może niezbyt grzecznie, ale zgodnie z prawdą - pisz może za siebie, a to czy się znam to nie Twoja sprawa, podobnie jak to, czemu pytałem. Tak czy inaczej, pozostaje mi samemu się dowiedzieć. 

 

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, baw się dobrze. 

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Odpowiem może niezbyt grzecznie, ale zgodnie z prawdą - pisz może za siebie, a to czy się znam to nie Twoja sprawa, podobnie jak to, czemu pytałem. Tak czy inaczej, pozostaje mi samemu się dowiedzieć. 
 
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, baw się dobrze. 
Opony ok, maszyna wzorcowana co 3 m-ce.
Dajmy proszę na wstrzymanie, bo to do niczego nie prowadzi.

Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

to odświeżam o wrażenia i odczucia z jazdy;] 

Opona w rozmiarze jak wyżej, w aucie z przednim napędem, z oszałamiającą mocą 75 kucy, bez ABS,, a tym bardziej ESP;]. Jeżdżone głównie po 3mieście i okolicznych wiochach gdzie z odśnieżaniem różnie.  Faktycznie opona jest cicha:oki:, dobrze wodę odprowadza, nawet jak w sporą kałużę wjedziemy. Przy jeździe z głową, nie odczułem, żeby miało deficyty chociażby w stosunku do Uniroyala Rainexpert 3- to w kwestii lata i jesieni. Wczoraj przeżyły pierwszy snieg. Ulice miejscami odśnieżono, miejscami z ze świeżym śniegiem i lodem. Nie ma problemów z ruszaniem w kopnym śniegu jednak na lodzie i śliskim trzeba delikatnie operować gazem, jak już auto ruszy to dalej bez żadnych niespodzianek jedzie, trzeba naprawdę mocno się postarać, żeby zerwać przyczepność.  Hamowanie również w normie- takie są moje odczucia, nie wykonywałem żadnych pomiarów. W zakrętach też dobrze o ile nie próbujemy naginać praw fizyki. 

 

W mojej ocenie opona dobra dla większości, którzy nie jeżdżą agresywnie, poruszają się głównie po mieście i w jego obrębie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

no i po zimie:oki:

Trochę jej było to moja ocenia co do opon się nie zmienia. Opony przejechały ponad 15 tyś. km. Bieżnik nie znika w oczach, nie deformuje się na obwodzie etc. Jak nie było bicia tak nie ma do tej pory:oki:

Utwierdziłem się, że wybór opon całorocznych to słuszna decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

W tym tygodniu skusiłem się na te opony do Mondeo MK5, który robi jako wygodny, duży rodzinny krążownik ... w którym liczy się jedynie komfort, wiec jest na felgach 16" :) Wcześniej jeździłem na Bridgestone Turanza T001, które uważam za kiepskie opony (głośne jak na letnie,  słabo trzymają na mokrym

 

Tak więc mam rozmiar balon - Nexen N'blue 4 SEASON 215/60 R16  95H - DOT z 2018r. Opona ma niezłą jak na tego typu gumę "etykietę unijną" - C B 69dB

Pierwsze wrażenia z montażu i kilkudziesięciu kilometrach:

- Opony bardzo ładnie/precyzyjnie wykonane, miękka guma w dotyku, ładny bieżnik - z wyglądu sprawiają dobre wrażenie

- Wyważyły się bardzo dobrze - w internecie były opinie że potrafią mieć spore bicie, wiec trochę pogadałem z wulkanizatorem żeby zwrócił na to uwagę. Wulkanizator stwierdził, ze jest bardzo dobrze - ciężarki na poszczególnych kołach 10g, 20g, 30g i 30g. Opona po obwodzie były tez idealnie okrągłe.

- Nastała cisza - bardzo ciche opony w porównaniu do Turanzy. Mondeo jest nieźle wyciszone i to wszystko sprawia wrażenie jakby nie generowały żadnego hałasu. 

- Niezła precyzja prowadzenia jak na tak miękkie opony - jest tylko niewiele gorzej niż na letnich Bridgestone i lepiej niż na zimówkach. Oczywiście komfort sporo wyższy na czym mi też zależało.

- Po kilku ostrych startach mogę powiedzieć że ciężko na nich zerwać przyczepność - temperatury ok 10*C/wilgotno, letnie Turanzy duuużo wcześniej tracą przyczepność .. Nexenem nie udało mi się zamigać kontrolką od trakcji przy "umiarkowanym szaleństwie". W tych warunkach ogromna przewaga Nexena nad letnim Bridgestone.

- ... i jeszcze raz cisza :)

 

To na tyle z pierwszych wrażeń - postaram się coś dopisać jak już nakręcę na nich więcej kilometrów - w deszczu i śniegu. Myślę, że na takie jesienno/wiosenne pogody to ciężko pobić taką wielosezonówkę, która akurat teraz powinna łączyć zalety opon letnich i zimowych.  

 

image.png.d2d16146b9908b8e57bab8667d63baff.png

image.png.1cc7b6c729fe02c3516e80e4979463e5.pngimage.png.2be202a7b43d12fbdd5726a85abb0c96.png

image.png.df55d9675fa0d0be2b968f7f5ed3fc8a.png

image.png.6ae29e9d3e0408f71e910ecd644956b9.png

image.png.daeee6c6a2341eba968f4d32830410e0.png

 

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 16.01.2019 o 15:12, grogi napisał:

@Azbest I jak tam?

Właśnie miałem pisać update po wyjeździe na narty - byłem w Szklarskiej i w Czechach ... i mocno dopadało śniegu. Temperatury od +3 do -12*C. Drogi słabo odśnieżane:

image.png.d25d75d355b09dac1328f7a689fb4606.pngimage.png.2701aa3071b0963a26694bc6a41e02e6.png 

 

Opony w takich warunkach radzą sobie świetnie - jestem pod wrażeniem. Nie miałem problemów z jazdą z bardzo doładowanym bagażnikiem, Mondeo z lekkim przodem (silnik 1.5). Przy minusowych temperaturach guma bieżnika był miękka i elastyczna, absolutnie nie zrobił się z niej plastik. Dotykałem zimówki w drugim samochodzie - obie opony miały taką samą elastyczność bieżnika w dotyku i tak samo się "czepiały" palca (chodzi mi o to że nie były śliskie)

Na mrozie opona zachowywała się rewelacyjnie i nie było problemów z jazdą czy ruszaniem - jak dla mnie to jest to normalna zimówka, można ją bez problemu zestawiać z zimówkami i pewnie raz będzie gorsza, raz lepsza ... ale ciągle w lidze opon zimowych (w innych samochodach mam/miałem Dunlopa Wintersport 3D / Nexen WH2 / Dayton DW510 / Dębica Frigo 2)

Podczas roztopów i takiej mazi śniegowej było trochę gorzej - dał bym jej takie 80% opony zimowej z grubymi klockami. Wydaje mi się że szybciej się zapycha, ale i tak pojedziesz do przodu - nie jest źle. Dunlopy 3D też mają z tym większy problem niż takie Frigo2 - pewnie różnica w agresywności bieżnika / grubości klocków.

 

Ale ... jest dla mnie ogromne ALE, które w sumie dyskwalifikuję te opony przy moim użytkowaniu.

Mam jednak problemy z wyważeniem. Po założeniu było niby ok przez niecałe 1000km - ale nie jeździłem po autostradach. Jak wyjechałem na autostradę to powyżej 120km/h zaczęły narastać wibracje. Wróciłem do wulkanizatora - powiedział że to niby normalne, bo opona się ułożyła i trzeba jeszcze raz wyważyć ... wyważyli, dużo się poprawiło, ale i tak pozostały lekkie wibracje. Postanowiłem pojechać następnego dnia do swoich sprawdzonych wulkanizatorów, żeby mi to jeszcze raz wyważyli na swoich maszynach (robiłem tam inne samochody i także opony zimowe nexena w Outlanderze). Wyważyli, zrobili korektę ciężarków .. znów się poprawiło, ale ciągle da sie wyczuć delikatne "mrowienie" i wibracje powyżej 100km/h. Najlepsze jest to że te wibracje zanikają przy 160-180km/h. Wulkanizator powiedział że z nexenami mogą być takie problemy - można trafić dobrze lub źle - loteria.

Jest jeszcze jedna uwaga - okazało się że mam bardzo delikatnie krzywy rant w tylnej feldze - wymienię felgę i zobaczymy ponownie, ale to raczej nie jest przyczyna.

Niestety jest to dla mnie mocno irytujące, bo samochód jeździ głównie po autostradach. Jeszcze nie wiem co zrobię, ale możliwe że wrócę do zimówek/letnich na przedniej osi, a na tyle zostawię wielosezonówki. 

 

Ogólnie to jestem pod wrażeniem opon wielosezonowych - ciche latem i przyczepne zimą - zachowanie na drodze na absolutny plus w każdych warunkach. Przy jeździe miejskiej/podmiejskiej i małych przebiegach - fantastyczny wybór. Niestety wibracje na autostradzie dyskwalifikują je przy moim stylu użytkowania. 

Do małego miejskiego autka kupiłbym je ponownie bez zastanowienia. Do dużego, "autostradowego" samochodu już nie. Ogólnie nie jestem zadowolony z tego zakupu w chwili obecnej. 

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPDATE odnośnie tego dziwnego mrowienia / dziwnych wibracji na kierownicy:

 

Ostatni raz jak dałem opony do wyważenia, do wulkanizator znów z uporem maniaka ustawił/obniżył mi ciśnienie do  2,0 - 2,1 bara. Zalecane jest 2,4, a ja dodatkowo miałem załadowany po dach samochód. Dopompowałem opony do 2,6 bara .. i po pierwszych kilometrach czuję że zniknęło 90% tych nieprzyjemnych drgań (przy tych najgorszych prędkościach 100-120km/h).

Możliwe że opony miały za niskie ciśnienie + doładowany samochód = jazda na krawędziach/barkach opony. Krawędzie mają grube kanały i możliwe, że to jazda na bocznych klockach powodowała takie nieprzyjemne wibracje.

 

image.jpeg.69da86ca48db06702baa2ba6c9432e0b.jpeg

 

 

 

Dziwnym wydawało mi się, że opona ma wibracje, skoro była wyważana .. i nie potrzebowała dużo odważników. Najbardziej było to czuć w okolicach 100km/h ... przy czym powyżej 160km/h praktycznie zanikało. Z mojego doświadczenia niewyważona opona wibruje coraz mocniej wraz ze wzrostem prędkości. Mam nadzieje że to faktycznie tylko kwestia zbyt niskiego ciśnienia. 

W tym tygodniu strzelę kilkaset kilometrów po autostradach to zweryfikuję te przypuszczenia - dopiszę jak sprawa wygląda.

 

Kolejny update: .... chyba mam jakiegoś pecha z tymi oponami ... wibracje .... niedopompowanie ... z tego niedopompowania chyba delikatnie wyząbkowały boczne lamele ... a ostatnio poczułem że coś "cyka" podczas jazdy i też czuję to na kierownicy - w bieżnik miałem mocno wciśnięty kawałek twardej płytki gresowej - raczej jeździła ze mną długo, bo aż się wyobliła = nieprawdopodobne że siedziała w bieżniku  ... płytka była ciężka i na pewno powodowała wibracje. Foto dla obrazu sytuacji:

 

image.png.0f6034d3521074343b72cd2a9e8876da.png

 

 

 

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 20.03.2019 o 09:32, karaluch napisał:

Próbowałeś reklamować opony? Mam identyczny przypadek, opony wyważone na 3 różnych maszynach i przy prędkości 140 km/h kierownica wpada w wibracje, przy 160 wydaje się być lepiej ale daje się odczuć jakby opony robiły się "galaretowate".

Nie reklamowałem .. chyba z braku czasu. W międzyczasie była kontrola zbieżności - wszystko wyszło ok. 

Generalnie da się jeździć, ale idealnie nie jest. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
W dniu 19.06.2017 o 17:37, r1sender napisał(a):

ktoś coś wie, jeździł, w necie opinii jak na lekarstwo.

Opona w śmiesznym rozmiarze 175x70x13 do miasta;]

odkopuję temat

czy możesz juz ocenić na jaki przebieg starczają, zakładam że jeździsz spokojnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Jerzyk_ napisał(a):

odkopuję temat

czy możesz juz ocenić na jaki przebieg starczają, zakładam że jeździsz spokojnie ?

tego auta już nie mam kilka latek ale tak ze 30 tyś. na nich zrobiłem i jak najbardziej ok. Nic się z nimi nie działo złego, niczym negatywnie mnie nie zaskoczyły, czy to na mokrym czy śniegu mimo, że auto nawet ABS nie miało. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Założyłem te Nexeny zmieniając 6 letnie Michelin CC+ (zostało 6mm bieżnika na przodzie, 4.5 z tyłu - były rotowane rok temu).

Na kopnym śniegu nie sprawdziłem, ale na tym co padało w Wigilię było bardzo akceptowalnie. Z pozytywów to są dużo cichsze od CC, no i na mokrym asfalcie dzień do nocy - CC ślizgały się już przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu (auto z 300Nm momentu), teraz jest 'normalnie'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.12.2023 o 19:36, iwik napisał(a):

Założyłem te Nexeny zmieniając 6 letnie Michelin CC+ (zostało 6mm bieżnika na przodzie, 4.5 z tyłu - były rotowane rok temu).

Na kopnym śniegu nie sprawdziłem, ale na tym co padało w Wigilię było bardzo akceptowalnie. Z pozytywów to są dużo cichsze od CC, no i na mokrym asfalcie dzień do nocy - CC ślizgały się już przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu (auto z 300Nm momentu), teraz jest 'normalnie'.

Miałem podobnie  z 5 letnimi Goodyear Vector 4seasons, niby mięsa sporo a trakcja taka sobie. Ostatnio założyłem Klebery Quadraxer 3 i nie ten samochód 😱.

Trakcja wróciła na mokrym i sporo ciszej się zrobiło. Nexeny mam w żony KA i też bardzo przyzwoicie się zachowują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ochkarol napisał(a):

Te Klebery to nie to samo co Michelin Crossclimate? 

To nie to samo ale bardzo podobne. Wstępnie chciałem ponownie GY 4seasons ale cena powyżej 3 kpln za 16' mnie ostudziała.

Kleber były za lekutko ponad 2 kpl. a do jazdy w koło komina i przebiegi rzedu 12 kkm rocznie wystarczają aż nadto. 

 

Kleber

kleber.png.06698554a22dbd9fef73332467708256.png   

 

Michelin 

cc.png.4f7aa7028e4c0dbd027b55bc18629350.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Randar napisał(a):

To nie to samo ale bardzo podobne. Wstępnie chciałem ponownie GY 4seasons ale cena powyżej 3 kpln za 16' mnie ostudziała.

Kleber były za lekutko ponad 2 kpl. a do jazdy w koło komina i przebiegi rzedu 12 kkm rocznie wystarczają aż nadto. 

 

Kleber

kleber.png.06698554a22dbd9fef73332467708256.png   

 

Michelin 

cc.png.4f7aa7028e4c0dbd027b55bc18629350.png

To tego w tym roku pojawiły się bardzo podobne Bridgestone

image.png.48c12d4b79e6d210fa76d63b9cf16110.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.