Skocz do zawartości

Skrzynia C514 1.2 8v zębatki 3 biegu


steyr

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przypuszczałem, zerwało z kół zębatych 3 biegu po 3 zęby. Przebieg 220kkm, od 80kkm jeździ nim starszy Pan po emerycku ciekawa sprawa. Raczej będziemy szukać używki bo nawet zębatek nie mogę znaleźć. Swoją drogą w 1.2 8v i w 1.2 16v w P2 były montowane te same skrzynie biegów? Wiem że na pierwszy rzut oka inny jest wysprzęglik ale to pewnie idzie zaadoptować bez większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że da się wymienić bez wyjmowania. Jak dla mnie jako, że działam w pojedynkę nawet szybciej.

Wymieniałem w seju sprzęgło, poskładałem a tam zonk III wybija. Jako że egzemplarz miał Klimę i ABS drugi raz nie miałem zamiaru.

Wymiana III zajęła ok 3h. Aktualnie w tyg mam w mojej Pandzie III do zmiany i łożyska - również bez wyjmowania skrzynki.

 

Przełożenia w 8V i 16V do III są takie same jak i w wielu modelach.

 

Aha wyłamać zębów się nie da chyba, że kulki z łożyska przez nie przelecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.